Nooit genoeg!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nicotine, Caffeïne, THC en Alcohol. Genoeg drugs lijkt me.
Er is nog wel meer legaal hoor. Maar ik gebruik er maar 3 van eigenlijk. Maar ben niet vies van drugs/drugsgebruikers/lowlanders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je het met die 4 al niet redt...
Oh, heb ook geen last van pilleknauwers of lijnsnuiverts. Vind het alleen ietwat sneu dat ze dat blijkbaar nodig hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef onderjas het volgende:
[..]
Er is nog wel meer legaal hoor. Maar ik gebruik er maar 3 van eigenlijk. Maar ben niet vies van drugs/drugsgebruikers/lowlanders.
Ooit gedaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, heb ook geen last van pilleknauwers of lijnsnuiverts. Vind het alleen ietwat sneu dat ze dat blijkbaar nodig hebben
drugs 'nodig hebben' zo'n achterhaald argumentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, heb ook geen last van pilleknauwers of lijnsnuiverts. Vind het alleen ietwat sneu dat ze dat blijkbaar nodig hebben
Ik heb ook nooit poep gegeten, mag ik dat ook niet vies vinden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:25 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb je ook niet echt 't recht van spreken.
Eigenlijk niet nee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit poep gegeten, mag ik dat ook niet vies vinden?
Daar gebruik ik er maar 1 van. Ik wil andere.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nicotine, Caffeïne, THC en Alcohol. Genoeg drugs lijkt me.
Koffie is toch wel echt een goed begin van de dag man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar gebruik ik er maar 1 van. Ik wil andere.
Ik drink nooit koffie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:30 schreef onderjas het volgende:
[..]
Koffie is toch wel echt een goed begin van de dag man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |