quote:Op maandag 1 maart 2010 16:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vandaag ook niet gedaan.
Heb nog wel liggen.
Wtfquote:Op maandag 1 maart 2010 16:18 schreef Jotcha het volgende:
http://link.marktplaats.nl/309681851
Sjoerd!
Wij gebruiken altijd speciale was, die we ooit eens van de dealer hadden gekregen.. Weet het merk zo niet meer maar zit in een wit doorzichtige fles...quote:
Da's wel erg langquote:Op maandag 1 maart 2010 16:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij gebruiken altijd speciale was, die we ooit eens van de dealer hadden gekregen.. Weet het merk zo niet meer maar zit in een wit doorzichtige fles...
Perfect spul!
Eerst even muggen verwijderen met bug spray, dan dat spul erop tijdens het wassen, en als laatste even met speciale velgenreiniger(Mcquiars) de velgen schoonmaken..![]()
Ik ben voor een normale wasbeurt vaak 2 uur bezig per auto, alleen buitenkant..![]()
We doen ze ook weleens door de wasstraat, maar daar worden ze niet echt heel schoon van.
Mwah, dan zijn ze wel direct goed schoon.quote:
In 20 minuten doe ik de hele auto 1 keer.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, dan zijn ze wel direct goed schoon.
en de 206 doe ik trouwens minder lang over hoor.. 1.5 uur..
Eerst natspuiten, bugspray erop, 4 minutjes in laten werken, eraf spoelen, en daarna was ik de auto per paneel 2 a 3 keer.
Ik wil mijn auto nog een keer goed wassen, kleien, waxen etc.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, dan zijn ze wel direct goed schoon.
en de 206 doe ik trouwens minder lang over hoor.. 1.5 uur..
Eerst natspuiten, bugspray erop, 4 minutjes in laten werken, eraf spoelen, en daarna was ik de auto per paneel 2 a 3 keer.
Ik zou gaan huilen als ik jou wasquote:Op maandag 1 maart 2010 16:47 schreef Rauw. het volgende:
Whehehehe, zit ik alweer de halve dag te WoWen
Smart?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In 20 minuten doe ik de hele auto 1 keer.
Van de buitenkant jaquote:Op maandag 1 maart 2010 16:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dan heb je je auto brandschoon in 20 minuten?
Panty eroverheen en 99,999% gaat weg.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:54 schreef mstr het volgende:
Volgens mij haalt vliegenspray nooit alle troep weg
Daar moet je je auto voor kleien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |