Boehoe...ik was druk op weg..quote:
http://watchvampirediariesonline.com/page/4/quote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Ticootje het volgende:
Kd, doe mij toch eens linkjes voor vampire diaries.
Ben verslaafd.
Dat!! en hallo mensenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef Ticootje het volgende:
Kd, doe mij toch eens linkjes voor vampire diaries.
Ben verslaafd.
Helleuw! Pinq en ik hadden het laatst nog over onze spontane Popocatepetl date.quote:
Betty styleert natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Helleuw! Pinq en ik hadden het laatst nog over onze spontane Popocatepetl date.
It was fun!
En we hebben het over inrichting blijkbaar. Yay
Ik ben mn site aan het bedenken voor mijn carrière als verkoopstylist.
Alleen ben ik zwaar inspiratieloos voor een naam. En die is toch wel belangrijk.
Stiekem wel een leuke.quote:
hier ookquote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef innepin het volgende:
Meh, ik ga CSI kijken, 3 in 1 crossover. Ook leuk.
Betty is tof! Bettie is mufquote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Stiekem wel een leuke.
Moet ik dan terug veranderen naar Bettie...Betty is wel way cuter.
\quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Sinds over een half uur!
Ik ga ook kiek`n
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo! Waar staat die nieuwe aflevering van Greys dan?.
Jawel dear. Maar mensen die niet kunnen wachten, kijken alles onlinequote:
Moet je daarvoor betalen eigenlijk?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef innepin het volgende:
Dat mag je geloof ik niet zomaar zeggen hier... of wel?
Ik kijk het meeste via sidereel.com.
Maar tvgorge.com is nog beter
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Moet je daarvoor betalen eigenlijk?
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dan maar meteen dubbel quoten, mocht 'men' het niet zien.
True dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??Make love, not war ☮
omdat ik al teveel moet kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef innepin het volgende:
Sinds vandaag, mikoxx
Oh te laat.
Hee maar KD als je Vampire Diaries online kijkt, wrom doe je dat dan niet met Greys?
Ik heb ze allemaal allang gezien
vanavond op net5 is toch t nieuwste?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar, daar is dus geen nieuwe aflevering.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ook niet als je het wiltHet is streaming video, dus je kijkt 'm terwijl ie online laadt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
![]()
Ah, dan ben ik zo erg nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef innepin het volgende:
[..]
Jawel dear. Maar mensen die niet kunnen wachten, kijken alles online
We lopen in NL nou eenmaal hopeloos achter. Zodoende.
Huh? Hoezo dat dan?!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Lishe het volgende:
Ik ga mn haar maar verven. Joy. Ofja, "Spoelen" want ik werd laatst d grond ingeboord door een hele stomme kapster. Bijna of ik blij moest zijn dat ik nog haar op mijn hoofd heb. En nu heb ik knetterdure shampoo die ik bijna niet durf te gebruiken want te duur en durf ik mn haar niet meer te verven.
Ook stom.
SHAME ON YOU!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef Lishe het volgende:
Ik verveeeel me. Echt heel. En ik kan 100 dingen bedenken om te doen maar geen zin. Blegh.
Ik kijk geen vampierenseries. En ik lees ook geen vampierboeken.
Enige series die ik volg zijn The Office en LOST.
Ik ga mn haar maar verven. Joy. Ofja, "Spoelen" want ik werd laatst d grond ingeboord door een hele stomme kapster. Bijna of ik blij moest zijn dat ik nog haar op mijn hoofd heb. En nu heb ik knetterdure shampoo die ik bijna niet durf te gebruiken want te duur en durf ik mn haar niet meer te verven.
Ook stom.
Is het al zomer?
Okay.. bedankt!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Het is streaming video, dus je kijkt 'm terwijl ie online laadt.
Ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |