Ja, dan is hij de limiet al weer overschreden. Betekent dan wel dat hij dat het jaar daarop van de 30 af mag trekkenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNN
Ja, hallo! Wat versta je dan onder gefriemel?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou wel van achteraf gefriemel hoor! Geen geknuffel aub
Gewoon eentje met lang haar zoeken. Kan je 'm op weg naar de koelkast even snel door die lange lokken halenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent gek, tenzij je het opruimen (lees: afvegen aan haar kussen) als friemelen beschouwd.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan is hij de limiet al weer overschreden. Betekent dan wel dat hij dat het jaar daarop van de 30 af mag trekken
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan is hij de limiet al weer overschreden. Betekent dan wel dat hij dat het jaar daarop van de 30 af mag trekken
Jij hebt duidelijk een stuk gemist net. Maar je bent het met mij eens, dat hoor ik al.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat versta je dan onder gefriemel?
Nee ik wil het niet weten, maar je gaat het daarna toch niet een keer dunnetjes over doen?
Dat geeft helemaal zo'n troep.
Troep?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet weten, maar je gaat het daarna toch niet een keer dunnetjes over doen?
Valt me nog mee dat je zelf naar de koelkast loopt!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon eentje met lang haar zoeken. Kan je 'm op weg naar de koelkast even snel door die lange lokken halen
Nou, stel dat hij er zes extra doet, dan hoeft hij het jaar er op maar 24 xquote:
Tjah, anders drupt dat vrouwmensch m'n hele laminaat onderquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je zelf naar de koelkast loopt!
Nou iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeee, ik zeg alleen maar dat het oneerlijk is dat het wél normaal moet zijn dat een vrouw 3rd base na de sex doetquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een stuk gemist net. Maar je bent het met mij eens, dat hoor ik al.
Ze vinden het oneerlijk dat we geen '3rd base' (= oraal) meer willen doen na het neuken.
En ik vond dat ''
Drupt?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, anders drupt dat vrouwmensch m'n hele laminaat onder
Drupt nu lekker in je bedje. Maargoed, daar liggen wel een paar handdoeken klaar natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooooh...zoooooo!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, stel dat hij er zes extra doet, dan hoeft hij het jaar er op maar 24 x
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je zn reactie zien...quote:
Achteraf gefriemel is dat iemand dan aan je rug gaat kriebelen en aan je haar gaat frunniken enzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
* rolt van bank en Mr kijkt verwonderd, nee ik leg dit niet uitquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh...zoooooo!![]()
Dus als ie het in 60x doet, heeft ie een jaartje vrij?
WTF!!! Zijn ze helemaal gestoord?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een stuk gemist net. Maar je bent het met mij eens, dat hoor ik al.
Ze vinden het oneerlijk dat we geen '3rd base' (= oraal) meer willen doen na het neuken.
En ik vond dat ''
Neuh, gewoon meteen omdraaien, nachtkastje open, en een dot tissues erin rammenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Drupt nu lekker in je bedje. Maargoed, daar liggen wel een paar handdoeken klaar natuurlijk
En hygiėnische doekjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Drupt nu lekker in je bedje. Maargoed, daar liggen wel een paar handdoeken klaar natuurlijk
Nee, dan moet hij voor straf een keertje extraquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh...zoooooo!![]()
Dus als ie het in 60x doet, heeft ie een jaartje vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |