kijk eens aan, een warmbloedige vrouw, de droom van iedere manquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het 's ochtends altijd super super super warm! In bed ben ik 's nachts een gloeispiraal en door de warme douche blijf ik die warmte vasthouden, dus ik vond het heerlijk in de kou![]()
Alleen jammer dat de verwarming aan moest tegen de condens...
dan hou ik me stevig aan je vastquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het 's ochtends altijd super super super warm! In bed ben ik 's nachts een gloeispiraal en door de warme douche blijf ik die warmte vasthouden, dus ik vond het heerlijk in de kou![]()
Alleen jammer dat de verwarming aan moest tegen de condens...
wat zegde gij?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die schijnt nog kuis te zijn in vergelijking met de efteling foto's
Nou, ik krijg dus vaak te horen dat ik zelfs iets te warm benquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk eens aan, een warmbloedige vrouw, de droom van iedere man
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan hou ik me stevig aan je vast
want ik heb het tering koud
quote:
graag zelfsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:Is goed hoor, ik warm je wel op
Warm jij mij dan 's avonds op?
Er bloeit iets moois op in KSCquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik krijg dus vaak te horen dat ik zelfs iets te warm benMaar over het algemeen wordt het ten koste van mijn nachtrust gewaardeerd
(ik word snel wakker, en als er dan steeds iemand tegen me aankruipt
)
[..]Is goed hoor, ik warm je wel op
Warm jij mij dan 's avonds op?
en iedere lesbo vrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk eens aan, een warmbloedige vrouw, de droom van iedere man
Van het wattes?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afsluiten
vanmiddag weer een poging tot extractie van het chalazion.
Oh, waar dan?quote:
definieer vanmiddag eens wat gedetailleerder...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afsluiten
Is dat zo?quote:
ja, sorry daar heb ik geen verstand vanquote:
Kijk eens aan wok ook al opzoek...quote:
Dan zoek ik een spellingscontrole voor deze meneerquote:
quote:
14:15 is de operatie kamer gereserveerd voor mij om een gezwel uit mijn rechter onder ooglid te verwijderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
definieer vanmiddag eens wat gedetailleerder...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afsluiten
aaaai succes ermeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
14:15 is de operatie kamer gereserveerd voor mij om een gezwel uit mijn rechter onder ooglid te verwijderen.
ow succes ermee danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
14:15 is de operatie kamer gereserveerd voor mij om een gezwel uit mijn rechter onder ooglid te verwijderen.
sterktequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afsluiten
Jeetje!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
doe je nu net alsof je het druk hebt? Marijke wil je efteling foto's zienquote:
ja en ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe je nu net alsof je het druk hebt? Marijke wil je efteling foto's zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |