Heul niet, ik heb foto's van jou gezienquote:
quote:
apart lijkt me wel een keer lekker om te proberenquote:
Door die smilie ben ik wel heel benieuwd naar wat voor foto's dat warenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb foto's van jou gezien
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Door die smilie ben ik wel heel benieuwd naar wat voor foto's dat waren
Jup, moest ook krabben!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
heeft het gevroren dan
aaah netjes in een keer nog wel
Het zijn pakken van 10 vellenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al moet je die norivellen wel goed dicht maken eenmaal geopend, anders kraken ze als die bananachips.
Niet die LL laat zien, dat is meer zoete bananenchips. Dit zijn lange dunne gefrituurde stroken banaan die gezouten zijn en die zijn ZO lekker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
bananachips wat moet ik me daar bij voorstellen dan
nou ik vind het niks hoor... banaan moet gewoon zacht zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
apart lijkt me wel een keer lekker om te proberen
Hele mooiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Door die smilie ben ik wel heel benieuwd naar wat voor foto's dat waren
Toen ik op mn werk aankwam zat er bevroren mist op mn jas, dat is ook wel lachuh, heb je ook niet iedere dag...quote:
Op de markt bij een notenkraampjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
apart lijkt me wel een keer lekker om te proberen
Dat is waar, maar ik heb ook wel eens wat over eftelingfoto's gehoord, dacht even dat die dat waren...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hele mooieWant LL is een pracht vrouw!
![]()
Wauw, dat is cool!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toen ik op mn werk aankwam zat er bevroren mist op mn jas, dat is ook wel lachuh, heb je ook niet iedere dag...
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb ook wel eens wat over eftelingfoto's gehoord, dacht even dat die dat waren...
Ik krijg altijd koude handen van het krabben...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, dat is cool!
Ik zat onder het krabselMoet er nog een beetje handig in worden
misschien dat ze ze wel aan jou geeftquote:
ik krijg altijd schone ramen van krabbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koude handen van het krabben...
of die paal fotoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb ook wel eens wat over eftelingfoto's gehoord, dacht even dat die dat waren...
owja, dat was het doel van krabben he...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik krijg altijd goed zicht van krabben
hmmz als ik es een keer zin in krijg toch maar es proberenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, moest ook krabben!![]()
[..]
Het zijn pakken van 10 vellenEn er zit zo'n sluitinkje op, dus dat komt goed altijd
[..]
Niet die LL laat zien, dat is meer zoete bananenchips. Dit zijn lange dunne gefrituurde stroken banaan die gezouten zijn en die zijn ZO lekker!![]()
die heb ik ook gemistquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb het 's ochtends altijd super super super warm! In bed ben ik 's nachts een gloeispiraal en door de warme douche blijf ik die warmte vasthouden, dus ik vond het heerlijk in de kouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koude handen van het krabben...
die schijnt nog kuis te zijn in vergelijking met de efteling foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |