Ziet er uit als een prima set.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef Coelho het volgende:
Omdat ik nog steeds loop met een oude, synthetische trainingsbroek en een fleecetrui, wil ik toch eens wat beters aan gaan schaffen. Op de website van hardloopaanbiedingen tref ik deze combi aan:
http://www.hardloopaanbiedingen.nl/producten/index.php?page=2&Product_Merk=&subcat_id=9&Product_Maat=&Product_Category=kleding&gender=M&Product_ID=2231
Is dit een goede set voor het geld (meer budget heb ik zeker niet, en dit leek me praktisch vanwege 3 in 1 en bovendien kan ik er nog een korte tight bij bestellen omdat ze gratis producten weggeven als je bestelling een bepaalde drempel overstijgt)?
Ik ben 1.87 en momenteel nog 95 kg (toen ik afgelopen jaar 3x per week 6-8km liep was dit rond de 87 en daar wil ik zeker weer naar toe). Moet ik dan een L of een XL bestellen? Hoe valt Asics uit, en dan met name de lange tight? Iemand ervaring?
Ik crosspost dit bij het centrale hardlooptopic, omdat ik alle input kan gebruiken en denk dat de meeste gebruikers niet beide topics volgen.
Ik heb wel flinke bovenbenen, maar heb geen idee over de stretch in dat spul. M'n Bjorn Borgs zijn L, korte fietsbroek met schouderbanden is XL. Heb niet het idee dat het ene beter zit dan het andere. Tshirts heb ik ook over het algemeen in L. Ik ben bang dat met XL het shirt en het jasje misschien te groot/ruim gaan worden, maar anderzijds liever iets te ruim dan uiteindelijk een tight die te tight is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een prima set.
Vooral dat het jasje afritsbare mouwen heeft is handig.
Ik heb zelf een vergelijkbaar jasje. In de winter loop ik met mouwen en in de herfst / vroege lente gebruik ik hem als body warmer zonder mouwen.
Als je niet zeker bent over de maat is de tight echter lastig. Dat is nou net een kledingstuk dat je wil passen of het goed zit.
Welke maat is de rest van je kleding? Ik gok dat je XL bent.
Het belangrijkste is denk ik je budget. Ik loop zelf met een Garmin Forerunner 405, met ingebouwde GPS. Kost iets minder dan 300 euro, maar ik vind het geweldig dat ik na het lopen/fietsen kan zien waar ik ben geweest enz.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:14 schreef Dude-rs het volgende:
Hallo! Ik ben op zoek naar een goede hartslagmeter. Mogelijk kunnen jullie mij hier in assisteren? Ik wil het hardlopen weer gaan oppakken en in plaats van continu hetzelfde rondje een beetje op tijd te lopen, gewoon lekker in de duinen lopen met gebruik van een hartslagmeter. Nou heb ik de ballen verstand van die dingen, maar een aantal functies lijkt me toch wel handig:
- Het bijhouden van het aantal gelopen kilometers
- Het bijhouden van de gelopen snelheid
In mijn zoektocht kwam ik deze hartslagmeter tegen: Garmin Forerunner 60 Bundel (incl. foot pod). Nou vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft of mogelijk andere suggesties heeft.
Bij voorbaat dank!
Ga voor de Forerunner 305!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:38 schreef Dude-rs het volgende:
Bedankt voor de reacties. Mijn budget reikt ongeveer tot de ¤ 200,-. Die GPS functie is trouwens een prachtig middel!
Ik wil er ook eentje, lijkt me zo gaafquote:Op maandag 8 maart 2010 17:49 schreef Joene het volgende:
Straks in mei als ik zekerweet dat ik door wil gaan met rennen wil ik ook zo een ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |