je ziet het niet maar ik sta!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wie vindt dat dit een kloon/iemand die jullie hier zit te FOKken is, blijft zitten.
Wie vindt dat dit een MSN sletje is, gaat staan.
Dank je... ik wist wel dat mn input gewaardeerd werdquote:
Mag ik je MSN?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Shirley92 het volgende:
@Huppelmuts: Ik heb cup C en daar ben ik tevreden mee (dat rijmt).
Ik wil ze best eens gaan weggeven. Maar nu absoluut niet! Ik ben hier nieuw. En als ik ze weggeef doe ik dat toch via MSN!
pics?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
shirley i'll show you mine if you show us yours
waar?quote:
je mag ook het hele topic wel lezen hoor...quote:
Dat ook ja. Ik neem aan dat de foto gevonden isquote:
ik betaal de bezorgkosten wel als je ze naar mij opstuurt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:54 schreef Shirley92 het volgende:
@Huppelmuts: Ik heb cup C en daar ben ik tevreden mee (dat rijmt).
Ik wil ze best eens gaan weggeven. Maar nu absoluut niet! Ik ben hier nieuw. En als ik ze weggeef doe ik dat toch via MSN!
dank je, zometeen lekker aan de snert!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:06 schreef ringomanic het volgende:
[..]
![]()
Ik ga lekker eten, eet smakelijk voor degene die ook gaan eten
![]()
dan moet je die maar es maken hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Ik heb cup C. Ik bedoelde niet dat ik geen borsten heb. Maar ik bedoel dat ik geen foto's daarvan hebn.
Maar daar ging het allang niet meer over...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Ik heb cup C. Ik bedoelde niet dat ik geen borsten heb. Maar ik bedoel dat ik geen foto's daarvan hebn.
Dan maak je die.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Shirley92 het volgende:
Maak ze dan meidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Shirley92 het volgende:
je wil ze wel maken en delen met ons, geef het maar toequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:14 schreef Shirley92 het volgende:
Ze zei toch al dat ze Paul wel aardig vond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |