abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:08:08 #226
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78965775
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef mikoxx het volgende:
Jeej... de autostoelen zijn binnen iemand tips hoe ik dat ga doen met een tweeling
de GOUDEN tip heb je toch al ;-)
pi_78966053
We hebben een T A N D T puntje is er door

Misschien sliep ie daarom de laatste 7 maand zo slecht
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78966765
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef MeNicole2 het volgende:

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:34:37 #229
248986 MamaNik
pi_78966939
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:14 schreef MeNicole2 het volgende:

HAHAHAAHA nou laat die tanden dan hier ook maar komen, misschien gaan ze hier dan ook goed slapen na bijna 10 mnd!!
pi_78968574
Net viel Graeme dus. Hij wou zich optrekken aan de bank en ik was niet snel genoeg en toen viel ie zo op zn achterhoofd Heel hard huilen natuurlijk en een grote rode plek op zn hoofd. Gelukkig was ie wel vrij snel weer getroost. Dus ik hoop dat dat betekend dat het niks ergs was/is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78968756
Zul je altijd zien. Heb je het erover,

Hoop dat ie er verder geen last van krijgt. op zijn bolletje!!
pi_78969103
Huup fijn dat je moeder even kwam helpen, maar naar van je been wel.. Bij Timo zijn er nog geen boventandjes door, maar zn bovenkaakje zit nu helemaal paars en allemaal bobbels, nog steeds bij die hoektandjes ook.. dus ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar het lijkt wel of al die tandjes straks tegelijk door gaan komen of zo? Arm kind..

Verder loop ik weer eens heel erg achter met bijlezen, het is druk de laatste tijd in dit topic Gezellig, maar ik moet even aan het tempo wennen

Ik zag nog wel iets over een goed in zijn eigen bed slapende Graeme

En over een buikschuivende Senna, Willow en Iris

En over een tandje voor Leander En ook nog een voor Finn

Maar verder weet ik het even niet..
pi_78969148
Oh en nog een voor Graeme, arme mannetje, gevallen..
pi_78969386
Och Graeme
pi_78974811
Graeme, auw

Tanden , hier nog niks. Soms zit ze te "kauwen" en dan is het net zo'n oud omaatje wat haar gebit is vergeten in te doen
Fake it till you make it...
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:55:47 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78985770
Graeme en je mama wilde het nog wel zo NIET... Hoe is het nu met hem Tessie?

MeNicole en ja, dat was t vast

MamaNik, idd de GOUDEN tip heb ik, maar geen (duo)buggy
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:11:03 #237
248986 MamaNik
pi_78986519
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:55 schreef mikoxx het volgende:
Graeme en je mama wilde het nog wel zo NIET... Hoe is het nu met hem Tessie?

MeNicole en ja, dat was t vast

MamaNik, idd de GOUDEN tip heb ik, maar geen (duo)buggy
hmmm heb ook geen duo hoor. Maar de buggy van M nog. Ga het van de week eens testen. Kwam net tot de ontdekking dat er een klein gaatje in de bekleding zit van mijn cosi. Weet iemand hoelang garantie er op een cosi zit.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:17:58 #238
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78986871
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:11 schreef MamaNik het volgende:

[..]

hmmm heb ook geen duo hoor. Maar de buggy van M nog. Ga het van de week eens testen. Kwam net tot de ontdekking dat er een klein gaatje in de bekleding zit van mijn cosi. Weet iemand hoelang garantie er op een cosi zit.
Dan wacht ik op je, of t wat is en qua garantie: klik
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:24:54 #239
248986 MamaNik
pi_78987218
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Dan wacht ik op je, of t wat is en qua garantie: klik
thanks!! Hmpff het is natuurlijk de oudste cosi dus die is bijna 3 jr maar maar 18 mnd gebruikt. :-( zal dus wel niks te verhalen zijn.
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:26:55 #240
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78987329
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:24 schreef MamaNik het volgende:

[..]

thanks!! Hmpff het is natuurlijk de oudste cosi dus die is bijna 3 jr maar maar 18 mnd gebruikt. :-( zal dus wel niks te verhalen zijn.
Ik las vluchtig iets over 24 mnd idd. Zal je altijd zien. Maar ja,niet geschoten is altijd mis denk ik dan... je kan t proberen natuurlijk.
Hoe is t met de nachten? Nog stees enorm bal of wordt t ietsje beter langzamerhand? En gaan ze al mee op de fiets?? Oh en nog een kusje voor V en, zonde van je lamp
  woensdag 10 maart 2010 @ 20:40:48 #241
248986 MamaNik
pi_78988092
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ik las vluchtig iets over 24 mnd idd. Zal je altijd zien. Maar ja,niet geschoten is altijd mis denk ik dan... je kan t proberen natuurlijk.
Hoe is t met de nachten? Nog stees enorm bal of wordt t ietsje beter langzamerhand? En gaan ze al mee op de fiets?? Oh en nog een kusje voor V en, zonde van je lamp

Dat is waar.

De nachten gaan soms iets beter maar er zijn ook verschrikkelijke nachten nog hoor. Zijn nog niet op de fiets geweest vind het te koud. Enne mijn lamp is nog heel want kon hem nog opvangen voordat die op de grond viel. Ben nog nooit zo snel opgestaan en 5 meter vooruit gevlogen. Haha lamp dus heel V iets minder.
pi_79004250
* XXXKarinXXX komt binnengeschuifeld met haar kleine euh grote baby

Lars is vandaag alweer een half jaar!

ik zal jullie even updaten wat Lars betreft:
Lars zijn eerste 4 maanden waren niet erg leuk, hij heeft heel veel gehuild. Hij bleek Kiss-syndroom te hebben en koemelkallergie. Kiss-syndroom is hij voor behandeld door een osteopaat, en dat is nu klaar!
Voor zijn koemelkallergie krijgt Lars pepti-voeding.
Sindsdien is het gewoon een hartstikke gezellig ventje ! Hij lacht en keuvelt, rolt en wil het liefste staan!

We zijn sinds een week onder begeleiding van een dietiste bezig met bijvoeding.
We moeten echt puzzelen waar hij wel en niet tegen kan.
Inmiddels weten we dat Lars boontjes goed verdraagt , bloemkool en worteltjes zijn inmiddels van het lijstje geschrapt, want daar reageerde hij behoorlijk op. Dat kunnen we over een poosje weer proberen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:02:31 #243
248986 MamaNik
pi_79004355
Hey Karin!

Welkom met je grote baby Lars! Gezellig, hoef ik niet elke keer terug te lezen bij de kleintjes hoe het met je mannetje is.
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 10:04:46 #244
5428 crew  miss_sly
pi_79004434
Karin en je kleine vriendje, welkom hier Lars ook alweer zo groot, wow!

huup, dat was een van de redenen dat ik het zo fijn vond om bij mijn ouders te logeren. Natuuriljk kan ik prima alleen voor Senna zorgen, maar idd het spelen enzo wordt lastig. En daar had ze een hele blije opa en omi die heel graag met haar bezig waren.
De poepluiers van Amélie jeetje huup, waar komt het allemaal vandaag, vraag je je bijna af
Hoe is het met je been? heb je nog pijnstillers?

tessie, hoe is het met Graem nu? Arme knul zo hard vallen

Senna heeft vannacht doorgeslapen van 20 uur tot kwart voor 7 vanochtend. Ik wist niet wat me overkwam toen ik wakker werd van haar en zag hoe laat het was. Ik ga er niet vanuit dat ze dat vannacht weer doet, dus kan het best hier neerzetten, want die wet van Fok ben ik dan ook neit bang voor
Dadelijk cb, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid en aangekomen is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79004540
Senna kleine slaapkoppie. Lekker hoor zo'n nacht. Schrok je niet vanmorgen toen je wakker werd?
pi_79004587
Ah gut arme Graeme je kunt het niet voorkomen natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat het hoog zit dan hoor pff.

Karin en Lars! welkom!!
en wat fijn dat het zo goed gaat met die dietiste erbij! Okay nu een paar dingen van het lijstje schrappen enzo maar wel heel fijn dat jullie er begeleiding bij krijgen.

Miss met mn been gaat het so-so. Als ik medicijnen gebruik heb ik er geen last van maar tegen de avond zijn ze weer uitgewerkt en moet k een paar uur overbruggen zonder. Ik ben maar in bed gaan zitten nadat ik Amélie op bed had gelegd, dan hoef ik in elk geval geen trappen te lopen. Helaas ben ik er vannacht wel een keer of 10 uit geweest dus ik ben redelijk brak nu maar zij heeft wel goed geslapen dus dat is het belangrijkst.
Mijn ouders zouden oppassen dinsdag en donderdag. En woensdag ben ik bij vriendinnen geweest, morgen ga ik met wat mensen iemand ophalen van schiphol en zaterdag komt mn broertje, dus al met al is er gelukkig wel dagelijks iemand om te entertainen haha. Maar het is zoiets waar ik dus helemaal niet bij stil gestaan had van tevoren dat dat keimoeilijk is eigenlijk in je eentje.

Wat fijn dat Senna zo goed geslapen heeft! en succes op het cb. Wij moeten pas weer over anderhalve maand maar ik denk dat ik eerder ga om haar schedelomtrek nog es op te laten meten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 10:09:47 #247
5428 crew  miss_sly
pi_79004588
Ja, enorm! Maar aangezien ik wakker werd van haar geluidjes, wist ik iig al dat er niets met haar gebeurd was vannacht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 maart 2010 @ 10:17:37 #248
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79004825
Miss_Sly, wat heerlijk zo'n nacht!

Karin en Lars, welkom
En gewoon al staan joh, snellie!!
Maar hij reageert dus ook op worteltjes? Hmmm... ik dacht eigenlijk dat je daar haast niet overgevoelig op kon reageren. Maar ik weet er weinig van, dat blijkt

Graeme
En ook een voor mama voor de schrik.

Ken je dat, een poes die een speeltje heen en weer mept over de grond? Zo ligt er hier nu eentje op zijn buik zijn speentje heen en weer te roetsjen. En dan heel verontwaardig reageren elke keer als hij hem te ver weg heeft gemept en er niet meer bij kan
Jaja, dan kun je je buik wel omhoog trekken en je beentjes optrekken vooruit kom je nog niet hoor!
.... met gevoel voor drama....
pi_79004843
Welkom Lars
pi_79005378
Welkom Karin en Lars!

Met Graeme ging het gelukkig al heel snel weer helemaal goed. De rode plek trok ook snel weg gelukkig en hij leek er verder geen last van te hebben. Ik geloof dat ik er meer last van had Het ging echt hard, vond het echt heel eng, en nu vind ik het natuurlijk nog enger. Maar misschien verbrand ik nog wat calorieen met hem overal achterna rennen om te zorgen dat hij niet nog een keer valt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')