Dan kan diegene meteen de rest van de niet slapende kindjes uitleggen hoe het moetquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:32 schreef Vicky het volgende:
Kan iemands baby aan Tess uitleggen hoe je
moet slapen?? Nacht nummer zoveel die bijna slapeloos was. Ik ben het zo zat..
Wat goed Tessie!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:43 schreef tessie het volgende:
He balen Vicky. Je gelooft niet in sprongetjes toch? Maar er zou wel een sprongetje zijn rond de 8,5 maand volgens mij, en soms duurt dat wel lang. Misschien gaat het dus vanzelf weer over. Ik hoop het voor je in elk geval.
En ik zit wel een beetje te pruilen omdat volgens mij niemand gezien heeft dat Graeme gister gewoon 2 keer (1e keer een uur, 2e keer anderhalf uur!) in zn eigen bedje heeft geslapen overdag. En ik ben er echt zo![]()
![]()
over! Ik vind het zo goed! Dus vandaar dat ik het lekkre nog een keer zeg
Lief he miss sly dat kruipen/tijgeren en dat ze dan toch overal komt! R heeft sinds vandaag ook de vooruit gevonden, ging eerst alleen achteruit, en V gaat als de brandweer hoef echt geen deur meer open te laten staan 10 tellen want hij zit gelijk in de gang.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Vickywat vermoeiend moet dat zijn.
huup hoe gaat het so far met 'n tweetjes?
Graeme, wat goedfijn tessie!
Maar zo werkt dat dus, gewoon in de herhaling? NIemand gelezen dat mijn meisje de vooruitverscnelling gevonden heeft en nu iets doet tussen kruipen en tijgeren en op die manier dus lekker rondscharelt
Oh gelukkig, M heeft er een dagtaak aan om zijn broertjes bij Zijn speelgoed weg te houden hahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:47 schreef Nijna het volgende:
Vicky, geen tips, het wisselt hier nogal namelijk... Ik heb het vermoeden dat Iris druk bezig is met verwerken van wat ze overdag allemaal doet...
Miss, wat leuk he! Goedzo Senna
Hier wordt druk buikgeschoven, dan gaan de handen de lucht in, ze laat ze voor zich neerkomen en trekt dan al op en neer schoppend met haar voeten, zich naar voren toe. Maar ze zit ook steeds vaker op haar knietjes. Ik vind het wel schetig
MamaNik, herkenbaar hoor. Ook de peuter die bij alles roept: Nee, isse mij!
En dan hebben we hier maar 1 baby.
M houd het ook nog niet mega lang vol hoor! 20 min half uurtje lekker met zijn duplo trein.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:31 schreef Nijna het volgende:
Huup 4 per uur... heeft ze aandelen pampers ofzo...
MamaNik, hihihi. Peuter hier speelt nog niet op haar kamer, maar ik probeer haar wel te laten zien dat als ze dingen op tafel legt, dat Iris er niet bij kan (voor zolang het duurt natuurlijk...). Of dat ze Iris ook iets moet geven, dan is ze weer even zoet.
Net hebben ze zowaar naast elkaar op de grond gespeeld en dat ging best goed. Oefening baart kunst toch...
Innepin, ik zie het helemaal voor me, dat handje in de lucht hahaha
Ik lees over alles heenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:19 schreef miss_sly het volgende:
Maar zo werkt dat dus, gewoon in de herhaling? NIemand gelezen dat mijn meisje de vooruitverscnelling gevonden heeft en nu iets doet tussen kruipen en tijgeren en op die manier dus lekker rondscharelt
Landalpark, maar vergelijkbaar. Oeh... wat voor zomervakantie heb je in de planning? Die voorpret is toch ook al leuk!!??quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik hoop het mikoxx!
Heerlijk zeg een weekendje weg! Gaan jullie naar een centerparcs achtig iets of iets anders?
Wij wilden eigenlijk ook nog een weekendje weg, maar omdat de zomervakantie iets duurder uitgevallen is dan gepland doen we het toch maar even niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |