Wauw, da's ook tofquote:Op maandag 1 maart 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik studeer nu Security Technology op HBO niveau, laten we maar zeggen de opleiding voor beveiligings expert..
Komt welquote:
als het goed heeft die is die ik morgen anders ga bellen wel een plek en die is ook in de buurt, maar anders zou ik naar Doetinchem moeten, je weet wel hoe ver ik moest reizen naar school dus genoeg mogelijkhedenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah bah bah! Vind je reizen een probleem?
Ik snap dat wel ja!het is zo heerlijk nu ze voor de deur staat!
Fluxx is leuk ja. Ligt eraan hoet valt. Maar is zeker goedquote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt wel
Heb je zin om een volgende keer als we spelletjes gaan doen weer te komen trouwens?
Da's dan wel beter!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
als het goed heeft die is die ik morgen anders ga bellen wel een plek en die is ook in de buurt, maar anders zou ik naar Doetinchem moeten, je weet wel hoe ver ik moest reizen naar school dus genoeg mogelijkheden
dat wil ik dus ook, zeker omdat ik buiten af woon
Fluxx is zeker leukquote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Fluxx is leuk ja. Ligt eraan hoet valt. Maar is zeker goed
Kee, als er weer iets gepland staat dan PM ik je welquote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Fluxx is leuk ja. Ligt eraan hoet valt. Maar is zeker goed
Heb je nu vakantie dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef DeLuna het volgende:
Vakantie maakt je echt zo lui en gedemotiveerd
das niet echt op en neer toe doen, ede gaat nog netquote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's dan wel beter!Dan beperk je je geografisch niet
He, en Den Bosch is denk ik wel te ver voor je of niet?
Ligt er aan welke zin je bedoeltquote:
en het gaat alleen nog maar snellerquote:Op maandag 1 maart 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
Over 7 maanden ben ik al 18. Tijd gaat veel te snel.
Want bij de SNS Bank zoeken ze altijd IT-ers en dat zit in Den Bosch... Met goede stagevergoeding, dus wie weet kun je gewoon een autootje betalen danquote:Op maandag 1 maart 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
das niet echt op en neer toe doen, ede gaat nog net
Doe niet alsof je achterlijk bentquote:Op maandag 1 maart 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan welke zin je bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |