Ik dacht wat duurt het lang, ik open nooit, dus maar de stoute schoenen aangetrokkenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:11 schreef beequeen het volgende:
Thnx Chanel. Tijd voor een feestje. COS 100.![]()
Het ging mij meer om de taal-en stijlfouten Marrije. En dat heeft een eigen bedrijf.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
Ah, daarom geen streams en staat SV volledig on hold. Johan geeft de voorkeur aan de politiek en wil daarnaast niet bezig zijn met SV.
Ik heb het niet eens gelezenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de taal-en stijlfouten Marrije. En dat heeft een eigen bedrijf.
Maar je weet wat in Johan's ogen een goede mod is: dat is niet een mod die goed, consequent en alert optreedt, maar een mod die er voor zorgt dat hij zo min mogelijk telefoontjes en sms'jes over de chat krijgt. Of er werkelijk goed gemodereerd wordt zal hem worst zijn. Als ik Hans of Suzzy was, zou ik me nu grote zorgen gaan maken, want Sly gaat nu natuurlijk zijn achterban mobiliseren om massaal bij Johan aan de bel te gaan trekken. Dus Suzzy en Hans moeten niet vreemd opkijken als ze eerdaags een pm-berichtje van een opvolger krijgen dat ze per onmiddellijk vervangen zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:37 schreef Dottey het volgende:
geef hem wel gelijk betreft punt.. geen kaas gegeten van moderatie
Dat zou al heel snel waar kunnen worden... die "andere" beginnen al te morren...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je weet wat in Johan's ogen een goede mod is: dat is niet een mod die goed, consequent en alert optreedt, maar een mod die er voor zorgt dat hij zo min mogelijk telefoontjes en sms'jes over de chat krijgt. Of er werkelijk goed gemodereerd wordt zal hem worst zijn. Als ik Hans of Suzzy was, zou ik me nu grote zorgen gaan maken, want Sly gaat nu natuurlijk zijn achterban mobiliseren om massaal bij Johan aan de bel te gaan trekken. Dus Suzzy en Hans moeten niet vreemd opkijken als ze eerdaags een pm-berichtje van een opvolger krijgen dat ze per onmiddellijk vervangen zijn.
Diepste dieptepunt is nu wel zo ongeveer bereikt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een aanfluiting.
quote:
Mijn Boeddha..... zij is nog erger in haar zinsopbouwen en typo's dan ikquote:Op maandag 1 maart 2010 17:51 schreef beequeen het volgende:
Bericht via Hyves. Lies is weer druk bezig geweest. Ik zeg maar even niks.![]()
[..]
Heej.. Dotje, verveel je je ook te pletter met Johans nieuwe "regeltjes" ??quote:Op maandag 1 maart 2010 18:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn Boeddha..... zij is nog erger in haar zinsopbouwen en typo's dan ik
nieuw?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej.. Dotje, verveel je je ook te pletter met Johans nieuwe "regeltjes" ??
Ik werd geattendeerd op de Boedha en dacht in eerste instantie hetzelfde als jij. Toen ik me realiseerde dat dat niet zo was viel eerst mijn mond open van verbazing. Wat een lef!!! Heb op de chat gezegd dat ik het uitdagen tot kommentaar vond. Want ja kommentaar betekent een ban...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag de cap van die boeddha met dat briefje net hier in de COS en ik dacht dat iemand een bewerking had gemaakt. Tot mijn verbazing blijkt het echte SV-humor te zijn.
Jaahh.. ken je die niet? Sjaggo roepe UIT DIE ZOOI, MUZIEK DEROP zodat ze ons nie hore kenne?? Die regel? ken je die niet??quote:
En, wie zit er aan de stoelpoten te zagen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar je weet wat in Johan's ogen een goede mod is: dat is niet een mod die goed, consequent en alert optreedt, maar een mod die er voor zorgt dat hij zo min mogelijk telefoontjes en sms'jes over de chat krijgt. Of er werkelijk goed gemodereerd wordt zal hem worst zijn. Als ik Hans of Suzzy was, zou ik me nu grote zorgen gaan maken, want Sly gaat nu natuurlijk zijn achterban mobiliseren om massaal bij Johan aan de bel te gaan trekken. Dus Suzzy en Hans moeten niet vreemd opkijken als ze eerdaags een pm-berichtje van een opvolger krijgen dat ze per onmiddellijk vervangen zijn.
En terecht, aangezien Johan de politiek belangrijker vindtquote:Op maandag 1 maart 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ze bang zijn hun baantje te verliezen.
hahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat u het maar even weet.
Dat was dus ook mijn eerste gedachte en dan had ik het nog leuk gevonden ook! Maar zag dus ook de stream en daarna die opmerking boven de chat. Tel ik daarbij op de opmerkingen die Sly richting Hansjepansje kevertje maakte.............quote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag de cap van die boeddha met dat briefje net hier in de COS en ik dacht dat iemand een bewerking had gemaakt. Tot mijn verbazing blijkt het echte SV-humor te zijn.
Na nog meer gemor hebben ze ook beleid toegevoegd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat u het maar even weet.
Dan doe ik er nog een fotootje van Liesbeth bij:quote:Op maandag 1 maart 2010 19:05 schreef Copycat het volgende:
Wat een bizarre nonsens weer.
[ afbeelding ]
Ja, sufferd. Dat gaat nu weer wel door.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Maanvis het volgende:
Euh en ik heb nu ook een ban omdat hans niet wil dat ik het heb over het open podium dat niet doorgaat
Hij had een topbaan gehad tijdens WO ll.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hansie heeft z'n uniformpje weer aan dus?
En bruin staat hem zo goedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had een topbaan gehad tijdens WO ll.
Vind je het gek?? En hij moet naar Johan luisteren en hij moet naar Sly luisteren! Zo niet: ban op NL voor Hansie!quote:
Ja, straks is er niemand meer over van ons die daar nog mee kan lezen en hier rapporterenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga Nix meer zeggen daaro... blijf wel op het balkon zitte...![]()
Én het kleedt af.quote:
En Gouden Kooi vond dat ze van SV wel eens wat uitleg mochten geven over het hoe of wat. En hup, hij vloog erachteraan..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef tonja het volgende:
Hans zei dat het OP door ging en dat Maanvis op moest houden. Daarna zei Maanvis dat hij dacht dat Hansie het fout had.
hup een ban
Het ontbreekt er nog maar aan dat je daar gebanned wordt voor wat je hier op het forum zegt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, straks is er niemand meer over van ons die daar nog mee kan lezen en hier rapporteren
Daar heb ik allang aan gedacht. Ik log daar niet meer in, simpel.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ontbreekt er nog maar aan dat je daar gebanned wordt voor wat je hier op het forum zegt.
Hans en Suzzy doen dan echt een Slaaajjjtje. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ontbreekt er nog maar aan dat je daar gebanned wordt voor wat je hier op het forum zegt.
Het zou me niets verbazen eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Reken maar dat ze (SV) allemaal meelezen hier.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
Daar heb ik allang aan gedacht. Ik log daar niet meer in, simpel.
Echt allemaalquote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reken maar dat ze (SV) allemaal meelezen hier.
Ik weet dat Leo hier leest, van de anderen weet ik het niet. En Leo wisselt helaas een beetje van mening alnaargelang het tijdstip van de dag: 's ochtends uit hij kritiek, later op de dag springt hij voor SV in de bres.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reken maar dat ze (SV) allemaal meelezen hier.
Lies, Alsido en Johan lezen hier ook mee Disana, dat weet ik zeker. Let maar op hun uitspraken via de stream, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Disana het volgende:
Ik weet dat Leo hier leest, van de anderen weet ik het niet. En Leo wisselt helaas een beetje van mening alnaargelang het tijdstip van de dag: 's ochtends uit hij kritiek, later op de dag springt hij voor SV in de bres.
Herstel een ban !quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Jian het volgende:
En een kick omdat ik aan Boeddha vroeg waarom Johan er zo'n rotzooitje van maakt
Echt iedereen, Peter ook en ook allerlei gasten uit de programma's die geweest zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lies, Alsido en Johan lezen hier ook mee Disana, dat weet ik zeker. Let maar op hun uitspraken via de stream, dan weet je genoeg.
Was Johan bij DWDD?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
DWDD besteed aandacht aan de Eindhovense Gemeenteraadsverkiezingen. Het gaat over Mens & Spirit. Johan wordt ook nog iets gevraagd maar heeft geen antwoord op de vraag.
Daar heb ik dus ook al aan zitten denken want dat doet onze grote vriend Sly dus ookquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kicken doen ze niet meer aan. Je hebt nu een permban aan je broek.quote:
Daar was hij al mee bezig toch!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie gaat zich nu eerst even afrukken, denk ik.
De Jakhalzen waren in Eindhoven.quote:
Thnx for the mental image.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ie straks allemaal vlekken op z'n mooie fijn gestreken bruine broekquote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welkom op Fok!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Tja ik heb het nu 5 dagen meegemaakt ik ben er klaar mee.
Het hoofdstuk studio vlemmix is over en uit,had er wel iets anders van verwacht.
Heeft ook veel te weinig programma`s te bieden,mensen gaan zich dan zelf amuseren en dat gaat dan ten koste van de chat want anders is er niets .
Je kan net zo goed op een bankje in de stationsrestauratie gaan zitten op een treinstation dan is er meer te beleven.![]()
je durft hier je nick niet eens meer te laten zien anders krijg je een ban met teveel terechte commentaar
ach ik had het wel een beetje gehad met die chat ...... en als ik erop wil zit ik er binnen 10 sec. weerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kicken doen ze niet meer aan. Je hebt nu een permban aan je broek.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Ze hebben de tekst veranderd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, lachen. El Loco kwam 2 weken geleden binnen en sloopte Johans riool. Bleek later dat hij actie had gevoerd voor Mens en Spirit.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
De Jakhalzen waren in Eindhoven.
Johan kwam in beeld en de jakhals zei: "Ze hebben natuurlijk wel een grote groep stemmers" (over Mens en Spirit)
Johan: "eh... eh... welke is dat dan?"
Jakhals: "de zwevende kiezer"
Hoe kinderachtig kun je zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut, ik zie nu pas dat jij hebt zitten fröbelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:01 schreef Disana het volgende:
Voor wie ook wil spelen, het lettertype is Arial (bold)
[ afbeelding ]
Hehehehe, sorry.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, ik zie nu pas dat jij hebt zitten fröbelen.
Echt wel!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehehehe, sorry.
Ze vragen erom, of niet soms.
Absoluut.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
Hehehehe, sorry.
Ze vragen erom, of niet soms.
We worden al een aantal dagen geschoffeerd bij het leven met die kinderachtige boeddhabeelden en zwarte schermen, en vandaag spant de kroon als je die chat erbij optelt.quote:
Het probleem voor de mensen die nog over zijn lijkt me dat Johan het bijltje erbij neergooit als zij nu ook nog hun mond opentrekken. Misschien dat er pas zaterdag tijdens de ochtendvergadering weer héééél voorzichtig een kritiekpuntje mogelijk is.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut.
Waterkokert zit op de chat alles weer te vergoeilijken. Zo kom je toch nergens?
Het is niet de schuld van de chatters en daarna weer welquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut.
Waterkokert zit op de chat alles weer te vergoeilijken. Zo kom je toch nergens?
Ik ben godverdomme de enige die nog geband is lijkt het welquote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
Dat is vreemd, hoe komt die pimytje er weer op.
Er zijn er van hier nog wel meer geband, maar ik denk dat Sly hierachter zit. Hansie is geen held, die houdt niet van dreigementen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme de enige die nog geband is lijkt het wel
Ho ho ho, sisterquote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar waarom bijna een week voorbij laten gaan en dan pas een vergadering?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Het probleem voor de mensen die nog over zijn lijkt me dat Johan het bijltje erbij neergooit als zij nu ook nog hun mond opentrekken. Misschien dat er pas zaterdag tijdens de ochtendvergadering weer héééél voorzichtig een kritiekpuntje mogelijk is.
Ik snap het even niet. Wat heeft Hansie of de moderatie van SV te maken met Slaaaajjjj?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
Er zijn er van hier nog wel meer geband, maar ik denk dat Sly hierachter zit. Hansie is geen held, die houdt niet van dreigementen.
Heb je die Nowlive screenshots van Pearlbitch gemist. Sly gaat het wel eens even bij Johan bespreekbaar maken als hij hem binnenkort spreekt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap het even niet. Wat heeft Hansie of de moderatie van SV te maken met Slaaaajjjj?
Inderdaad. Heb hem er even bij gezocht:quote:Op maandag 1 maart 2010 20:25 schreef tonja het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerst roepen dat iedereen alles mag zeggen en vervolgens degene die dingen zeggen die hem niet bevallen laten bannen.
Het deed me ergens aan denken
Ja, die heb ik gezien. Maar denk je nu echt dat Johan in gesprek gaat met Slaaaajjjj? Johan baalt sowieso al van de chat en chatters. Die zit echt niet op een Slaaajjj te wachten.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Disana het volgende:
Heb je die Nowlive screenshots van Pearlbitch gemist. Sly gaat het wel eens even bij Johan bespreekbaar maken als hij hem binnenkort spreekt.
Gevonden:
[SV COS #99] En nu nog gehackt ook
Maar daar gaat het niet om. Het lijkt erop dat Hansie voor Sly is gezwicht door Pimytje er weer op te laten.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien. Maar denk je nu echt dat Johan in gesprek gaat met Slaaaajjjj? Johan baalt sowieso al van de chat en ghatters. Die zit echt niet op een Slaaajjj te wachten.
Of Johan moet denken dat de NL chat zich positiever over Johan uitlaat.
Ik ook nietquote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Want vanaf gister werden permbans uitgedeeld dus best vreemd dat Pim er weer is.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om. Het lijkt erop dat Hansie voor Sly is gezwicht door Pimytje er weer op te laten.
Hansie probeert de kool en de geit te sparen en aangezien pim een groot vriendje van Sly is zal zijn ban zijn opgeheven.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Want vanaf gister werden permbans uitgedeeld dus best vreemd dat Pim er weer is.
Die is master. Je kunt aan het verspringen van de letters ook zien dat het op zo'n oude Duitse typemachine is getypt.quote:
Tuurlijk lezen ze mee, reken maarquote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal raak.
Ik hoop dat ze echt meelezen. Mensen laten zich niet intimideren.
Via proxy server heb je een ander IPquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Want vanaf gister werden permbans uitgedeeld dus best vreemd dat Pim er weer is.
Ik vind Hansie op een vreemde manier wel woest aantrekkelijk zo:quote:
quote:Meine Ruh' ist hin, mein Herz ist schwer,
Ich finde sie nimmer und nimmermehr.
Wo ich ihn nicht hab Ist mir das Grab,
Die ganze Welt ist mir vergällt.
Mein armer Kopf ist mir verrückt,
Mein armer Sinn ist mir zerstückt.
Schubert?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind Hansie op een vreemde manier wel woest aantrekkelijk zo:
[..]
Allebei goedquote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was wel warm:
maar het is inderdaad Goethe.
Solorailquote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef Jian het volgende:
Maar serieus als je in de politiek wil en het debat zogenaamd niet schuwt, dan is dit toch op zijn minst merkwaardig gedrag ........ ? Als iemand je een vraag stelt die je niet aanstaat snoer je hem de mond.
Partij van de toekomst was het toch hè, ik vraag me af wat er na die monorail komt ?
Boeddha was master .... en ook gewoon een mens hè, laten we dat niet vergeten. Los daarvan is de figuur die daar te aanschouwen is, eigenlijk geen Boeddha, edoch de zenmeester Poe-Thai Ho Sang of Ho Tai, een Zenmeester die de bijnaam "de lachende Boeddha" droeg, vandaar de verwarring. Een Chinese volksheld !quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Wonderlijk om Gretchen te horen en Boeddha te zien. Alsof je hele rare drugs gebruikt hebt
Wauw... dat ging snel. Je vloog zo hard voorbij dat het pijn aan m'n oren deed.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Jian het volgende:
Zero Tolerance ??? ...... maar je mag alles vragen wat je wil aan Boeddha ...
Maar in het echte leven kwam er vast geen electriciteitsdraadje uit zijn anus en had hij ook geen draaiend glazen bolletje voor zijn buik? Dat is vast en zeker een uitvinding van types als zweefmuts?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeddha was master .... en ook gewoon een mens hè, laten we dat niet vergeten. Los daarvan is de figuur die daar te aanschouwen is, eigenlijk geen Boeddha, edoch de zenmeester Poe-Thai Ho Sang of Ho Tai, een Zenmeester die de bijnaam "de lachende Boeddha" droeg, vandaar de verwarring. Een Chinese volksheld !
Ja als we dan toch cultureel bezig gaan
Hansie denkt nu: "wat heb ik nu aan m'n bruine broek hangen? Waar gaat dit over?"quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Boeddha was master .... en ook gewoon een mens hè, laten we dat niet vergeten. Los daarvan is de figuur die daar te aanschouwen is, eigenlijk geen Boeddha, edoch de zenmeester Poe-Thai Ho Sang of Ho Tai, een Zenmeester die de bijnaam "de lachende Boeddha" droeg, vandaar de verwarring. Een Chinese volksheld !
Er zijn zoveel boeddha`squote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen Bansie mijn naam zag verschijnen hing zijn hand al boven het banknopje, "make my day, boelkloedig, make my day" en op mijn vraag bereikte hij zijn hoogtepunt en ramde hij zijn ene hand naar benden richting banknop en zijn andere richting zijn kruis ........ daarna stak hij een sigaartje opquote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wauw... dat ging snel. Je vloog zo hard voorbij dat het pijn aan m'n oren deed.
Jij mag hem boeddha noemen hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Er zijn zoveel boeddha`s
Als je wat googled maar de gezelligste is deze altijd
Zag je hoe snel al dat gannef van Nowlive weer binnenkwam?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
Dat is vreemd, hoe komt die pimytje er weer op.
O ja hoor, Suzzy heet eigenlijk Helga !quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
Kan iemand trouwens zien dat het Hans was die die bans heeft gezet? Ik zie Suzzy er ook wel voor aan.
We hebben beeld van de bar.
Leuk, heb ik gemist. Ik zag alleen die Pimytje triomfantelijk schrijven 'ik een ban?'.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zag je hoe snel al dat gannef van Nowlive weer binnenkwam?![]()
Ze dropen wel weer snel af toen die Altlaslion werd geband.
Bij voorbaat excuses, de nu volgende sneer is te erg maar moet toch gegeven worden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Die ruzie tussen Plofkop en Hans was een stuk later dan de massale banpartijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn er van hier nog wel meer geband, maar ik denk dat Sly hierachter zit. Hansie is geen held, die houdt niet van dreigementen.
Maar hoe komt het dan dat Pimytje er weer op kan.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Die ruzie tussen Plofkop en Hans was een stuk later dan de massale banpartij
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij voorbaat excuses, de nu volgende sneer is te erg maar moet toch gegeven worden:gheghegheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4x hans, 5x suzzyquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
Kan iemand trouwens zien dat het Hans was die die bans heeft gezet? Ik zie Suzzy er ook wel voor aan.
We hebben beeld van de bar.
yups, hans stond 4-3 voor, maar suzzy heeft de laatste 2 kunnen uitdelen en pakte de voorsprongquote:
Japieooo heeft zich nog niet laten zien, toch?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef Disana het volgende:
Oh no, DuhCon op de chat. Denk je dat je alles gehad hebt.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Japieooo heeft zich nog niet laten zien, toch?
Die komt lekker binnen met gaat duhhhhh stekker der eindelyk uit?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen hier. Thnx.
DuhCon op de sjet. Feestje?
Is al gekicked door Suzzyquote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef beequeen het volgende:
Bijgelezen hier. Thnx.
DuhCon op de sjet. Feestje?
Echt?quote:
Tsja, Joran's gokschulden aflossen wil niet echt helpen hè?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Heel Nederland lacht 'm uit. Arme Jaap
Jij ookquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, mijn achterban zit via mIRC en kan alles prima volgen
Het is een Banquote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kick of een ban, dat is tegenwoordig wel belangrijk, dat verschil
Sorry het was idd een ban.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kick of een ban, dat is tegenwoordig wel belangrijk, dat verschil
Ik heb het aan Frans gevraagd, die is daar heel bedreven in, maar er was niets mee te beginnen helaasquote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Pb, heb jij nog geprobeerd Johan verstaanbaar te maken in dat gesprek op de achtergrond?
Jammer.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het aan Frans gevraagd, die is daar heel bedreven in, maar er was niets mee te beginnen helaas
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zag je hoe snel al dat gannef van Nowlive weer binnenkwam?![]()
Ze dropen wel weer snel af toen die Altlaslion werd geband.
Awwww wat voor gruwelijks heb jij gezegd?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Blinddevink het volgende:
Nou dan kom ik hier maar snel naar toe nu ik een BAN heb gekregen
[..]
Terwijl ik naar voorbeelden zocht om aan jou te laten zien moest ik constateren dat ik onder het COSsen weer heel wat gemist heb op de chat.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
Huh wanneer dat dan? jemig het is niet bij te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
die pim heeft btw ook weer een ban
7- 4 voor suzzy nu
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Awwww wat voor gruwelijks heb jij gezegd?
[21:35]quote:Op maandag 1 maart 2010 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Huh wanneer dat dan? jemig het is niet bij te houden
Dus we zitten al die tijd Hans in zijn (bruin)hemd te zetten terwijl dat boerinnetje van het spaarzame woord met de eer gaat strijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terwijl ik naar voorbeelden zocht om aan jou te laten zien moest ik constateren dat ik onder het COSsen weer heel wat gemist heb op de chat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet kan je via mIRC precies zien wie de ban heeft gegeven. Hans is trouwens altijd nog zo vriendelijk om de reden erachter te vermelden, met spelfouten en al
Inmiddels heeft hij er dus weer een te pakken. En zijn / Sly's grote vriendin DuuuuuuhhhhConnnnn ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, heb ik gemist. Ik zag alleen die Pimytje triomfantelijk schrijven 'ik een ban?'.
Dubbel ingelogd? Een op de gewone chat en een via mIRCquote:Op maandag 1 maart 2010 21:42 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat toch met die 1 erachter?
Oeps
Oeps - 1
Moderator Suzzy
Moderator Suzzy - 1
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef mootie het volgende:
We moeten een lijstje maken met de woorden/zinnen waarvoor we geband zijn. De knulligheid zal best grappig zijn.
Debiel of randdebiel schijnt niet popi te zijn daar.
Eva Braun?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we zitten al die tijd Hans in zijn (bruin)hemd te zetten terwijl dat boerinnetje van het spaarzame woord met de eer gaat strijken
Ik kan er toch ook weer/nog op.. Ze zullen wel iets niet goed gedaan hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat Pimytje er weer op kan.
Wat zit Johan nu te lezen. Ik hou mijn hart vast voor de smoezen die zouden kunnen komen.
Suzzy heeft grote vorm, loopt er 3 uit op Hans.quote:
Dan begint Open Podium toch? Of gaat dat nu toch weer niet door.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef shomila het volgende:
Op nowlive staat "SV erop of eronder ? Dinsdag 2 maart om 20.00 doet Johan Vlemmix zijn verhaal."
Tijdens het Open Podium?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef shomila het volgende:
Op nowlive staat "SV erop of eronder ? Dinsdag 2 maart om 20.00 doet Johan Vlemmix zijn verhaal."
Had je een ban dan, want daar was twijfel over.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook weer/nog op.. Ze zullen wel iets niet goed gedaan hebben.
Ja vaag inderdaad.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan begint Open Podium toch? Of gaat dat nu toch weer niet door.
De boze koningin/heks verkeerde ook in euforische stemming toen ze Sneeuwwitje van de giftige appel had laten eten.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Chanel, het verbaast me niets van Suzzy, die krijgt het natuurlijk ook alleen maar in haar bol als een andere vrouw als hoofdmod wordt verstoten. Voor zo'n stug mens is dit de rol van haar leven.
Johan ís ertoe in staat ook dat te laten wijken voor zijn grillen. Aan de andere kant, hoe vaak kun je het afschuiven op druk druk druk.quote:
Elke kick is vanaf vandaag automatisch een ban, zei Moderator_Hannigan vanmiddag:)quote:
Suzzy heeft een helicopterview en Hanssie zit als een bok op de haverkist om bepaalde personen te kunnen betrappen op eventueel wangedragquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we zitten al die tijd Hans in zijn (bruin)hemd te zetten terwijl dat boerinnetje van het spaarzame woord met de eer gaat strijken
Dubbel ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dubbel ingelogd? Een op de gewone chat en een via mIRC
Samen met Hansie ja...quote:
Remco van Westerloo?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan belt met Remco, muziek staat aan.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had je een ban dan, want daar was twijfel over.
Weet ik niet, Peter N. had rond carnaval ook contact met een Remco, ging over optredensquote:
En toen ik opnieuw wilde inloggen kreeg ik de tekst: you're banned for #studiovlemmix2quote:
Hoi Chanel5, maar ik vind het altijd fijn om jou te zien posten en dat je toch nog steeds de moeitequote:
De meeste webproxy's ondersteunen geen javascript.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef mootie het volgende:
Zit een beetje te prutsen met proxys, maar krijg alleen de stream te zien, de chat laadt niet.
Pb?
Hmmpf en heb nu mirc aan de praat maar daar is de ban natuurlijk ook gewoon van kracht.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De meeste webproxy's ondersteunen geen javascript.
Gijs de Jordanees wil een betaalde managersfunctie bij SVquote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Gijs van Dam is ook weer op de chat en vindt zichzelf heel gezellig en daagt Knofje uit. Niet erg gezellig van Gijs.
Het rijtje viewers is aardig uitgedund.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef shomila het volgende:
Ik heb de chat uitgegooit, heb het er helemaal mee gehad.
Een frisse nieuwe startquote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef Copycat het volgende:
Maar Johan gaat morgen dus de verlossende woorden spreken?
Zeker, ik zie oeps net een opmerking maken dat het uit zijn dak gaan van Johan richting de chatter niet de schoonheidsprijs verdient, nou zover zit die opmerking niet van mijn opmerking af, maar oeps mag blijven, prima overigens hoor. (en nou zit hansie zich te verbijten omdat die kut boelkloedig dus gewoon weer zit mee te lezen schijnbaarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zero tolerance beleid laat zich het beste vertalen als volstrekte willekeur, geloof ik.
Doe es, .... maar dan loop je wel het risico dat Hansie je te grazen neemt hèquote:Op maandag 1 maart 2010 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet ik een plaatje voor je aanvragen?
Ik waag het er vandaag nog even niet opquote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe es, .... maar dan loop je wel het risico dat Hansie je te grazen neemt hè
Lijkt me verstandig, want hij knalt je er 110 % afquote:Op maandag 1 maart 2010 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik waag het er vandaag nog even niet op
*Staat niet op de kaart*quote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
en Oeps weer; Ik zout niet op, kom nou toch. Kritiek was toegestaan door Meneer Vlemmix
En nog steeds erop, die heeft een engeltje op de schouder
Als ik op tijd ben dan ga ik die Fidel Vlemmix morgenochtend om 10 uur maar es wat vraagjes ga stellenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly gaat dus met Johan bellen en de moderators ter verantwoording roepen.
[ afbeelding ]
Morgen het Junta-journaal?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik op tijd ben dan ga ik die Fidel Vlemmix morgenochtend om 10 uur maar es wat vraagjes ga stellen
Het is toch te zielig voor woorden dit, moet ik hier nog kommentaar op leveren?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is toch wat met die Pearlbitchs hè...
My godnessssssss
[ afbeelding ]
Heeft ze nou echt niet door dat het goodness moet zijn, of is dit haar 'trademark'?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is toch wat met die Pearlbitchs hè...
My godnessssssss
[ afbeelding ]
voor zolang al het nog duurtquote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Suzzy en Hansie zijn weer helemaal tha bomb op de chat.
En dan is het weer jammer dat hij zoveel mensen die het misschien wel zouden willen horen een ban heeft gegeven, die kunnen het dus niet horenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Sly gaat dus met Johan bellen en de moderators ter verantwoording roepen.
[ afbeelding ]
Des Knaben Wunderhorn! Goed dat je het zegt, ik was het glad vergeten en heb het eerste uur helaas gemist.quote:
Misschien denkt ze Johan in haar team te hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze is overigens ook wel leuk
http://www.hbvl.be/nieuws(...)-vent-euh-vrouw.aspx
pimytje is slyquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat Pimytje er weer op kan.
Wat zit Johan nu te lezen. Ik hou mijn hart vast voor de smoezen die zouden kunnen komen.
quote:
Ja, overdag alleen nog als we wat mensen op bezoek zijn. Verder geen werkzaamheden meer met een camera erop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:13 schreef beequeen het volgende:
Geen camera meer op het kantoor. Alsido en Lui hebben hun zin.
Dit is gewoon het begin van het einde. We mogen weer genieten van een lege bar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
Johan roept naar achter 'Zet maar een muziekje op!'. Wie denkt hij eigenlijk nog te bedienen met deze totale nietsheid behalve een handjevol chatters zonder leven.
Dat zijn de mensen die in 40-45 ook de andere kant op hadden gekeken als buurman Cohen werd weggevoerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:23 schreef Jian het volgende:
En het dommige deel van de massa daar knikt en bedankt Johan voor zijn wijze woorden, Omg
Godwin's Law.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die in 40-45 ook de andere kant op hadden gekeken als buurman Cohen werd weggevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |