Ze geven net een samenvattingquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet het altijd weer. Wat heb ik gemist?
Seks en liefde staat volgens mij nog best ver uit elkaar in het Christelijke (of eigenlijk volgens mij alle Abrahamistische geloven) geloof. Seks is om nieuwe zieltjes te maken. Liefde is voor god.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet dat ik het per definitie niet begreep, maar vanuit het liefde en respect aspect kon ik dat niet plaatsen... Maar ik ben dus niet gelovig en ook niet zo opgevoed (mijn moeder daarentegen is wel streng Katholiek opgevoed), dus ik ben het niet gewend dat er nog zo'n conservatieve houding is
Daar ga ik ff achteraan!quote:
Ehm, ik heb het over liefde in de zin van liefde en respect voor je medemens. Ik snap je reactie met seks niet helemaal, want ik heb het dus niet over de andere zijde ( de kerkbezoekers)quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seks en liefde staat volgens mij nog best ver uit elkaar in het Christelijke (of eigenlijk volgens mij alle Abrahamistische geloven) geloof. Seks is om nieuwe zieltjes te maken. Liefde is voor god.
Ja, maar dat zijn incidentenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Crutch het volgende:
Er zijn pastoors geweest die zich vergrepen aan jonge jongetjes.....dat mag toch ook niet?
Ooh, sorryquote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het over liefde in de zin van liefde en respect voor je medemens. Ik snap je reactie met seks niet helemaal, want ik heb het dus niet over de andere zijde ( de kerkbezoekers)
Nee preciesquote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, sorryIk ging nog even door op het "god is liefde" enzo. En dat heeft weer niet met seks te maken.
Ik dacht dat het aan mijn speakers lag. Nu heb ik er dus voor niks met een hamer opgeslagen.quote:
Wie ben jij?quote:
Ja helaas was het wat slecht te verstaan vanwege de handsfreeset van TheaterMaMa, maar de boodschap kwam wat mij betreft luid en duidelijk overquote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef Crutch het volgende:
Het geluid is een beetje kut.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ja helaas was het wat slecht te verstaan vanwege de handsfreeset van TheaterMaMa, maar de boodschap kwam wat mij betreft luid en duidelijk over
ik hoor het ookquote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Je plaat blijft ook af en toe hangen of ligt dat aan mij?
Dat heb ik als ik aan het F5'en ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Je plaat blijft ook af en toe hangen of ligt dat aan mij?
Paultjuhhhquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |