ik beken ookquote:
Iedereen was op mijn helderheids niveauquote:[quote]Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Sukkel.
Jij moet nog leren omgaan met drank.
Ik ben eigenlijk best liefquote:
Ik heb genoeg vriendjes gehad en nooit dronken geweestquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Is een vrouwelijk persoon ook te versieren zonder drank?
Dronken en drank zijn 2 dingen. Ik ben ook nog nooit dronken geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vriendjes gehad en nooit dronken geweest [ afbeelding ]
Wat een verslavingquote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan kijken naar jouw UI
Ik ook niet. Hooguit flink aangeschoten.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dronken en drank zijn 2 dingen. Ik ben ook nog nooit dronken geweest.
Ook met drank nooit. Altijd drankloze omstandigheden geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 20:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dronken en drank zijn 2 dingen. Ik ben ook nog nooit dronken geweest.
Bart, Lau en Raviquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 20:50 schreef Renesite het volgende:
Ren, met wie ben je heen geweest dan?
[/quote]quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef Mr.DD het volgende:
verkapte 'voor het geval jullie het niet hebben gelezen'-post
[..]
Iedereen was op mijn helderheids niveau
Ik was in die fase van:
hersens: 'ok piemel, loop nou maar gewoon recht, je kan het want zoveel heb je ook niet op'
lichaam: 'wooooehooeee lolololol die shotjes kwamen haaaard man looooool![]()
'
hersens: 'doe normaal gek. Je bent hartstikke helder'
lichaam: 'looool je hersenen zijn nog kleiner dan die lul van je! Lololololol! Jaaa, boem knal maar tegen die deur op lolololol"
Zoiets.
[..]
Ik ben eigenlijk best lief![]()
Alleen weet ik nooit hoe je dat een meisje meteen kan laten zien bij de 'eerste indruk'![]()
Ik zie zoveel mooie lakjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook hoorOnline bestellen vind ik ook wel
met swatches zoeken ed
Ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook met drank nooit. Altijd drankloze omstandigheden geweest.
[..]
Bart, Lau en Ravi
Zelligquote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook met drank nooit. Altijd drankloze omstandigheden geweest.
[..]
Bart, Lau en Ravi
Als ik gezopen ben voor ik betere gesprekken andersquote:
Ja ik ken hetquote:Op maandag 1 maart 2010 @ 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie zoveel mooie lakjes.Maar als ik alles ga bestellen moet ik een lening nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |