dat deed ik eerst ook jaquote:Op maandag 1 maart 2010 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik allemaal naar die voetgangers kijken, maar wtf.
3 maanden borstelen of ja.. trekkenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Crack, hoe heb jij je dreads er weer uit gekregen? Dat lijkt me echt niet te doen.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR HET IS ME GELUKT EN IEDEREEN ZEI VAN NIET
Vet nummer!quote:
depri en ouderwetsquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:26 schreef Fascination het volgende:
Weet je wat ik weleens doe. Dan spaar ik als het ware mijn poep op en kies ik een geschikt moment uit om het uit m'n darmen te persen. Heerlijk. Ik maak er dan ook echt mijn moment van. Muziekje op, wat te lezen en dan schijten maar. Op zo'n moment voel ik me intens gelukkig.
normaal ben je super erotischquote:Op maandag 1 maart 2010 23:26 schreef Fascination het volgende:
Weet je wat ik weleens doe. Dan spaar ik als het ware mijn poep op en kies ik een geschikt moment uit om het uit m'n darmen te persen. Heerlijk. Ik maak er dan ook echt mijn moment van. Muziekje op, wat te lezen en dan schijten maar. Op zo'n moment voel ik me intens gelukkig.
negers die hun zegje doen vind ik ook nietsquote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Maisnon het volgende:
deze is ook wel tofwel echt full on hiphop rap nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |