Ja klopt, maar het kunnen wel freaks zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee joh, cavia's zijn toch lief
ik had vroeger ook
met markant verhaal
op de dag dat mijn oma stierf, stierf zij ook
En stiekem opzuipen zeker.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en ik heb nu ineens drie flessen gezichtstonic, omdat ik dacht dat ik niet meer had
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Fascination het volgende:
Ik kan niet spuiten.En ik stem d66, maar dat heb ik al vaker gezegd.
2e, ja had jequote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Fascination het volgende:
Ik kan niet spuiten.En ik stem d66, maar dat heb ik al vaker gezegd.
WHIEP!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het kunnen wel freaks zijn!
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Alleen ik vind dat gewoon dom, blijven drinken totdat je moet kotsen en dan janken dat je je zo schaamt en het weekend erna is het weer hetzelfde
.
quote:
Maar dat is toch ook genoeg?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet echt een doorzuiper ofzo. Ik drink een paar drankjes tot ik best aangeschoten ben en dan stop ik.
discipline?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet echt een doorzuiper ofzo. Ik drink een paar drankjes tot ik best aangeschoten ben en dan stop ik.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Maisnon het volgende:
mijn gevoel zei ook D66 maar ik heb geen idee waar ze precies voor staanmaar ik ga pas stemmen als ik het duidelijk weet
VERDOMME JB NU GING IK JE JAS ZOEKEN EN KWAM IK MOOIE JASSEN TEGEN DIE IK NU OOK WIL MAAR WAAR IK GEEN GELD VOOR HEB IK HEB SNEL GELD NODIG ZODAT IK WEER EEN KEER FATSOENLIJK MOOIE KLEREN KAN KOPEN AARGH
zijn tegen gedoogbeleid voor blowen......quote:
Ja ik heb dat ookquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Maisnon het volgende:
mijn gevoel zei ook D66 maar ik heb geen idee waar ze precies voor staanmaar ik ga pas stemmen als ik het duidelijk weet
VERDOMME JB NU GING IK JE JAS ZOEKEN EN KWAM IK MOOIE JASSEN TEGEN DIE IK NU OOK WIL MAAR WAAR IK GEEN GELD VOOR HEB IK HEB SNEL GELD NODIG ZODAT IK WEER EEN KEER FATSOENLIJK MOOIE KLEREN KAN KOPEN AARGH
pfff...gelukkig maarquote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, het was dan ook een grapje.
Stiekem doe je het toch!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, het was dan ook een grapje.
Nee, wat stem jij dan?quote:
Doe de stemwijzer.quote:
Sorryquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Maisnon het volgende:
Verdonk?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi misschien ga ik voor de gemeenteraad wel gewoon op m'n vriendje's moeder stemmen.
Laat me raden, zij zit bij de vvd?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi misschien ga ik voor de gemeenteraad wel gewoon op m'n vriendje's moeder stemmen.
SPquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef MiVer het volgende:
ik ga voor partij met nadruk op zorg
ik overweeg SP
Nee, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat me raden, zij zit bij de vvd?
tot je afhankelijk bent van zorgquote:
quote:
Nou, je vriendje lijkt me wel rechts. Vandaar. En de vvd is wel een goede rechtse partij.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nu weer bij?
eo emotie trekkersquote:
ze heeft wel mooie ogenquote:
Waar het hart vol van is.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
ik lees heel de tijd w d in plaats van v v d
verliefd?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
ik lees heel de tijd w d in plaats van v v d
Politieke voorkeur is niet erfelijk hoor. Hoe rechts hij ook mag zijn, z'n moeder is alles behalve.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, je vriendje lijkt me wel rechts. Vandaar. En de vvd is wel een goede rechtse partij.
Partij voor de Dieren.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
Mate van overeenkomst per partij
Partij Overeenkomst
Partij voor de Dieren
Student en Stad
VVD
PvdA
CDA
Stadspartij
D66
Partij Vrij Groningen
SP
GroenLinks
ChristenUnie
je PI is in contrast met andere iconquote:
Nee, dat weet ik wel, maar vaak komt het wel overeen. Bij welke partij zit ze dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Politieke voorkeur is niet erfelijk hoor. Hoe rechts hij ook mag zijn, z'n moeder is alles behalve.
En ja ik vind de vvd ook wel wat.
Gaat je niets aanquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel, maar vaak komt het wel overeen. Bij welke partij zit ze dan?
Jaquote:
ja man, je moest eens wetenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja man, je moest eens weten
hahhaha
goed, de mix van sonica afgelopen
nu douchen....
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
ze heeft wel mooie ogen![]()
nee dat boeit niet
partij voor de cavia's dus is beter
Ja eventjes. Ik was er al eens eerder aan begonnen, maar ik heb vaak niet het geduld om zo'n album helemaal af te luisteren.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef Maisnon het volgende:
dat album van Los Campesinos! is echt vrolijkhad je die nog geluisterd S_A?
Ik allemaal naar die voetgangers kijken, maar wtfquote:
dat deed ik eerst ook jaquote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik allemaal naar die voetgangers kijken, maar wtf.
3 maanden borstelen of ja.. trekkenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Crack, hoe heb jij je dreads er weer uit gekregen? Dat lijkt me echt niet te doen.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR HET IS ME GELUKT EN IEDEREEN ZEI VAN NIET
Vet nummer!quote:
depri en ouderwetsquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:26 schreef Fascination het volgende:
Weet je wat ik weleens doe. Dan spaar ik als het ware mijn poep op en kies ik een geschikt moment uit om het uit m'n darmen te persen. Heerlijk. Ik maak er dan ook echt mijn moment van. Muziekje op, wat te lezen en dan schijten maar. Op zo'n moment voel ik me intens gelukkig.
normaal ben je super erotischquote:Op maandag 1 maart 2010 23:26 schreef Fascination het volgende:
Weet je wat ik weleens doe. Dan spaar ik als het ware mijn poep op en kies ik een geschikt moment uit om het uit m'n darmen te persen. Heerlijk. Ik maak er dan ook echt mijn moment van. Muziekje op, wat te lezen en dan schijten maar. Op zo'n moment voel ik me intens gelukkig.
negers die hun zegje doen vind ik ook nietsquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Maisnon het volgende:
deze is ook wel tofwel echt full on hiphop rap nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |