dan zijn we allebei wel veiligquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Black-Hole het volgende:
Centrum, dus aan de goede kant ten opzichte van de bom.
Gewoon, heistelling neerzetten, paaltje de grond in en er net zo lang op beuken tot ie ontploft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:42 schreef Enfermera het volgende:
Bom gevondenbizar! Ben benieuwd hoe ze 'm weg gaan halen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon, heistelling neerzetten, paaltje de grond in en er net zo lang op beuken tot ie ontploft.
Voordeel: je bent er makkelijk vanaf, er ligt toch al 7,5 meter grond op dus veel schade heb je niet, en de grond hoeft maar een korte tijd in te klinken door de druk.
Affirmative.quote:
Ik vond het al zo gek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Affirmative.
Nee, zoals ik het omschreef zal het dus niet gebeuren.
Vanwege de verbouwing misschien? Hier staat iets over gesloten entrees vanwege de werkzaamheden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is winkelcentrum Bloemendaal opeens dicht? Sta je voor een dichte deur.
En wat gaat er dan beginnen? Koninginnenach? Beetje vroeg hè.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef zeeeend het volgende:
Zo het gaat beginnen .![]()
Ze hebben er op de Bernadottenlaan 1 kapotgeschoten en in de hens gestoken .
Word vervolgd.
Van mij mag het topic dicht als dit de tendens gaat worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef zeeeend het volgende:
Zo het gaat beginnen .![]()
Ze hebben er op de Bernadottenlaan 1 kapotgeschoten en in de hens gestoken .
Word vervolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |