Als je eruit gepikt wordt dan komt dat omdat je er verdacht uitzietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Streng, zijn meerdere mensen gepakt naast mij.
Als je het festivalterrein oploopt staat er een legertje beveiligers en die kunnen je eruit pikken om te fouilleren.
Goed wegstoppen dus telkens!
Bij de hoofdingang stelt het overigens niks voor, ik kon gewoon doorlopen en heb geen een beveiliger gezien.
Gooi dan maar via de PM. Niet voor mij, tis voor het Lot!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit hier een beetje anoniem te zijn, wil jij pics!
Hahahaha o ja! Het LOT!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gooi dan maar via de PM. Niet voor mij, tis voor het Lot!
Wat is er nou belangrijker. Je anonimiteit of het lot!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Hmmm... Ik zal er over nadenken, ben toch wel gehecht aan mijn anonimiteit...
Misschien is anonimiteit wel mijn Lot. Daar wel eens over nagedacht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker. Je anonimiteit of het lot!
Ligt eraan of 't het winnende lot is, denk ik...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker. Je anonimiteit of het lot!
Ik ook, was geweldig 2 jaar geleden op Lowlands.quote:
hehe jaquote:
Daar is niet zoveel random aan hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:29 schreef Mathijz het volgende:
Bij de festivalingang word er random mensen tussenuitgepikt en gevraagd of ze even mee willen lopen.
Jawel, maar dan geef ik mijzelf op de donder dat ik niet meer in de Philosofenallee woonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:35 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Misschien is anonimiteit wel mijn Lot. Daar wel eens over nagedacht?
Net zo random als Marokannen die geweigert worden bij een kroegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is niet zoveel random aan hoor.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net zo random als Marokannen die geweigert worden bij een kroeg
Moet je de terugweg doen. Stinkend met backpack en modderschoenen 1e klas gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb net een brief ontvangen van de NS dat ik één dag ipv 2e, 1e klas mag reizen. Wordt met Lowlands of Werchter heb ik net besloten.
Want dat had geholpen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar dan geef ik mijzelf op de donder dat ik niet meer in de Philosofenallee woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |