je hebt het wel erg graag over je borsten... dus dat zal niet lang duren denk ik...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: ik zei: ik maak ze wel als ik iemand beter leer kennen. Nu is het nog gewoon te vroeg. Je krijgt ze vanzelf een keer op MSN. Als ik leuk met je praat. Maar nu is het gewoon nog te vroeg.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
IK BEN VANDAAG DE AANDACHTS HOER HIER![]()
Feliciteer *hier* knuffelzacht class="spoiler">zo ff nivo van TS gekopieerd
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
IK BEN VANDAAG DE AANDACHTS HOER HIER![]()
Feliciteer *hier* knuffelzacht class="spoiler">zo ff nivo van TS gekopieerd
gare KUT FOK die gaar sloom is vandaag!! maar die hier..... mijn nivo is niet te behalenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
welke TS? deze of die van je felitopic
Dit is Fok!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Shirley92 het volgende:
En waarom moet iedereen foto's van mijn borsten? Ik vind dat niet echt normaal....
Ohw ok.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gare KUT FOK die gaar sloom is vandaag!! maar die hier..... mijn nivo is niet te behalen![]()
Je hebt je echt aangemeld en meteen gaan posten he. Je moet ook eerst lurken en zo ontdekken hoe het werktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Shirley92 het volgende:
En waarom moet iedereen foto's van mijn borsten? Ik vind dat niet echt normaal....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw ok.
Maar alle aandacht gaat toch naar jou![]()
Ik doe mn best om een tietenpic van TS te scoren speciaal voor jou
Dat zegt iedereen bij elke vrouw hier. Jij gaat er zelf zo uitgebreid op in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Shirley92 het volgende:
The saga continuesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier zitten we:
http://twitter.com/Het_hupt_again
Allemaal vrouwen, hij heeft me geblockt
Nou je moet uitkijken voor Flashbag, want die gaat helemaal los in haar foboquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef ringomanic het volgende:
Zooo ik ben weer in de race
Shirley, ik ben het met je eens![]()
Mensen zitten je te plagen omdat je alles veel te serieus neemt. In dit subforum en KLB wordt je gewoon afgezeken, zo is de cultuur bijna daar. Trek niets van aan and move on.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Shirley92 het volgende:
Kijk dan blinde kip, hij volgt bijna alleen vrouwen en lult tegen vrouwen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
The saga continues![]()
Ff lezen hoor, geloof niet dat het over fok gaat
Laat ik die nou net kwijt zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hey z'n Hyves en volledige naam.
Mooi, even Het_hupt.rar met alle foto's en logs naar z'n familie mailen
Oké bedankt voor de waarschuwingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou je moet uitkijken voor Flashbag, want die gaat helemaal los in haar fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |