Ja DAT zie ik wel. Maar het gaat niet over een cougar en kamperquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk dan blinde kip, hij volgt bijna alleen vrouwen en lult tegen vrouwen.
Denk het wel, het gaat zo hardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef yvonne het volgende:
Komt er een deel2? Ik moet ff shoppen namelijk.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef yvonne het volgende:
Shopsequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef yvonne het volgende:
Dat zeg je al een paar keer. Wil je soms aandacht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Shirley92 het volgende:
Ik denk dat we beter kunnen stoppen. Niemand mag mij toch.
Nee we gaan door Yvonne heeft een geweldige topicwending gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Shirley92 het volgende:
Jawel, maar je zit wel in het onzin topic hé schatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Shirley92 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zeg je al een paar keer. Wil je soms aandacht?
Ah dank je wel, heb daar nog een topic bijgezetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hooi. Goed idee van je om aan de FokIdols mee te doen trouwens.
Ik snap yvonne's topicwending niet. WIl je m even uitleggen? Wie is het_hupt en wat is ermee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee we gaan door Yvonne heeft een geweldige topicwending gedaan
hupt was mod op onz. deed zich voor als 28 jarige vrijgezelle casanova, blijkt 45 jarige ouwe getrouwde knar te zijn met 5 kids.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik snap yvonne's topicwending niet. WIl je m even uitleggen? Wie is het_hupt en wat is ermee?
Dat had je niet moeten vragen maar gewoon moeten doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Shirley92 het volgende:
Ik wil aandacht omdat ik graag wil weten of ik hier welkom ben en blijf.
En of ik na dit topic gewoon leuk mee kan doe met de rest.
Probeer andere subfora, iedereen lult hier en in klaagbaak maar raak.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Shirley92 het volgende:
Natuurlijk, iedereen is welkom. Vraag maar aan Fikkie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Shirley92 het volgende:
Je bent welkom, maar je zal toch wel afgezeken worden. Zie het maar als liefde op een aparte manier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Shirley92 het volgende:
Haha! Ik kende de naam wel, maar dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hupt was mod op onz. deed zich voor als 28 jarige vrijgezelle casanova, blijkt 45 jarige ouwe getrouwde knar te zijn met 5 kids.
doe niet alsof je een kind van 3 ben en doe gewoon leuk mee met de restquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Shirley92 het volgende:
fikkiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen is welkom. Vraag maar aan Fikkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |