Daar is een héél mooi woord voor. Spamslet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 1 maart 2010
002. 440 Loveless85
007. 256 Greys
019. 178 tombolafan
040. 123 Ingetje79
043. 120 Ml-etje
064. 096 Goodbye
069. 092 oh-oh
Loveless moest studeren???
Volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Passen er twee dvd's op elkaar in een bubbelenvelop door de brievenbus?
Ja toch?
Dat ligt eraan? Als je gewoon die DVD-film doosjes hebt niet. Platte cd doosjes wel denk ik...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja toch?
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ligt eraan? Als je gewoon die DVD-film doosjes hebt niet. Platte cd doosjes wel denk ik...
Geen probleem, past prima.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja toch?
Echt?quote:
Ik zal het je na de pauze laten wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Echt?
Ik sta op het punt om het even te gaan proberen, maar ik heb slechts een pyjama en een paar toffels aan.
Dan heb ik wel zo'n zeer donkerbruin vermoeden welke kant dat op gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:44 schreef Greys het volgende:
Wacht, ik heb hier wel twee DVDs en een bubbelenvelop, en zo'n brievenbus meet ding
Kaart naar Eliesje is verstuurd en ik weet zeker dat ze hem heel mooi gaat vinden, zowel de voorkant als de binnenkantGeen namen er op, gewoon namens ons allemaal
Gewoon een stuk karton met een gat er inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja wij hebben hier niet zo een brievenbusmeetding, echt stom is dat.
Maar die dingen kosten geld he
Nee, daar vragen die TNT knakkers dus echt euroos voor hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een stuk karton met een gat er in
Die zijn vast extragraties, toch?
Maar ho, stop, niemand de deur uit... ik kan mijn brievenbusmeetding niet vinden
Dan maak je hem zelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, daar vragen die TNT knakkers dus echt euroos voor he
Dan pas ik gewoon liever ff bij de brievenbus zo af en toe.quote:
Whehehe, proppen met vloppen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Mogguh QkeleQ!
Oh-oh, als ik het zo zie dan moet het wel passen met een pietsie proppen hoor!
Kun je heel makkelijk zelf inelkaarfiguurzagen inderdaad.quote:
Okeej. En dan moet ik zeker passen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan pas ik gewoon liever ff bij de brievenbus zo af en toe.
Of maak jij er een voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |