Ach meningsverschil.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om mij. Het gaat erom of de producten die de logo's representeren bereikbaar zijn voor de gewone massa. En er zijn zat mensen met een mac, ook met een alfa trouwens. Dus nee, ik vind het geen statussymbool.
Das niet helemaal waar.quote:
oh vooruit dan maarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:03 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.
ben me wachtwoord kwijt en blijkbaar heeft fok een verkeerd email adres van mij.
en op welke zit je te fokken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een Apple computer en een Windows computer.
Eat me.
Ligt er net aan wat ik aan het doen was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:05 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
en op welke zit je te fokken?
Waarom moeten vrouwen on the interwebz expliciet in hun namen en ondertitels zetten dat ze niet van het mannelijk geslacht zijn? Is dit om aandacht te winnen? Of ga ik nu te ver off topic?quote:
eigenlijk ben ik een dikke, puisterige, mannelijke nerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen on the interwebz expliciet in hun namen en ondertitels zetten dat ze niet van het mannelijk geslacht zijn? Is dit om aandacht te winnen? Of ga ik nu te ver off topic?
quote:
klopt best welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:09 schreef klaagbaas het volgende:
een apple is toch voor luie mensen die niet weten hoe computers in mekaar zitten maar gwn een redelijke computer willen zonder daar ooit iets aan te willen of kunnen veranderen (volger) en een normale windows pc is toch voor mensen die zelf hun eigen vorm willen geven aan hun computer precies afgestemd op hun wensen (individuen) ?
Precies een Macquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt best wel... een apple is ook erg geschikt voor luie mensen, en de meeste systemen zullen nooit een upgrade of hardware verandering krijgen, er worden meestal geen nieuwe videokaarten ingebouwd of harddisks uitgewisseld .
hooguit kun je wel stellen dat het eventueel wel mogelijk is, maar weinigen het doen.
Overigens, denk ikzelf dat dat bij een hoop windows-PCs overigens ook zo is, ook daarvan is het slechts een minderheid van de gebruikers die heel actief daaraan wil gaan 'tweaken', configureren en customiseren.
En gaat het eigenlijk ook vooral erom dat de meerderheid der gebruikers domweg een 'werkend default-systeem' wil dat moet voldoen voor hun dagelijkse standaard-taken.
Een hele hoop gebruikers hebben een stronthekel aan het moeten 'tweaken' van hun computer.![]()
Welke Alfa heb je? topic is toch al naar de teringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik een dikke, puisterige, mannelijke nerd
Lekker druk bezig om je laptop kanevenniksbedenken kut kneusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:19 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Welke Alfa heb je? topic is toch al naar de tering
155 en 164 momenteelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Alfabitch nu weet ik nog niet welke alfa jij hebt.
Zucht, ga je ook ongevraagd mensen uitleggen hoe briljant Apple wel niet is als je ze Windows ziet gebruiken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Mensen waarmee ik kan praten.
Apple zo'n briljant concept.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
155 en 164 momenteel
alfa's gehad:
sud (nja mn vriend)
guilietta (gerestaureerd maar helaas ongeluk gehad)
75
33
volgende alfa: 165??? of 166
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef stinksokje het volgende:
[..]
Lekker druk bezig om je laptop kanevenniksbedenken kut kneus![]()
[ afbeelding ]
whehehequote:
ligt eraan welke uitvoering, de 16v is knudde (bevestigd door meerdere alfamonteurs) met heel veel ziektes, dus ik ga voor de 2.0 8vquote:
Mag ik je even uit een droom helpen:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan welke uitvoering, de 16v is knudde (bevestigd door meerdere alfamonteurs) met heel veel ziektes, dus ik ga voor de 2.0 8v
Vrouwen en auto'squote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Mag ik je even uit een droom helpen:
2.0 8v bestaat niet, dus word lang wachten.
zeker wel, de 2.0 TS (zelfde blok als in mijn 155 en 164 ligt)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Mag ik je even uit een droom helpen:
2.0 8v bestaat niet, dus word lang wachten.
quote:In eerste instantie werden de 1.6, 1.8 en de 2.0 Twin Spark benzine motoren ongewijzigd uit de 155 overgenomen.
De 2.5 V6 werd gemoderniseerd en uitgerust met 24 kleppen, wat resulteerde in een vermogen van 192 pk. Er werd wel een nieuw onderstel ontwikkeld met voorwielaandrijving, dat later ook dienst ging doen voor de Lancia Lybra en de Alfa 147.
De dieselmotoren werden wel vernieuwd en de JTD motoren die door Fiat in samenwerking met Bosch ontwikkeld waren deden hen intrede.
De 156 was leverbaar als 1.9 JTD met 105 pk en als 2.4 JTD met 136 pk. De 2.0 Twin Spark werd in 2002 vervangen door de 2.0 JTS (directe inspuiting, 165pk).
ja johquote:
Je hebt er gewoon geen verstand van BUMMER!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh
mannen en denigrerende houding t.o. vrouwen
ga toch terug naar de middeleeuwen ofzo
Zoek het zelf even op:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh
mannen en denigrerende houding t.o. vrouwen
ga toch terug naar de middeleeuwen ofzo
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef stinksokje het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon geen verstand van BUMMER!
OMG het bestaat wel:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Zoek het zelf even op:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Alfa+Romeo/156/2F3JT/specificaties.htm?sortering=DEFAULT&merken=Alfa+Romeo&modellen=156&paginaNummer=1&total=486&pos=1
Bestaat echt niet, alleen in diesel uitvoering nml. de 1.9 jtd 8v met 105 pk.
nog maar een keer gequote, fucking betwetertjesquote:In eerste instantie werden de 1.6, 1.8 en de 2.0 Twin Spark benzine motoren ongewijzigd uit de 155 overgenomen.
De 2.5 V6 werd gemoderniseerd en uitgerust met 24 kleppen, wat resulteerde in een vermogen van 192 pk. Er werd wel een nieuw onderstel ontwikkeld met voorwielaandrijving, dat later ook dienst ging doen voor de Lancia Lybra en de Alfa 147.
De dieselmotoren werden wel vernieuwd en de JTD motoren die door Fiat in samenwerking met Bosch ontwikkeld waren deden hen intrede.
De 156 was leverbaar als 1.9 JTD met 105 pk en als 2.4 JTD met 136 pk. De 2.0 Twin Spark werd in 2002 vervangen door de 2.0 JTS (directe inspuiting, 165pk).
Wikipediaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG het bestaat wel:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG het bestaat wel:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
[..]
nog maar een keer gequote, fucking betwetertjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |