Waren er DJ's in de Alpha? Ik ben alleen in de Bravo geweest 's nachts en die DJs daar waren echt top. Vooral Paul Kalkbrenner kan ik me nog herinneren. Ik hoorde Sky and Sand toen voor het eerst, zo'n geweldig momentquote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga al jaren niet meer naar Lowlands voor de muziek. De gezelligheid alleen al is voor mij reden genoeg om te gaan. Toen ik voor het eerst ging in 2003 heb ik nog wel een aantal bands gezien die ik graag wilde zien maar mijn laatste keer in 2006 amper iets. Het boeit me niet, ik loop gewoon relaxt rond over het festivalterrein met vrienden of heb enorme lol op de camping. Meestal ga ik wel na de optredens naar de Alpha DJ's. Zijn die er nog? Hoop het wel
Ik vind het altijd fantastisch als je dan 's-nachts over het festival terrein loopt en allemaal gezellige mensen om je heen ziet in een perfecte sfeer
Camping 4 (bij de ooit kapotte lantaarnpaal) here we come!
Stiekem hoop ik dat Flogging Molly komt
Ik hou totaal niet van dance muziek dus ik ga na de optredens graag uit mijn dak op de beste Rock & Metal en wat vleugjes Pop. Vroegah was dat altijd in de Alpha tent, ben benieuwd of dat nu nog zo is?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waren er DJ's in de Alpha? Ik ben alleen in de Bravo geweest 's nachts en die DJs daar waren echt top. Vooral Paul Kalkbrenner kan ik me nog herinneren. Ik hoorde Sky and Sand toen voor het eerst, zoo'n geweldig moment
Vorig jaar was dat in de Grolsch.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van dance muziek dus ik ga na de optredens graag uit mijn dak op de beste Rock & Metal en wat vleugjes Pop. Vroegah was dat altijd in de Alpha tent, ben benieuwd of dat nu nog zo is?
Natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 17:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vroegah was dat altijd in de Alpha tent, ben benieuwd of dat nu nog zo is?
Dat idd.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Flogging Molly komt
Wel leuk om te doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef N-E-R-D het volgende:
Eerste keer dat ik ging had ik ook een hele planning gemaakt kwam helemaal niks van terecht
Daar is in die 7 jaar dat ik ga nog nooit wat van gekomen.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:02 schreef N-E-R-D het volgende:
Eerste keer dat ik ging had ik ook een hele planning gemaakt kwam helemaal niks van terecht
Ik vond afgelopen jaar dat ook 1 van de vetste dagdelen. Maar mat duurt het nog lang.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah thanks!Dat wordt dus veel in de Grolsch vertoeven na de optredens
Hier ook hoor, gelukkig ben ik met vrienden die net zo, zo niet erger zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik maak altijd planning en die komt voor 80% wel uit. Maar ik ben dan ook autist ofzo
Wij maken altijd eigen planning en zien elkaar dan wel waar we allemaal van houden (grootste deel). Maar zelfs eetmomenten plan ik, vooral omdat het rond die tijd altijd wel druk lijkt te zijn met toffe artiesten.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier ook hoor, gelukkig ben ik met vrienden die net zo, zo niet erger zijn.
Er zijn nog cjp kaartjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:15 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom vragen mensen nu nog om een CJP-pas?
En als je ouder dan 30 bent, dan kan je toch ook gewoon een kaartje op iemands anders zijn pas kopen?quote:
Oh lol.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Alle tickets uitverkocht!
[UPD] Lowlands is compleet uitverkocht
Paar minuten geleden dus wel.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En als je ouder dan 30 bent, dan kan je toch ook gewoon een kaartje op iemands anders zijn pas kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |