Nee hoeft nietquote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij eens met Re praten over Kitao's status hier
leer lezen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Zij roept op tot een boycot en ik moet me mond houden ?
Laat die lul hangen (whehehe).quote:
kutmod, je moet ermee leren leven.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat die lul hangen (whehehe).
Negeer hem gewoon. Beter
Voor de rest vooral even melden als er iets te melden valt
Wie waren de andere 2?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef Ripley het volgende:
ah, verliefd zijnIk ben 4 keer echt verliefd geweest. waaronder 1 keer op een australische vakantieliefde waar ik nog een jaar om heb getreurd
je bent ongeschikt!quote:
Als je zelf de quote leeg maakt, met wat voor censuur heb je dan te maken?quote:
als je me dat eerlijk verteld had hadden we best een keertje kunnen daten hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 16:38 schreef Ripley het volgende:
ah, verliefd zijnIk ben 4 keer echt verliefd geweest. waaronder 1 keer op een australische vakantieliefde waar ik nog een jaar om heb getreurd
Niet voor Ripley.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Jij bent niet de australische vakantieliefde?
Chloroform. GHB kan nog met verliefdheid, maar chloroform is gewoon net dat ene stapje extra.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:42 schreef mahlah het volgende:
Waar ligt de grens tussen verliefdheid en obsessie?
ik blijf me verbazen over wat er in die geest van jou om gaatquote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chloroform. GHB kan nog met verliefdheid, maar chloroform is gewoon net dat ene stapje extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |