Ik heb hem gehaxt zodat ik straks ook power op fok hebquote:Op maandag 1 maart 2010 19:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
oooh oooh
heim wat doe je met mijn laptop
Gedeelde bureaubladquote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
303 verschillende achtergronden
just ask mattiejquote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaxt zodat ik straks ook power op fok heb
Dan heb je het ook over linksquote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm Wilders wordt best aan de schandpaal gezet door Links
GELD OF JE (FOK)LEVEN!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
just ask mattiej
ik doe alles voor je
Ik snap wat je bedoeld!!!! Je mag ook gewoon mijn naam noemenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me altijd af of sommige users met veel posts op fok geen spijt hebben van hun username, soms zie je echt belachelijke usernames maar je begint ook niet ff opnieuw als je al 20k hebt ofzo
De PI selecteren was nog het meeste werk, maar wat is een post nou zonder PI. Niks dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had nog koud mijn pagina ingeladen!
Zoals?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me altijd af of sommige users met veel posts op fok geen spijt hebben van hun username, soms zie je echt belachelijke usernames maar je begint ook niet ff opnieuw als je al 20k hebt ofzo
Je wilt nu een kleine L?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |