de GOUDEN tip heb je toch al ;-)quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef mikoxx het volgende:
Jeej...de autostoelen zijn binnen iemand tips hoe ik dat ga doen met een tweeling
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef MeNicole2 het volgende:
We hebben een T
A
N
D
T puntje is er door
![]()
Misschien sliep ie daarom de laatste 7 maand zo slecht
HAHAHAAHA nou laat die tanden dan hier ook maar komen, misschien gaan ze hier dan ook goed slapen na bijna 10 mnd!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef MeNicole2 het volgende:We hebben een T
A
N
D
T puntje is er door
![]()
Misschien sliep ie daarom de laatste 7 maand zo slecht
hmmm heb ook geen duo hoor. Maar de buggy van M nog. Ga het van de week eens testen. Kwam net tot de ontdekking dat er een klein gaatje in de bekleding zit van mijn cosi. Weet iemand hoelang garantie er op een cosi zit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Graemeen je mama wilde het nog wel zo NIET...
Hoe is het nu met hem Tessie?
MeNicoleen ja, dat was t vast
![]()
![]()
MamaNik, idd de GOUDEN tip heb ik, maar geen (duo)buggy
Dan wacht ik op je, of t wat isquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hmmm heb ook geen duo hoor. Maar de buggy van M nog. Ga het van de week eens testen. Kwam net tot de ontdekking dat er een klein gaatje in de bekleding zit van mijn cosi. Weet iemand hoelang garantie er op een cosi zit.
thanks!! Hmpff het is natuurlijk de oudste cosi dus die is bijna 3 jr maar maar 18 mnd gebruikt. :-( zal dus wel niks te verhalen zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dan wacht ik op je, of t wat isen qua garantie: klik
Ik las vluchtig iets over 24 mnd idd. Zal je altijd zien. Maar ja,niet geschoten is altijd mis denk ik dan... je kan t proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef MamaNik het volgende:
[..]
thanks!! Hmpff het is natuurlijk de oudste cosi dus die is bijna 3 jr maar maar 18 mnd gebruikt. :-( zal dus wel niks te verhalen zijn.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik las vluchtig iets over 24 mnd idd. Zal je altijd zien. Maar ja,niet geschoten is altijd mis denk ik dan... je kan t proberen natuurlijk.
Hoe is t met de nachten? Nog stees enorm bal of wordt t ietsje beter langzamerhand? En gaan ze al mee op de fiets?? Oh en nog een kusje voor V en, zonde van je lamp
Dat is waar.
De nachten gaan soms iets beter maar er zijn ook verschrikkelijke nachten nog hoor. Zijn nog niet op de fiets geweest vind het te koud. Enne mijn lamp is nog heel want kon hem nog opvangen voordat die op de grond viel. Ben nog nooit zo snel opgestaan en 5 meter vooruit gevlogen. Haha lamp dus heel V iets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |