Gelukkig is dit niet wat ik ook daadwerkelijk doenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik blijf me verbazen over wat er in die geest van jou om gaat
Er was eens een jongen verliefd op mij en die ging voor de deur zitten spioneren en naar de zelfde film als ik en mijn vriendje en dan op de achterste rij zitten opletten wat ik deed.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef mahlah het volgende:
Waar ligt de grens tussen verliefdheid en obsessie?
dat moest er nog eens bij komen!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet wat ik ook daadwerkelijk doen
dat is gewoon fucking stalken!quote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er was eens een jongen verliefd op mij en die ging voor de deur zitten spioneren en naar de zelfde film als ik en mijn vriendje en dan op de achterste rij zitten opletten wat ik deed.
Dat vond ik redelijk obsessief
Die grens ligt op de mogelijkheid van ademen. Bij obsessie: elk moment zonder hem of haar stik je zo wat. Bij verliefdheid: elk moment bij elkaar leidt tot het buiten adem raken.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef mahlah het volgende:
Waar ligt de grens tussen verliefdheid en obsessie?
Redelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
Er was eens een jongen verliefd op mij en die ging voor de deur zitten spioneren en naar de zelfde film als ik en mijn vriendje en dan op de achterste rij zitten opletten wat ik deed.
Dat vond ik redelijk obsessief
Wat? Mag dat tegenwoordig ook al niet meer..quote:
Ik zeg maar één keer, leer lezen, zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Je kent me niet maar ondertussen wel oproepen voor een boycot ?
Maf wijf.
Tja , ik reageerde niet op jou , ik zag je hier wel eens langs flitsen maar verder ook niet .quote:Op maandag 1 maart 2010 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
je bent ongeschikt!![]()
heeft verder niks met censuur te maken ofzo, maar je bent vervelend. je kan duidelijk niet zo goed lezen. je valt mensen aan die je niks verkeerd doen...
wat voor positiefs heb je hier eigenlijk gebracht? (oeps daar gooi ik mijn eigen glazen in)
ik denk dat je gewoon een beetje dom bent
Maar ondertussen is het wel publiekelijk gepubliceerd...quote:Op maandag 1 maart 2010 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zeg maar één keer, leer lezen, zo bedoelde ik het niet.
Was niet van plan jou te negeren, maar nu dus wel. Dit is geen oproep voor anderen. Weet je dat tenminste.
Dude.. doe niet zo zielig?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Maar ondertussen is het wel publiekelijk gepubliceerd...
Jij wel, GvE, jij wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wat? Mag dat tegenwoordig ook al niet meer..![]()
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef RealZeus het volgende:
Nou, ze zijn zomaar een heel half uur rustig geweest, maar ze gaan weer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |