Topicwinnerquote:
ik zoek de ABSquote:
precies. ik huil ook al half de hele dag maar das gewoon verkouden. heb op dit moment liever een koekje.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:34 schreef XDo het volgende:
Huilend- kijken is niet hetzelfde als zaadvragend kijken
HAHAHAHA nee.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:37 schreef Charmedmatzzie het volgende:
[..]
precies. ik huil ook al half de hele dag maar das gewoon verkouden. heb op dit moment liever een koekje.
Tip: ga naar haar toe en zeg MOT JE ZAAD
weten jullie allebei waar je aan toe bent *rofl*
Oké, mertn.quote:
Ben je geen mod meer ofzo?quote:
Undercover, pas maar op...quote:
Ik had al lang een nieuwe kloon aangemaaktquote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Rem kan geen topic meer openen zonder die foto
Das snel. Lol.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel blauw zijn he.
Je bent over gestapt naar het Sherlock zijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik wel blauw zijn he.
Komende van iemand die er waarschijnlijk hetzelfde uitziet is dit geen sterke opmerking.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
holy shit wat een royal sadness type is dat.
kijk ook ff na zn andere fotos in zn foboquote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
holy shit wat een royal sadness type is dat.
Wie is dat?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Alleen zonde van al dat metaal
Probeer nou niet het onderwerp te verdraaien.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
insgelijks smerige kut communist.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Komende van iemand die er waarschijnlijk hetzelfde uitziet is dit geen sterke opmerking.
owh shiiitttquote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef donthate het volgende:
[..]
kijk ook ff na zn andere fotos in zn fobo
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:54 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die pic's nog steeds rondcirculeren. Voor een paar weken is het grappig. Na een paar weken getuigen zulke acties toch wel van een ernstig tekort aan intellect. Dat TS niet eens meer hapt moet toch wel voldoende bewijs zijn dat je keihard voor lul staat om op zo'n manier grappig door de bocht te moeten komen...
Jawel, alleen is het totaal niet meer grappig als het weken aanhoudt. Of ben je er zo een die 20x dezelfde mop vertelt en zelf steeds het hardst in een deuk ligt?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij bent gewoon totaal geen humor en respecteert klassiekers niet.
Zeker, vooral als ik hem zelf vertel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:58 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Jawel, alleen is het totaal niet meer grappig als het weken aanhoudt. Of ben je er zo een die 20x dezelfde mop vertelt en zelf steeds het hardst in een deuk ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |