Mwanatabu : D66?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik kreeg snoep van de VVD in een plaats waar ik niet eens stem
En ballonnen en snoep van het CDA in een plaats waar ik wel stem (maar niet op het CDA).
Verder een lullige folder van de SP alleen.
Geen van allen krijgen mijn stem, overigens

Flauw hoor, mensen geven je kado's en dan doen je zoiets...tsk tsk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik kreeg snoep van de VVD in een plaats waar ik niet eens stem
En ballonnen en snoep van het CDA in een plaats waar ik wel stem (maar niet op het CDA).
Verder een lullige folder van de SP alleen.
Geen van allen krijgen mijn stem, overigens

Bij hun standpunten blijven? Welke dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef LXIV het volgende:
OT: http://www.spitsnieuws.nl(...)le_aanpak_straa.html
Balkenende wil snelle aanpak straattuig. Nou, dan ben je 8 jaar te laat jongen!
Dan heb ik toch meer respect voor de PVDA, die tenminste bij hun (linkse) standpunten blijven. Maar niet 8 jaar lang het land regeren en dan opeens gaan meehuilen met de wolven in het wilde bos.

Ik kreeg van de SP zojuist:quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Pool het volgende:
Eens met TT. Hoeven we het verder niet over te hebben, want het CDA is inderdaad hypocriet.
[..]
Ontopic:
Ik kreeg van de PvdA zojuist:
-Een ballon
-Een zadelhoesje
-Een pen
-én een krantje/flyers/etc.
van een lief blond meisje

is daar ook een partij van. de lieve blonde meisjes? krijgt mijn stem.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:04 schreef Pool het volgende:
Eens met TT. Hoeven we het verder niet over te hebben, want het CDA is inderdaad hypocriet.
van een lief blond meisje

Gelijk voor klas zetten, is het lerarentekort ook direct opgelost. Tadaa, twee vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:21 schreef Boldface het volgende:
In de discussies over het snijden in het ambtelijk apparaat om te bezuinigen, blijft altijd één aspect onderbelicht, namelijk dat vele ambtenaren hun baan kwijtraken en daarmee werkloos worden. Hoor je nooit iemand over.

Dat is vaak ook niet de praktijk. Wat zag je nu de afgelopen jaren? Ambtenaar gaat weg, maar vacature wordt niet opnieuw ingevuld. De taak moet echter nog wel worden vervuld. Ambtenaar richt privaat consultantskantoortje op. Overheid huurt tegen dubbele kosten voormalig ambtenaar in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:21 schreef Boldface het volgende:
In de discussies over het snijden in het ambtelijk apparaat om te bezuinigen, blijft altijd één aspect onderbelicht, namelijk dat vele ambtenaren hun baan kwijtraken en daarmee werkloos worden. Hoor je nooit iemand over.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |