abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78958266
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:32 schreef Vicky het volgende:
Kan iemands baby aan Tess uitleggen hoe je
moet slapen?? Nacht nummer zoveel die bijna slapeloos was. Ik ben het zo zat..
Dan kan diegene meteen de rest van de niet slapende kindjes uitleggen hoe het moet

Wij zijn aan het aftellen. Volgend weekend gaat Leander 2 2 nachten ui logeren 2 Nachten Wat zullen we slapen enzo
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78958268
He balen Vicky. Je gelooft niet in sprongetjes toch? Maar er zou wel een sprongetje zijn rond de 8,5 maand volgens mij, en soms duurt dat wel lang. Misschien gaat het dus vanzelf weer over. Ik hoop het voor je in elk geval.

En ik zit wel een beetje te pruilen omdat volgens mij niemand gezien heeft dat Graeme gister gewoon 2 keer (1e keer een uur, 2e keer anderhalf uur!) in zn eigen bedje heeft geslapen overdag. En ik ben er echt zo over! Ik vind het zo goed! Dus vandaar dat ik het lekkre nog een keer zeg
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:07:27 #203
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78958473
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:43 schreef tessie het volgende:
He balen Vicky. Je gelooft niet in sprongetjes toch? Maar er zou wel een sprongetje zijn rond de 8,5 maand volgens mij, en soms duurt dat wel lang. Misschien gaat het dus vanzelf weer over. Ik hoop het voor je in elk geval.

En ik zit wel een beetje te pruilen omdat volgens mij niemand gezien heeft dat Graeme gister gewoon 2 keer (1e keer een uur, 2e keer anderhalf uur!) in zn eigen bedje heeft geslapen overdag. En ik ben er echt zo over! Ik vind het zo goed! Dus vandaar dat ik het lekkre nog een keer zeg
Wat goed Tessie!! Nu hopen dat Graeme het doorzet!!
Hier heb ik ze qua overdag slapen ook wel onder de duim, maar s'nachts is het nog niet om over naar huis te schrijven, vanacht ging het goed maar het verschild nog zoveel per nacht

Ben echt te weinig op Fok vind ik zelf de laatste tijd, en heb dus ook geen tijd om te posten, maar zoals nu kan ik even achter de pc zitten en heb ik zoveeel bij te lezen. Mega druk hier met 2 kruipende baby's en een peuter die boos wordt omdat ze ZIJN speelgoed pakken pffff maar het is niet zijn speelgoed want het is babyspeelgoed maar vroeger van hem dus nu ook, de logica van een peuter haha

Van de week heeft V mijn design Kartell lamp van plexiglas van het dressoir afgetrokken en is nu helemaal gehavend in zijn gezichtje, zoo zielig hij moest zooo hard huilen! De orchidee is ook favoriet.
Snap nog steeds niet dat ik geen maatje 36 heb ondertussen, hoe vaak ik s'nachts de trap op en af loop en overdag achter de kids aan het aanrennen ben. hahaha
  Moderator woensdag 10 maart 2010 @ 08:19:56 #204
5428 crew  miss_sly
pi_78958622
Vicky wat vermoeiend moet dat zijn.

huup hoe gaat het so far met 'n tweetjes?

Graeme, wat goed fijn tessie!

Maar zo werkt dat dus, gewoon in de herhaling? NIemand gelezen dat mijn meisje de vooruitverscnelling gevonden heeft en nu iets doet tussen kruipen en tijgeren en op die manier dus lekker rondscharelt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78958702
Kersjes eng verhaal bah

Vicky nog steeds zo'n drama het slapen? Kan Tess misschien niet een keertje logeren ergens?
Leander ook lekker uit logeren!

Greame wat goed dat het overdag nu beter lijkt te gaan!

Gister was mijn mannetje alweer 8 maanden
Hier is het slapen zo wisselend, de ene dag slaapt hij overdag zomaar 2x 1,5 uur en de andere dag is hij na een half uur alweer wakker. 's Nachts nogsteeds hetzelfde, hij slaapt wel makkelijker in op zijn buik, maar de ene nacht komt hij om 1 uur voor het eerst en de volgende nacht om 4 uur.
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:27:14 #206
248986 MamaNik
pi_78958714
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Vicky wat vermoeiend moet dat zijn.

huup hoe gaat het so far met 'n tweetjes?

Graeme, wat goed fijn tessie!

Maar zo werkt dat dus, gewoon in de herhaling? NIemand gelezen dat mijn meisje de vooruitverscnelling gevonden heeft en nu iets doet tussen kruipen en tijgeren en op die manier dus lekker rondscharelt
Lief he miss sly dat kruipen/tijgeren en dat ze dan toch overal komt! R heeft sinds vandaag ook de vooruit gevonden, ging eerst alleen achteruit, en V gaat als de brandweer hoef echt geen deur meer open te laten staan 10 tellen want hij zit gelijk in de gang.
pi_78958914
De enigen bij wie Tess zou kunnen logeren is bij mijn ouders maar dan alleen in het weekend. Echter gaan ze volgende week op vakantie en Amber logeert dit weekend al. Nog ff doorbikkelen dus.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78959006
Dat is lastig dan inderdaad Vicky, ik hoop dan maar voor jullie dat het snel beter gaat!

Ik heb zin om naar Blijdorp te gaan maar Finn is enorm chagrijnig. Ik heb hem nu in bed gelegd en dan maar hopen dat hij er wat vrolijker uit komt!
pi_78959044
Vicky, geen tips, het wisselt hier nogal namelijk... Ik heb het vermoeden dat Iris druk bezig is met verwerken van wat ze overdag allemaal doet...

Miss, wat leuk he! Goedzo Senna
Hier wordt druk buikgeschoven, dan gaan de handen de lucht in, ze laat ze voor zich neerkomen en trekt dan al op en neer schoppend met haar voeten, zich naar voren toe. Maar ze zit ook steeds vaker op haar knietjes. Ik vind het wel schetig

MamaNik, herkenbaar hoor. Ook de peuter die bij alles roept: Nee, isse mij!
En dan hebben we hier maar 1 baby .
Fake it till you make it...
pi_78959225
Oh Tessie ik had er ook overheen gelezen, sorry! Wat fijn!

Vicks

Nijnas buikschuivertje Hier ook eentje. Alleen ze doet een hand de lucht in om te kijken of ze al iets kan grijpen, zo nee, dan drukt ze zich met de andere arm weer naar voren. Ziet er heel komisch uit
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78959461
Goodmorning~!
Net even bijgelezen maar alweer vergeten wat ik wilde zeggen

voor alle buikschuivers! woehoe!

En tessie! wat goed!! Ik duim voor ej dat het gewoon lekker doorzet zo joh, super!

Een voor alle slechte nachten enzo.

Miss en Chan, hier gaat het tot nu toe prima met zn tweetjes. Ik merk wel dat ik er moeite mee heb dat ik haar in mijn eentje niet de hele tijd kan entertainen. Ze speelt wel veel zelf enzo maar toch. Ik moet ook nog werken en colleges voorbereiden enzo en haar uiteraard verzorgen dus het echte samen spelen is korter dan ik zou willen. Gek is dat hoe je daar ook echt een soort ritme in moet vinden.
En de poepluiers gaan gewoon door soms verschoon ik er vier in een uur. Soms een paar uur niets, als mn vader oppast bijvoorbeeld, en daarna weer vier in een uur. mazzelaar die pa van mij!
En gister is mn moeder gelukkig langsgeweest om Amélie in bad te doen en op bed te leggen. Mn been ging weer naar doen en ik kon maar met moeite de trap op en af. Maar goed, eind goed al goed, we leven nog!

Chan hoe is het nu met die hoektandjes van Timo? Komt er wat door denk je? hij heeft nog geen boventanden toch of wel?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:08:50 #212
248986 MamaNik
pi_78959464
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:47 schreef Nijna het volgende:
Vicky, geen tips, het wisselt hier nogal namelijk... Ik heb het vermoeden dat Iris druk bezig is met verwerken van wat ze overdag allemaal doet...

Miss, wat leuk he! Goedzo Senna
Hier wordt druk buikgeschoven, dan gaan de handen de lucht in, ze laat ze voor zich neerkomen en trekt dan al op en neer schoppend met haar voeten, zich naar voren toe. Maar ze zit ook steeds vaker op haar knietjes. Ik vind het wel schetig

MamaNik, herkenbaar hoor. Ook de peuter die bij alles roept: Nee, isse mij!
En dan hebben we hier maar 1 baby .
Oh gelukkig, M heeft er een dagtaak aan om zijn broertjes bij Zijn speelgoed weg te houden hahaha
Hij besluit steeds vaker om op zijn kamer te gaan spelen boven. Slimmerik!!
pi_78959996
Huup, vier in een uur Jeumig
pi_78960089
Huup 4 per uur... heeft ze aandelen pampers ofzo...

MamaNik, hihihi. Peuter hier speelt nog niet op haar kamer, maar ik probeer haar wel te laten zien dat als ze dingen op tafel legt, dat Iris er niet bij kan (voor zolang het duurt natuurlijk...). Of dat ze Iris ook iets moet geven, dan is ze weer even zoet.
Net hebben ze zowaar naast elkaar op de grond gespeeld en dat ging best goed. Oefening baart kunst toch...

Innepin, ik zie het helemaal voor me, dat handje in de lucht hahaha
Fake it till you make it...
pi_78960453
Mikael speelt hier eigenlijk best wel veel met Leander. Dan geeft ie Leander bv gewoon een auto of treintje. Alleen als ie met de lego gaat dan zit ie aan tafel of in zijn slaapkamer. Of als ie zijn broertje helemaal zat is. En dan zit Leander als een dramakoning daar voor de slaapkamer deur te huilen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:49:05 #216
248986 MamaNik
pi_78962563
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:31 schreef Nijna het volgende:
Huup 4 per uur... heeft ze aandelen pampers ofzo...

MamaNik, hihihi. Peuter hier speelt nog niet op haar kamer, maar ik probeer haar wel te laten zien dat als ze dingen op tafel legt, dat Iris er niet bij kan (voor zolang het duurt natuurlijk...). Of dat ze Iris ook iets moet geven, dan is ze weer even zoet.
Net hebben ze zowaar naast elkaar op de grond gespeeld en dat ging best goed. Oefening baart kunst toch...

Innepin, ik zie het helemaal voor me, dat handje in de lucht hahaha
M houd het ook nog niet mega lang vol hoor! 20 min half uurtje lekker met zijn duplo trein.
Nu is die helemaal in de gloria, opa en oma kwamen hem net even halen om wat leuke dingen te gaan doen
en hij mocht opa helpen met de auto wassen. Dat is natuurlijk helemaal leuk voor een peuter kliederen met water. Ga hem vanmiddag weer ophalen. Iets meer rust, nu hopen dat de tweeling straks lekker slaapt na hun boterham en flesje, dan even mama tijd.
pi_78963169
MamaNik, wat sneu voor V dat die lamp op hem viel! Eng zijn dat soort dingen he!

MissSly, ik had dat idd nog niet gelezen van Senna! Wat knap!

FTA, is Finn alweer wat vrolijker?

Huup, 4 per uur! Ik vind 4 per dag al heel erg veel!

En thanx voor de reacties op Graeme zn slapen in zn eigen bedje Hij ligt er nu weer in, al een half uur. Ben zo blij!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78963393
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik lees over alles heen
Wat goeoeoed
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:31:37 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78964139
Oef Mamanik, klinkt heftig... en deels staat dat mij ook nog te wachten OMG

Vicky, irritant dat niet-slapen. Hier ook nog steeds bal hoor, mss een schrale troost, maar het troost mij wel dat ik weet dat er veel meer babietjes zijn die 's nachts spoken. Vervelend, it is, en slopend... hoe houden we t vol. Kan je de logeerpartij komend weekend niet omdraaien? Amber thuis en Tess logeren?

Graeme da's toch wel een jompel waard!

Huup knapperd dat je t zo alleen doet! Pas je wel op jezelf?

En ik las iets over een sprongetje bij 8,5 mnd.. zjou dát t zijn? Tjonge, T was me daar chagrijnig vanmorgen! Pff.. hoop dat hij strakjes met zijn goede been uit bed stapt WIj hadden boven de bedjes een supercute hemeltje, ik schrijf hádden, want hij moest eraf , ze trokken m door de spijlen van het bedje heen in bed. En dat moet niet natuurlijk
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:36:37 #220
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78964333
Jeej... de autostoelen zijn binnen iemand tips hoe ik dat ga doen met een tweeling
pi_78964396
Helaas niet Tessie, geen beginnen aan vandaag.
Zometeen maar even een wandelingetje maken, misschien dat hij dan een beetje tot rust komt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:45:30 #222
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78964737
FTA, misschien is het wel over zodra je weggaat. Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik dacht: no way dat ik de straat op ga zo, en dan verdween het humeurtje als sneeuw door de zon.

Oh ja, we gaan over 2 nachtjes een weekendje weg: zin in eerste keer met de mannen!
pi_78964949
Ik hoop het mikoxx!

Heerlijk zeg een weekendje weg! Gaan jullie naar een centerparcs achtig iets of iets anders?
Wij wilden eigenlijk ook nog een weekendje weg, maar omdat de zomervakantie iets duurder uitgevallen is dan gepland doen we het toch maar even niet.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:51:08 #224
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78965008
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik hoop het mikoxx!

Heerlijk zeg een weekendje weg! Gaan jullie naar een centerparcs achtig iets of iets anders?
Wij wilden eigenlijk ook nog een weekendje weg, maar omdat de zomervakantie iets duurder uitgevallen is dan gepland doen we het toch maar even niet.
Landalpark, maar vergelijkbaar. Oeh... wat voor zomervakantie heb je in de planning? Die voorpret is toch ook al leuk!!??
pi_78965247
Ik ben een Landal fan! Vooral die aan de Moezel in Duitsland!

We gaan naar curacao, die voorpret is inderdaad erg leuk en ik kan me nu al druk maken over wat we allemaal mee moeten nemen en we gaan pas in september

Het 6e tandje is hier trouwens ook door 4 boven, 2 onder. Gisteravond zat hij weer aan zijn onderkaak te trekken dus ik vermoed dat er onder ook weer wat aan zit te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')