Goh, what else is new this week?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Bij Corton kaarten voor de 3FM Awards. TOF !
zou het weer gaan stormen?quote:
Kijk eens op http://images.google.com/images?q=sharid+uppelschotenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef DrowningMan het volgende:
die sharith he, ziet die er een beetje goed uit? Dat vraag ik me altijd af namelijk
Hm, had nog wel een leuke geweten ivm Zalmquote:
Wil je 'm met ons delen? ben wel benieuwdquote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, had nog wel een leuke geweten ivm Zalm
De kerk mag dat op grond van vrijheid van godsdienst, scholen mogen immers homo's wegsturen of ontslaan als ze er openlijk voor uitkomen. Klaar.quote:
Moet er een vangstverbod op zalm komen?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, had nog wel een leuke geweten ivm Zalm
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet er een vangstverbod op zalm komen?
het gaat ook meer om de morele bezwaren dan om of het mag. Dat het mag betekent nog niet dat je het hoort te doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De kerk mag dat op grond van vrijheid van godsdienst, scholen mogen immers homo's wegsturen of ontslaan als ze er openlijk voor uitkomen. Klaar.
hm laat maarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens op http://images.google.com/images?q=sharid+uppelschoten
zoals ik altijd heb bij Kasabian: beetje raar, maar wel fijnquote:
Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zoals ik altijd heb bij Kasabian: beetje raar, maar wel fijn
klopt, is opnieuw uitgebracht, vandaar dat ie weer vaker voorbijkomtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:34 schreef Steven250 het volgende:
Hockey - Song Away, een leuk plaatje die de laatste tijd wel vaker langs komt. Maar is deze plaat vorig jaar ook al niet eens een korte periode gedraaid?
Ik dacht gehoord te hebben dat ie nu pas officieel uitgebracht is.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
klopt, is opnieuw uitgebracht, vandaar dat ie weer vaker voorbijkomt
Rudy zei heruitgebracht.. weet er het fijne verder ook niet vanquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ie nu pas officieel uitgebracht is.
Zie 'm ook nog wel Megahit worden. Coen en Sander waren er ook weer zo enthousiast over aan het praten. Wel een leuke plaat iddquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Rudy zei heruitgebracht.. weet er het fijne verder ook niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |