abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78627127

Het vorige deel: Slank # 966: Met grijze haren en bald spots

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door Brocco_Li op 02-03-2010 11:05:19 ]
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 10:53:07 #2
70532 loveli
N
pi_78627158
tvp
crap in = crap out
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:53:36 #3
236335 neen
schone schijn
pi_78627174

tvp met dikke buik
het lijkt niet wat het is
pi_78627217
Wat is het lijstje in de OP trouwens kort geworden
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:55:43 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78627261
Ik doe vandaag even voorzichtig met eten. Merk dat ik me nog niet helemaal goed voel.

O: Volkoren cracker met hüttenkäse en plakjes komkommer
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78627330
tvp
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_78627447
Ik neem mezelf voor om vandaag geen snaaibui te hebben. Heel lang nergens last van gehad... En sinds een maand ofzo heb ik erge snaaibuien waarbij ik s'avonds naar binnen prop wat maar kan en dan zweet ik me s'nachts kapot en eet ik de volgende dag hooguit avondeten en wat kwark omdat ik me zo ziek voel...En niet 1 keer in de week, maar 2 of 3 keer....

Vandaag niet! Het moet maar eens ophouden! Dit is zo ongezond... En ik wil die laatste 4 kilo eraf hebben!!!

/peptalk
pi_78627460
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78627661
TVP!

Ik ga dadelijk als S maar eens een lading krantjes rondbrengen. Doe ik toch nog wat voor de campagne.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78627669
Lijstje van gisteren:

O: volkoren broodje met gesmolten kaas
L: geroosterd brood met gesmolten kaas
T: oreokoekje, half glas coolbest vitaminesap light
T: wodka, light chips
D: kalfsgehaktpasteitjes. Met pasta met wodka ( ) en rucolamelange met ui, tomaat en parmezaanse kaas.
T: beetje citroenpudding.

Van vandaag:
O: geroosterd brood met boter, kaas, rucola, ui en tomaat en een gekookt eitje
S: stepshape/interval
L: restje pasta
T: wodka, light chips
D: weet nog niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 02-03-2010 11:25:21 ]
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 11:07:53 #11
70532 loveli
N
pi_78627720
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Wat is het lijstje in de OP trouwens kort geworden
Na een computercrash kan ik m'n password niet meer vinden, dus kan niet meer updaten. Zit nu op +/- 63
crap in = crap out
pi_78628048
Leuk plaatje in de OP!
De mist is hier opgetrokken en nu is het srakblauw!! En vanochtend werd ik wakker door fluitende vogeltjes...
Lente

Sorry nynke.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78628081
Calimero, hiep hiep hoi! Nog gefeliciteerd!

TevensVP
pi_78628119
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Na een computercrash kan ik m'n password niet meer vinden, dus kan niet meer updaten. Zit nu op +/- 63
Als je wil kan Troel dat volgens mij nog wel oplossen
Ze heeft ook mijn naam aangepast
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 11:26:27 #15
70532 loveli
N
pi_78628591
crap in = crap out
pi_78628647
Morge!

Vanmorgen ondanks mn lijstje van gisteren toch weer een kilo lichter dan mn gewicht van maandag, kun je nagaan hoe erg mn weekenden zijn

Gisteren:
Lijstje
O: yoghurt met muesli en kiwi
S: 10 min roeien, krachtraining, 45 min crosstrainer
L: 2 boterhammen sandwichspread/komkommer, cracker halvajam, beker karnemelk
T: appel
T: banaan
T: rijstwafel
D: gekookte aardappels, sperziebonen, tartaartje, mosterd
T: yoghurt
T: komkommer met chilisausdipje
T: paar handjes chips

Vandaag:
O: 2 crackers met honing (uur of 10 pas)
S: totaal 16 min hardlopen
L: 2 boterhammen kipfilet, beker karnemelk
T: fruit
D: halve kipfilet, wokgroente, conimex sojasausje, zilvervlies rijst, atjar tjampoer
T: optimel appel/kaneel kwark denk ik
pi_78628944
Niet gewogen, het was me te koud
Wel al naar de opticien geweest, vrijdag montuur uitzoeken en harde lenzen laten nameten.

O: Brinta
T: Snee met cervelaat & stroop
T: Stroopwafel
L: Twee sneetjes volkoren met kipfilet BBQ-smaak
T: Twee mandarijnen
D: Twee sneetjes volkoren met kipfilet BBQ-smaak, rundvleesslaatje
T: Appel

En er stonden chocolaatjes op het werk.....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78629036
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Syrena het volgende:
D: Twee sneetjes volkoren met kipfilet BBQ-smaak, rundvleesslaatje flinke berg groente
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:38:09 #19
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78629093
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge!

Vanmorgen ondanks mn lijstje van gisteren toch weer een kilo lichter dan mn gewicht van maandag, kun je nagaan hoe erg mn weekenden zijn

Gisteren:
Lijstje
O: yoghurt met muesli en kiwi
S: 10 min roeien, krachtraining, 45 min crosstrainer
L: 2 boterhammen sandwichspread/komkommer, cracker halvajam, beker karnemelk
T: appel
T: banaan
T: rijstwafel
D: gekookte aardappels, sperziebonen, tartaartje, mosterd
T: yoghurt
T: komkommer met chilisausdipje
T: paar handjes chips

Vandaag:
O: 2 crackers met honing (uur of 10 pas)
S: totaal 16 min hardlopen
L: 2 boterhammen kipfilet, beker karnemelk
T: fruit
D: halve kipfilet, wokgroente, conimex sojasausje, zilvervlies rijst, atjar tjampoer
T: optimel appel/kaneel kwark denk ik
als het zo veel scheelt dan eet je in t weekend ws. vooral meer zout en houd je extra vocht vast, zo snel kán het anders namelijk niet veranderen.

ik vind je lijstje een beetje weinig...
Kwak
pi_78629097
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef loveli het volgende:
Hmmm. Interesting..
http://www.ingredientsnet(...)ound-in-fruit-drinks
Hmmmmm, lijkt vooral te gelden voor sap in plastic flessen. Die worden hier niet heel veel verkocht toch? Ik heb de mijne of in glas of in van die kartonnen pakken.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:40:11 #21
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78629180
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:00 schreef Californium het volgende:
Ik neem mezelf voor om vandaag geen snaaibui te hebben. Heel lang nergens last van gehad... En sinds een maand ofzo heb ik erge snaaibuien waarbij ik s'avonds naar binnen prop wat maar kan en dan zweet ik me s'nachts kapot en eet ik de volgende dag hooguit avondeten en wat kwark omdat ik me zo ziek voel...En niet 1 keer in de week, maar 2 of 3 keer....

Vandaag niet! Het moet maar eens ophouden! Dit is zo ongezond... En ik wil die laatste 4 kilo eraf hebben!!!

/peptalk
die snaaibuien heb je waarschijnlijk vooral omdat je overdag te weinig eet. na het avond eten denkt je liochaam dan "haaa eindelijk eten, meeeeeeeeeeeeer" en krijg je een trek waar nauwelijks tegen te vechten is.

op therapie noemen we dat "lijngericht eten" en het is een van de belangrijkste triggers voor een objectieve eetbui, of voor subjectief overeten...

hoeveel eet je overdag??
Kwak
pi_78629198
Ik zag weer een pak dubbeldrank in de koelkast staan hier
Vroeger was ik daar echt verslaafd aan
En ik maar denken dat het gezond was
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:45:47 #23
236335 neen
schone schijn
pi_78629440
Het is dubbel zo lekker dus dan hoef je maar de helft te drinken.
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? dinsdag 2 maart 2010 @ 11:46:13 #24
70532 loveli
N
pi_78629459
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmm, lijkt vooral te gelden voor sap in plastic flessen. Die worden hier niet heel veel verkocht toch? Ik heb de mijne of in glas of in van die kartonnen pakken.
De 'chique' sapvarianten van Appie zitten in plastic, 2-liter cans sap en multi-vit sap ook. Verder de fruit todays, Knorr groente&fruit in flesje, Hero fruitontbijt, nieuwe varianten van Coolbest... Best een hoop spullen.
crap in = crap out
pi_78629594
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

die snaaibuien heb je waarschijnlijk vooral omdat je overdag te weinig eet. na het avond eten denkt je liochaam dan "haaa eindelijk eten, meeeeeeeeeeeeer" en krijg je een trek waar nauwelijks tegen te vechten is.

op therapie noemen we dat "lijngericht eten" en het is een van de belangrijkste triggers voor een objectieve eetbui, of voor subjectief overeten...

hoeveel eet je overdag??
Genoeg, 4 a 5 boterhammen, kwark / yoghurt / olijven / fruit (wat er in huis is) tussendoor en genoeg avondeten. En het is ook zeker niet dat ik honger heb s'avonds, maar gewoon zin om te eten.

tips hoe ik het kan voorkomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')