abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:31:54 #76
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78636095
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is juist het makkelijkste onderdeel

En het scheidt de mensen die geen inzicht hebben van de mensen die gewoon niet geleerd hebben (bij het zakken).
Onzin. Voor de grap een keer gedaan, en haalde het niet, terwijl ik voldoende rijervaring heb. Maar je kan niet even aangeven waarom jij dat antwoord hebt gekozen zodat je keuze logisch is.
Praktijk moet je niet in theorievragen maken.

Die foto stukje hieboven. Alsof het een limitatief aantal keuzes is, noodstop? volgas? doorijden? koppeling in? Verder heb je geen idee hoe die fietser zich al die tijd gedraagt, gewoon stabiele lijn, of swalkend over de weg, allemaal praktijk informatie om je keuze op te baseren. Dit komt totaal niet terug in de vraag.


Ooh..

Geboortedatum 13-06-1991
pi_78637619
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef fs180 het volgende:

[..]

Onzin. Voor de grap een keer gedaan, en haalde het niet, terwijl ik voldoende rijervaring heb. Maar je kan niet even aangeven waarom jij dat antwoord hebt gekozen zodat je keuze logisch is.
Praktijk moet je niet in theorievragen maken.

Die foto stukje hieboven. Alsof het een limitatief aantal keuzes is, noodstop? volgas? doorijden? koppeling in? Verder heb je geen idee hoe die fietser zich al die tijd gedraagt, gewoon stabiele lijn, of swalkend over de weg, allemaal praktijk informatie om je keuze op te baseren. Dit komt totaal niet terug in de vraag.


Ooh..

Geboortedatum 13-06-1991
alsnog, je moet gewoon even snappen wat het cbr wil horen, dat is alles
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:13:12 #78
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78637860
Ik vind het anders ook erg lastig om vanaf een foto met een stukje tekst te oordelen wat de gewenste reactie is hoor. Je hebt totaal geen idee van de dynamiek van de omgeving als je alleen een foto ziet.

M.i. is het onderdeel gevarenherkenning dan ook compleet nutteloos, aangezien er iets anders getest wordt dan gevarenherkenning, namelijk het interpreteren van een foto met een stukje tekst. Dat is iets heel anders. Objectief gezien slaat het hele onderdeel dus nergens op.
2000 light years from home
pi_78637908
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:13 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het anders ook erg lastig om vanaf een foto met een stukje tekst te oordelen wat de gewenste reactie is hoor. Je hebt totaal geen idee van de dynamiek van de omgeving als je alleen een foto ziet.
Ik weet niet hoe de rest van de vragen zijn, maar van bovenstaande foto kan je toch wel een duidelijk beeld schetsen?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:15:50 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78637960
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:14 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de rest van de vragen zijn, maar van bovenstaande foto kan je toch wel een duidelijk beeld schetsen?
Vind ik niet. Ik zou denk ik ook voor gas loslaten kiezen, maar je hebt geen idee van de snelheden waarmee de fietser en de tegenligger zich voortbewegen.
2000 light years from home
pi_78637989
Ik hoop dat ze me donderdag een beetje goed gezind zijn
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:30:18 #82
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_78638504
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:14 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de rest van de vragen zijn, maar van bovenstaande foto kan je toch wel een duidelijk beeld schetsen?
Het verkeer bestaat uit anticiperen en dit kun je vaak alleen in de praktijk leren. Ervaring is het belangrijkst.

Ik zou voor Gas Los gaan omdat je "gevaar herkent" en niet "in gevaar" bent. Ook heeft men mij altijd geleerd dat je of je voet op het gas hebt of op de rem (uitzondering cruise-control en linker voet), dus bij gas los sta je klaar om te remmen en heb je alle mogelijkheden. Met mogelijkheden bedoel ik manoevreer snelheid en de mogelijkheid snelheid te beperken.

Sorry voor dit serieuze antwoord
pi_78638516
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ik zou denk ik ook voor gas loslaten kiezen, maar je hebt geen idee van de snelheden waarmee de fietser en de tegenligger zich voortbewegen.
Dat wijf is dik, dus die rijdt langzaam.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:32:19 #84
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_78638590
Verder is de aangegeven 30kmph op de grens van dodelijk voor voetgangers. Snelheid klopt met de locatie.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:33:01 #85
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_78638624
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Verder is 30kmph op de grens van dodelijk voor voetgangers.
140 gaat ook prima.
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:33:40 #86
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_78638642
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

140 gaat ook prima.
Als ik jou met 140 aanrij denk ik niet dat er veel van je te vinden is. Laat staan dat je daarna kan fokken.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:36:20 #87
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78638730
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

alsnog, je moet gewoon even snappen wat het cbr wil horen, dat is alles
Ja voor een hoop mensen is dat erg makkelijk. Maar anderen kunnen wel zelfstandig denken..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:39:07 #88
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78638858
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef Stofzuigerzak het volgende:

[..]

Het verkeer bestaat uit anticiperen en dit kun je vaak alleen in de praktijk leren. Ervaring is het belangrijkst.

Ik zou voor Gas Los gaan omdat je "gevaar herkent" en niet "in gevaar" bent. Ook heeft men mij altijd geleerd dat je of je voet op het gas hebt of op de rem (uitzondering cruise-control en linker voet), dus bij gas los sta je klaar om te remmen en heb je alle mogelijkheden. Met mogelijkheden bedoel ik manoevreer snelheid en de mogelijkheid snelheid te beperken.

Sorry voor dit serieuze antwoord
Ik zou doorrijden, je rijd al 30, dus bent of al aan het afremmen of je rijd er al een poosje achter. De tegenligger slaat af en jij kan er dan prima langs, dus gewoon gas open en inhalen, niet angstvallig gaan remmen
pi_78638895
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:36 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ja voor een hoop mensen is dat erg makkelijk. Maar anderen kunnen wel zelfstandig denken..
Wat als jij zelf kan verzinnen wat het CBR wilt horen denk je minder zelfstandig na dan mensen die dat niet kunnen?

Dus even voor de mensen die er moeite mee hebben :

Is er al gevaar, rijdt er iemand voor je auto ofzo, dan rem je

Is er iemand in een positie dat hij voor je auto zou kunnen komen op 1 of andere manier? Gas los

Iedereen op het plaatje kan met geen mogelijkheid voor je auto komen, dan doe je niks


0 fout trouwens
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:42:00 #90
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_78638986
Dat verschilt per persoon? Als een gevaarlijke situatie zich voordoet hoor je te handelen, ook jij met je afgetrapte golf.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:44:40 #91
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_78639104
Dit soort topics hebben er inmiddels wel voor gezorgd dat ik me om geen enkel ongeluk meer verbaas.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:00:23 #92
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_78639840
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:36 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ja voor een hoop mensen is dat erg makkelijk. Maar anderen kunnen wel zelfstandig denken..
Als je wil slagen voor zoiets als theorie moet je je zelfstandig denken tijdelijk uitschakelen.
Hallon!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:02:44 #93
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_78639957
Antwoord

E: PANIEKKEN!!!!!!!!!!!!1111EINZ!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:04:49 #94
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78640052
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat als jij zelf kan verzinnen wat het CBR wilt horen denk je minder zelfstandig na dan mensen die dat niet kunnen?

Dus even voor de mensen die er moeite mee hebben :

Is er al gevaar, rijdt er iemand voor je auto ofzo, dan rem je

Is er iemand in een positie dat hij voor je auto zou kunnen komen op 1 of andere manier? Gas los

Iedereen op het plaatje kan met geen mogelijkheid voor je auto komen, dan doe je niks


0 fout trouwens
Ik kies vrijwel altijd een optie die niet aangegeven staat
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:07:36 #95
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78640152
Daarnaast vind ik het verschil tussen 'gas los' en 'remmen' ook minimaal. Want: hoe hard rem je? Dat is ook nog voor meerdere interpreaties vatbaar. Zowel bij gas loslaten als bij remmen minder je vaart, maar er wordt je dus gevraagd om a.h.v. stilstaand beeld te gaan inschatten in welke mate je vaart moet minderen. Dat is echt teveel gevraagd om goed te kunnen beoordelen a.h.v. een momentopname. Natuurlijk, die toets is niet onmogelijk om voldoende te maken, maar je zal hier echt niet beter door gaan rijden.

Het CBR geeft zelf ook al aan dat de test nergens op slaat, anders laat je mensen niet slagen als ze bijna de helft fout hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78640207
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik kies vrijwel altijd een optie die niet aangegeven staat
Dat is nou juist het probleem. Je moet niet denken. Je stampt het model van wat ze waarop als antwoord willen in je kop. Het is een noodzakelijk kwaad om dat pasje te halen.

Als je in een bloemtjesjurk door de stad moet rennen om het te halen, doe je dat dan ook niet omdat je dat normaal ook niet doet?
pi_78640244
overigens, ik ben groot voorstander van de wet van de sterkste.

Auto vs fietsers / voetgangers?

Gas geven, je wint het toch wel
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:18:28 #98
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_78640616
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef babipangang het volgende:
je bent gewoon een zeikerd, er is maar 1 goed (beste) antwoord. En die examens zijn ontwikkeld om mensen die geen gevaren kunnen herkennen (zoals jou) van de weg te houden, en zo te zien lukt dat aardig
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:26:52 #99
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78640990
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:09 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem. Je moet niet denken. Je stampt het model van wat ze waarop als antwoord willen in je kop. Het is een noodzakelijk kwaad om dat pasje te halen.

Als je in een bloemtjesjurk door de stad moet rennen om het te halen, doe je dat dan ook niet omdat je dat normaal ook niet doet?
Dat je niet bij je examen bij elk stoplicht op je achterwiel weg moet trekken kan ik begrijpen, maar die theorie snap ik toch echt nog steeds niet
Ach zolang je gewoon kunt rijden geen probleem, of je de regels nou wel of niet kent, die gek waar je de weg mee deelt houdt zich er toch niet aan
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:30:33 #100
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_78641147
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat je niet bij je examen bij elk stoplicht op je achterwiel weg moet trekken kan ik begrijpen, maar die theorie snap ik toch echt nog steeds niet
Dan ben je gewoon achterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')