Ik stel je gewoon een vraag.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doe niet alsof je achterlijk bent!
Daar heb ik alleen niks aan, ik doe multimediaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want bij de SNS Bank zoeken ze altijd IT-ers en dat zit in Den Bosch... Met goede stagevergoeding, dus wie weet kun je gewoon een autootje betalen dan
Niveau van de opleiding is te hoog voor me. En ik merk ook dat ik het niet echt graag wil, want mijn inzet is gewoon laag.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, da's ook tofKun je dat dan niet combineren met auto's? Dus bij een dure autodealer ofzo gaan werken?
Ah joh, hij is nog jong en onervarenquote:
Ga huilen...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
En je verwacht van DE een normaal antwoord? Think again.
Moment.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, hij is nog jong en onervarenIk weet dat jij niet achterlijk bent, van hem heb ik nog zo mijn bedenkingen
Misschien juist omdat het je niet aanspreekt dat je het daardoor als te hoog ziet... En dan moet je lekker iets doen wat je wel leuk vindt!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niveau van de opleiding is te hoog voor me. En ik merk ook dat ik het niet echt graag wil, want mijn inzet is gewoon laag.
Net zoals jij over een paar weekjes als je weer gezakt bent?quote:
Ja, maar niet zo snel!quote:
Denk daar maar over na met je beperkte hersencapaciteitquote:
Neu, maar ik kan het wel proberenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
En je verwacht van DE een normaal antwoord? Think again.
Leef je uit!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Had ik maar ruzie, dan kon ik even frustraties kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |