quote:
waarom ben je nog niet hier?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanuit een lekker warm bed goedemiddag schatjes en gespuis
Omdat ik niet weet waar hier isquote:
Pittoresk centrum van den haagquote:
Dan gaat dat even durenquote:
waar woont Huppelmutsje dan??quote:
nogmaals condorquote:
Ga ik doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
@ajf en huppelmuts voeg mij es toe op twitter(gewoon met Knuffelzacht
)
quote:
jij moet thuis op bed liggen herstellenquote:
het gaat erom wat jij denkt en wat jij vindt, niemand anders zorgt voor jou dan jij..... als jij het niet doet gebeurt het niets en gaat het alleenmaar van kwaad tot ergerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
knuffelzacht! als dat echt goed mogelihk was. Heb geen goede reden enzo. Want ze vinden dat ik me aanstel
Laten we een SC oprichten waar je kan posten, hoef je geen topics te verbaggerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik denk dat ik trouwens maar vaker in ONZ moet gaan posten
"het grote Kz SC" ??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Laten we een SC oprichten waar je kan posten, hoef je geen topics te verbaggeren
Ik doe niet aan kliekjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dan krijgen we al helemaal kliekjes vorming
JA MAN!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
HAHAHA KIJK HOE LAAT HET IS
HAHA DE MODS ZIJN VERGETEN HET TE SLUITEN OM 12 UUR HAHAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
HAHAHA KIJK HOE LAAT HET IS
WHAHAHAHA :dD:D:Dquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
HAHA DE MODS ZIJN VERGETEN HET TE SLUITEN OM 12 UUR HAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |