wat was dat kleine ding rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jezusquote:
Die zien we vast wel terug in MW3quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat was dat kleine ding rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jezus
quote:
volgens mij kon je heen en weer switchenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
vraag me af hoe de besturing in elkaar zit.
steeds je eigen ding besturen of moet je al je manschappen 'leiden'?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:07 schreef Dynd het volgende:
Ik had gehoord dat je dingen kon unlocken via een facebook flashspelletje van Toy Soldiers, voor de XBL game, iemand meer info hierover?
ah thx.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij kon je heen en weer switchen
quote:Bad Company 2, however, is an open challenge to the market leader, Activision's blockbuster behemoth. So let me pin my flag to the mast right from the start. This is the superior game.
It's not just the occasional overt jibe at the competition's expense - though one cut-scene pokes fun at elite special forces who use "pussy-ass heartbeat detectors", while another vocal aside insists "snowmobiles are for sissies" as quad bikes roar along a narrow jungle path. The overall structure of the game echoes that of Infinity Ward's cash-cow while being smarter and deeper in almost every aspect. This is a game that nicks Call of Duty's party dress, and looks better in it.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef Pimsterr het volgende:
Wat voor TV raden jullie mij aan rond de 0 en 250 Eur PS3
was een topic met je kloon?
Foto?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
Nieuwe tv binnen![]()
![]()
Meteen even GTA stories op spelen die ook binnen kwam vandaag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Edwinuss het volgende:
Of mag je nog steeds niet op je eigen kamer gamen en moet je het delen met je vader en moeder?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
Nieuwe tv binnen![]()
![]()
Meteen even GTA stories op spelen die ook binnen kwam vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |