quote:
Goede keus.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee jij bent meer van de echt gevatte burns. Uiteraard zo seksistisch als het maar kan.
Niva vast.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb nu al verschillende ongevallen gehoord met Lada's waarbij de andere auto echt compleet total loss was en de Lada gewoon weg reed
![]()
I love Communism
Hoe is het met je DAF!? We zagen er gister nog eentje rijdenquote:
Dat hoor ik meestal van volvo'squote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb nu al verschillende ongevallen gehoord met Lada's waarbij de andere auto echt compleet total loss was en de Lada gewoon weg reed
![]()
I love Communism
Niet alleenquote:
Ohhhhh, jij deelt mijn mening. EIN-DE-LIJKquote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
Pa zapt de TV net op sterren24Sterren.nl . Ik ga dood. Of pleeg zelfmoord. Of ik vermoord hem. Of pak de afstandsbediening af. Of ga weg. Maar-dit-kan-toch-niet-in-Nederland
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee jij bent meer van de echt gevatte burns. Uiteraard zo seksistisch als het maar kan.
Zoals?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Jotcha het volgende:
Zo'n beetje tussen MBO en HBO niveau ergens.
Poepseks-DE.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik krijg plaatjes in mijn hoofd van ballen die viool spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |