beginnende keelontsteking. Heb in november 2008 een zware keel-longontsteking gehad en sindsdien heb ik er eens in de zoveel maanden flink last van, zo'n halve ontsteking die met moeite weggaat. Nu is het echter al te ver, dus aan de antibiotica helaas.quote:
Marijkequote:
kunnen we de middag overslaan vandaag ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:54 schreef Pheno het volgende:
Het is al bijna middag, hoop ik. Wilde ik morgenvroeg naar de garage, hebben ze weer wat vaags ingepland waar ik bij moet zijnNou ja, dan maar woensdagmiddag, dan ga ik gewoon niet naar mijn werkplek
Preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
als je je auto hebt ingeleverd kan je niet meer reizen
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
AANDACHT IK WIL AANDACHT jarig
@marijke en erm maastrichtmeisje (nick vergeten lol) taart was heul lekker gister
van harte gefeliciteerd jonge damequote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
AANDACHT IK WIL AANDACHT jarig
@marijke en erm maastrichtmeisje (nick vergeten lol) taart was heul lekker gister
ik liep in onz goedenmorgen te schreeuwen dat ik vandaag aandachtshoer was en felicitaties van heel fok wildequote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:34 schreef Pheno het volgende:
Met mijn verjaardag heb ik heul geen TT gekregen, laat staan een topic. Of felicitaties
quote:
jij denkt te economisch. Doe dat eens niet wil jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
Joepi!! De uren moeten weer anders geboekt wordenKrijg toch de hoerige vinkentyfus, kutbedrijf. Ik wacht nog wel een maand, voordat het weer anders moet
de website die vorige week life moest hoeft ook vandaag nog niet online.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
Joepi!! De uren moeten weer anders geboekt wordenKrijg toch de hoerige vinkentyfus, kutbedrijf. Ik wacht nog wel een maand, voordat het weer anders moet
moest en zou... dat zijn de ergste bazen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de website die vorige week life moest hoeft ook vandaag nog niet online.
toch iets te riskant aangezien het in test ook nog niet helemaal goed gaat.
en een paniek vorige week want het moest en zou online
Handig dat die andere helft gewoon werkt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
prima, halve keelontsteking, maar ook dat komt wel weer goed.
hoe kan je nou een halve keelontsteking hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
prima, halve keelontsteking, maar ook dat komt wel weer goed.
indah is een dolfijn, die kunnen met 1 hersenhelft slapen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handig dat die andere helft gewoon werkt!
ja, dat vind ik wel fijn ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handig dat die andere helft gewoon werkt!
een bijna-keelontsteking dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe kan je nou een halve keelontsteking hebben
oeh, als ik dat toch eens zou kunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
indah is een dolfijn, die kunnen met 1 hersenhelft slapen.
veel ijsjes etenquote:
Je bent daar al geintegreerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh, als ik dat toch eens zou kunnen.
goeiemorgenquote:
of dat kan natuurlijk ookquote:
hier schijnt de zon ookquote:
Gefeliciteerd iedere aandachtshoer die het komende jar wat van me wilquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij denkt te economisch. Doe dat eens niet wil je
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd iedere aandachtshoer die het komende jar wat van me wil
heey mpgquote:
zow jij bent vroegquote:
heey LLquote:
Ben al twee uurtjes bezig hoor, alleen kom ik nu pas toe aan een goedemorgen hierquote:
dat dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben al twee uurtjes bezig hoor, alleen kom ik nu pas toe aan een goedemorgen hier.
moet je nog daadwerkelijk wat doen ook het is me toch watquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh Gier![]()
man oh man ik heb het weer druk
pfoeh ik ben net een half uur wakker ofzoquote:
mn motivatie is tot het vriespunt gedaaldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je nog daadwerkelijk wat doen ook het is me toch wat
ik ben Nick helemaal niet vergeten, zeg net nog hoi tegen hemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha, maastrichtmeisje nick vergeten lol![]()
De zon schijnt!! Alles komt goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn motivatie is tot het vriespunt gedaald
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn motivatie is tot het vriespunt gedaald
[..]
ik ben Nick helemaal niet vergeten, zeg net nog hoi tegen hem![]()
![]()
kroelkoes
Iemand hier was jouw nick vergetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
ik ben Nick helemaal niet vergeten, zeg net nog hoi tegen hem![]()
![]()
kroelkoes
lekkerdingquote:
oh godquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand hier was jouw nick vergetenff teruglezen
![]()
Koeskoeslikkie
wie kan het anders zijnquote:
euhm zo'n 10.000 andere meisjes uit maastricht? :pquote:
duckiequote:
ken niemand verder uit maastricht die hier ook postenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm zo'n 10.000 andere meisjes uit maastricht? :p
[..]
duckie
Nee. Ze is nogal aandachtshoerig vandaag. Maar aandacht voor een ander opbrengen? Ho maarquote:
goeiemorgenquote:
Giertjequote:
Hou je waffel, voordat je hier iemand op verkeerde gedachten brengtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
het valt me mee dat er nog geen kloon is gemaakt met de naam maastrichtmeisje...
Maikuuuuuulquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken niemand verder uit maastricht die hier ook posten
tha bitchquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ze is nogal aandachtshoerig vandaag. Maar aandacht voor een ander opbrengen? Ho maar![]()
dat dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou je waffel snavel, voordat je hier iemand op verkeerde gedachten brengt.
Ach ja, dat is leuk... vind het altijd opvallend hoe snel dat gebeurd als je zo'n opmerking maakt...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou je waffel, voordat je hier iemand op verkeerde gedachten brengt.
ik, die heet Ladylike2quote:
wel ok heeft er 2quote:
kijk daar is tie al!quote:
whehehe ik heb er geen een vind het wel best zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik, die heet Ladylike2
voor als er ooit iets met deze gebeurt
bitch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
Geen kloon voor mij1x een 1dags kloon gehad om te rellen in Singles
en sorry dat ik je nick was vergeten LL
en als ik geen aandacht had gehad had ik niet geweten dat ze in maastricht had gewoond
en tja ben vrouw ergo bitch
Wat is er mis met de Dela?quote:
Ik, de mijne heet Superfluffquote:
Liefje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef friemelaar het volgende:
's morgens samen![]()
sh*t verslapen![]()
Latersss samen
gezellig!! zelfs wat mensen gezien die ik al tijden niet gezien hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Dela?
En knuffel, gefeli meisje!Hoe was je feestje gisteren?
jij rijdt een russische auto.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
de uberbitch has spokenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bitch?
ik zal maar snel mijn mond houden
heeyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef friemelaar het volgende:
's morgens samen![]()
sh*t verslapen![]()
Latersss samen
heey marijkequote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |