Acteer 's geloofwaardiger, lelijke nerd.quote:Ik ben hier nieuw, dat ten eerste... Dit is mijn profiel/fotoboek: Fotoboek van Shirley92
American Piequote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, zonde van de pindakaas
Dan schijt je gewoon keer goed op haar kut, dan komt het ook wel goed.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mooie cirkel tochquote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
't Is droevig gesteld met het niveau op FOK!
Kansloze rukkertjes, aandachtshoeren en kansloze rukkertjes die zich voordoen als aandachtshoeren.
Hihiquote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
melige smilie ik moet er steeds om lachen
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Opkankeren jij, vuige kuthoertroll !!
wie maakt er een painttopicquote:
Deal!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Krijg je van mij, als je een foto van mij in je FoBo zet ipv die gozer die er nu staat
Anders rot je toch lekker op!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
't Is droevig gesteld met het niveau op FOK!
Kansloze rukkertjes, aandachtshoeren en kansloze rukkertjes die zich voordoen als aandachtshoeren.
waarom zou je dat nog willen meis naar al die kutreacties? misschien toch een kloontje hier?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Shirley92 het volgende:
@iedereen: Ik moet nu gaan. Misschien spreek ik jullie morgen nog? Voor de geïnteresseerden stuur mij een berichtje. Misschien met tips hoe ik het kan overleven hier? Xx
Duh, het is een kloon van Swarmahoer die zich wil gaan rukken op de blote piemels van Fok!kers die hij verwachte in de inbox van Shirleyquote:
Paint bazinquote:
kwakkie ofzo denk ik?quote:
Nee, maar in de kerstvakantie nog gezien dus dat blijft hangenquote:
o ja, want hij beweert zo lekker te zijn. vind ook dat hij dat dan wel eens mag bewijzen met een foto, dan zullen we eens zien wat er waar van is...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wacht overigens nog steeds op een foto van je!
Idd.. danku voor uw support!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef leFUCK het volgende:
[..]
o ja, want hij beweert zo lekker te zijn. vind ook dat hij dat dan wel eens mag bewijzen met een foto, dan zullen we eens zien wat er waar van is...
Heb je toch op mijn Twitterquote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wacht overigens nog steeds op een foto van je!
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je toch op mijn Twitter!
tegen mij heb je ook lopen opscheppen, en waarschijnlijk nog wel tegen meer mensen. als je echt zo serieus denkt dat je je nergens voor hoeft te schamen post je het toch gewoon hierquote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je toch op mijn Twitter!
Dat geloof je zelf toch niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
trouwens als je geen troll bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PM me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |