Tjezus jonge dat zeg je toch nietquote:
Linkse rakkers.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Die linkse rakkers van P*W daar worden flink onder de tafel geluld door een 16 jarige uit elkse ofzo?![]()
![]()
![]()
Buiten dat zou ik er best doen; sorry voor de ongepaste opmerking.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef Confetti het volgende:
?![]()
Ze claimde dat Wilders meer is dan alleen Moslims bashing en dat het de schuld van de media is dat ze geen aandacht besteden aan zijn fantastische economische voorstellen![]()
![]()
Hoer
Maakt niet uit, dit blijft natuurlijk KLBquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Buiten dat zou ik er best doen; sorry voor de ongepaste opmerking.
Jezus wat een haatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef PlakkieOle het volgende:
Ze lulde gewoon. Klinkt dan geloofwaardig, maar gewoon een te grote bakkes waar 7 negerlullne in moeten totdat ze niet meer kan ademen en bijna doodstikt, dan is ze zo gestoord dat ze niet meer kan stemmen op haar kut pvv.
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Penisbaard het volgende:
Die gewone mensen die vragen mogen stellenGa eens weg met je gewone man van de straat.
Raap me op!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
als je lult ben je gewoon zeker van je zaak
Zeker van je zaak misschien, maar hoe komt dat? Omdat ze knetter dom is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:02 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jezus wat een haat![]()
als je lult ben je gewoon zeker van je zaak, die meid was gewoon een pratende bazin
quote:
Inderdaad! op naar het communisme! de burger heeft niks meer te zegge verdomme!! de politic weten veel beter wat er er op straat gebeurd en wat mensen bezig houdt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Penisbaard het volgende:
Die gewone mensen die vragen mogen stellenGa eens weg met je gewone man van de straat.
Oh shit, GO ANARCHYquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Inderdaad! op naar het communisme! de burger heeft niks meer te zegge verdomme!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Inderdaad! op naar het communisme! de burger heeft niks meer te zegge verdomme!! de politic weten veel beter wat er er op straat gebeurd en wat mensen bezig houdt!
Ja die 16-jarige Puta met dat zonnenbankhoofd, zag er uit als maagd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:15 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Dat snolletje met een beugeltje dat nog niet mag stemmen en nu al zo achterlijk is om PVV-aanhangster te zijn?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:16 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja die 16-jarige Puta met dat zonnenbankhoofd, zag er uit als maagd.
maar die kwam wel ergens uit een kutdorp, anders was ze wel anders beinvloed. Een meisje van dergelijke leeftijd die zelfstandige keuzes maakt in stemgedrag is een Utopie.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Wat zijn Wilders bashers toch diep trieste droeftoeters.
Oh oh oh wat zijn we toch allemaal tolerant en gedreven om al die mooie "vrijheden" te houden - tenzij het natuurlijk gaat om iemand die het niet met je eens is... Stelletje fucking hypocrieten.
En dan duidelijkheid eisen en zelf moeten bekennen PVV-aanhanger te zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:49 schreef itchycoo het volgende:
16 jarige snol die tegen (demissionair) minister-president boos wordthet toontje wat ze aansloeg was wel typerend
Ned1 zometeen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:56 schreef marcelroubos341966 het volgende:
pics van dat meisje ik wil een visueel beeld krijgen
Ok thanks zal ff kijken.quote:
Post pics godverdomme.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:24 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Oke ik heb gekeken en geconcludeerd dat ze niet fapbaar is, laat staan raakbaar dus bij deze verklaar ik dit topic tot gesloten.
nee kijk maar naar de herhaling ik ga geen foto nemen en die hier plaatsen ofso wat denk je welquote:
Zo wanhopig op zoek naar pics? Bekijk een willekeurige 4-vmbo klassenfoto en je ziet meerdere vergelijkbare en stukken betere meiden.quote:
ze deed me denken aan zo'n wijf uit take me out... die was daar met haar zus zij was lekkkkeeerrrquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef PlakkieOle het volgende:
kots kots kots kots kots kots kots kots kots kots kots
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:08 schreef PlakkieOle het volgende:
kots kots kots kots kots kots kots kots kots kots kots
Waar is de chick?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
PICS FOR THE LIEFHEBBER
Klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:01 schreef Vasilevski het volgende:
Mooi dat er bij staat dat ze ongehuwd is. Blijkbaar ongebruikelijk voor 16-jarige meisjes uit Elst.
Moet dat niet Jack Stevens zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
PICS FOR THE LIEFHEBBER
ongehuwdquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
PICS FOR THE LIEFHEBBER
Nou nou, wat een chick.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
PICS FOR THE LIEFHEBBER
Ongehuwd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
PICS FOR THE LIEFHEBBER
leeftijd 16 - ongehuwd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
PICS FOR THE LIEFHEBBER
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:16 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja die 16-jarige Puta met dat zonnenbankhoofd, zag er uit als maagd.
maar die kwam wel ergens uit een kutdorp, anders was ze wel anders beinvloed. Een meisje van dergelijke leeftijd die zelfstandige keuzes maakt in stemgedrag is een Utopie.
Met je zonnebril.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Haha! Die is echt geen maagd meer hoor.
Zij lijkt op Do.quote:
Doquote:
WTF staat daar "ongehuwd" bijquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
PICS FOR THE LIEFHEBBER
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |