HAHAHAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef stinksokje het volgende:
Nee meer van dit, deze test:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Oke volgens deze test ben ik dus gay.
Iemand die toch voor de Dell kiest?
Liever geen van beide, ik zet hem zelf wel in elkaar. Maar dan lijkt hij wel meer op die rechter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Oke volgens deze test ben ik dus gay.
Iemand die toch voor de Dell kiest?
Mensen die liever iets lelijks willenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef stinksokje het volgende:
Nee meer van dit, deze test:
[ afbeelding ]
Die negert heeft zeker een hele container tegelijk achterover gedrukt en de plakplaatjes er ui gevist.quote:
Hoe durf je je Alfa zo te verneukenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:18 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Ik ben echte fanboy met apple sticker op me rode alfa 156,
ben ik nu ook een gaylord?
Het stickerboekje heeft hij waarschijnlijk al vol zitten met Apple stickers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe durf je je Alfa zo te verneuken
de enige stickers die op een alfa horen, zijn die van Alfa zelf![]()
stickers op een auto
koop een stickerboekje
Snap je punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe durf je je Alfa zo te verneuken
de enige stickers die op een alfa horen, zijn die van Alfa zelf![]()
stickers op een auto
koop een stickerboekje
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Snap je punt.
Het deed me ook echt pijn om me bella zo te behandelen,
maar vond het toch wel een status symbool. ( net als de alfa )
Het kan alleen weer een Fok!'er zijn die een apple sticker als statussymbool ziet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
maar vond het toch wel een status symbool.
Is me alfa wel een status symbool dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het kan alleen weer een Fok!'er zijn die een apple sticker als statussymbool ziet.
Nee, ook die niet, beste jongen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Is me alfa wel een status symbool dan?
quote:Vrijwel alles is geschikt als statussymbool, op voorwaarde dat het voor de grote massa onbereikbaar is.
Jij bent je er niet van bewust dat op Fok, alle alfa's nog steeds wegroesten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Is me alfa wel een status symbool dan?
Denk dat een alfa voor jouw niet bereikbaar is,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, ook die niet, beste jongen.
Leer eerst maar even wat het is.
[..]
Het gaat helemaal niet om mij. Het gaat erom of de producten die de logo's representeren bereikbaar zijn voor de gewone massa. En er zijn zat mensen met een mac, ook met een alfa trouwens. Dus nee, ik vind het geen statussymbool.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
[..]
Denk dat een alfa voor jouw niet bereikbaar is,
maar de vraag is dan? hoor jij bij de massa?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |