Jezusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:09 schreef Repeat het volgende:
Een bal of elleboog op je borst kan al voldoende zijn.
Mensen, open je ogen!! Het BEWIJS ligt voor je!! Kijk verder dan je NEUS lang is!!! WEES GEEN SLAAF VAN DE OVERHEID!!!! HET STAAT ALLEMAAL IN DE BIJBEL!! Als je een streep door de bijbel trekt krijg je een DRIEHOEK!! HET SYMBOOL VAN HET KWAAD!! TOEVAL?? IK DENK HET NIET! DE BIJBEL IS GESCHAPEN DOOR SATANS ANUS!!! DIT WISTEN GOEBBELS, EINSTEIN EN WILHELMINA OOK. EN DIE ZIJN NU ALLEDRIE DOOD. TOEVAL?? IK DENK HET NIET!!
Mijn biologielerares vertelde in de brugklas zo'n verhaal over lintwormen en lokken met stokbroodjes briequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:02 schreef Repeat het volgende:
Leuk, verpleging die op de afdeling met de dood bedreigd wordt door (allochtone) familie van een patient.
Je leest er wel eens wat over, maar dat het zo erg is had ik toch niet door...
Niet eens zijn met de behandeling. Het idee dat niet het maximale gedaan wordt. "ik maak je dood als ie doodgaat", wat je ook in het nieuws ziet...quote:
Jeetje.. Hoe ging de verpleging ermee om?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Niet eens zijn met de behandeling. Het idee dat niet het maximale gedaan wordt. "ik maak je dood als ie doodgaat", wat je ook in het nieuws ziet...
Wat een klootzakken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:12 schreef Repeat het volgende:
Nouja het werkt wel want ze krijgen hun zin. Hij mag langer op de IC blijven dan nodig is, familie mag op elk moment langskomen, elk moment van de dag gesprekken met verpleging en evt artsen. Dus misdaad loont.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:12 schreef Repeat het volgende:
Nouja het werkt wel want ze krijgen hun zin. Hij mag langer op de IC blijven dan nodig is, familie mag op elk moment langskomen, elk moment van de dag gesprekken met verpleging en evt artsen. Dus misdaad loont.
Beter maakt krav maga in het volgende raamplan deel uit van de competentiedomeinenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:12 schreef Repeat het volgende:
Gewoon leren om daar mee om te gaan. Aan het VUMC bestaat dat al jaren. Bij medische communicatie werden er dan groepen gemaakt. De ene groep bestond uit autochtonen (waar ik bij hoorde) en de andere groep uit allochtonen. Werd in het diepst toe gesimuleerd. Laatstgenoemde groep werd aangepoord om in hun eigen taal te schelden. Wapens werden gesimuleerd met bijvoorbeeld bordenwissers of rondzwaaiende stethoscopen.Vanwege de voorafkans hadden we soms wat allochtonen te weinig. Vaak gingen we dan even snel op de gang kijken of er niet toevallig een schoonmaker rondliep die mee wilde doen. Prachtige tijden!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:47 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Beter maakt krav maga in het volgende raamplan deel uit van de competentiedomeinen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef DDM het volgende:
[..]
Gewoon leren om daar mee om te gaan. Aan het VUMC bestaat dat al jaren. Bij medische communicatie werden er dan groepen gemaakt. De ene groep bestond uit autochtonen (waar ik bij hoorde) en de andere groep uit allochtonen. Werd in het diepst toe gesimuleerd. Laatstgenoemde groep werd aangepoord om in hun eigen taal te schelden. Wapens werden gesimuleerd met bijvoorbeeld bordenwissers of rondzwaaiende stethoscopen.Vanwege de voorafkans hadden we soms wat allochtonen te weinig. Vaak gingen we dan even snel op de gang kijken of er niet toevallig een schoonmaker rondliep die mee wilde doen. Prachtige tijden!
Gewoon een 9 millie verstrekken aan elke artsquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:47 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Beter maakt krav maga in het volgende raamplan deel uit van de competentiedomeinen
Prima, op welke frequentie opereren jouw hersenen? Dan tune ik morgen even in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:01 schreef June. het volgende:
Ugh, word gek van neuro en psych. Starla, zou je misschien morgen wat van je kennis naar me toe willen stralen? Misschien helpt het
Ze rouleren meestal hè. Maar lijkt mij wel winst, vind er echt niks aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Niet alle assistenten iig, vandaar dat ik vroeg wat nu het meest voorkomend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |