Aan/uit-knop ong. 5 sec vasthouden tot hij piept, dan reset hij de video-instellingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal wel gek zijn maar er was toch een optie om de PS3 automatisch naar de beste resolutie te laten zoeken? Ik heb 'm namelijk net aan een andere tv gehangen en ik heb het idee dat hij niet helemaal op volle sterkte laat zien, als het ware
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Aan/uit-knop ong. 5 sec vasthouden tot hij piept, dan reset hij de video-instellingen.
Mijn ps3 is ook sinds de y2k10 bug volledig van slag, rare geluiden, vreemde momenten om veel te laden, controllers die uitvallen, opslaan van spellen wat minstens 1 minuut duurt (alleen bij FIFA dan, maar toch)... Vraag me af of het gewoon toeval is of niet, maar mijn PS3 zit even een weekje niet in het stopcontact.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef delano.888 het volgende:
Ook leuk, sinds de APOCALYPS3 doet de PS3 hele rare dingen:
Continue gekke geluiden maken, zelfs als de stroom er uit is!![]()
Controllers die alleen nog maar bedraad werken...
En er schijnen zelfs PS3's zomaar uit zichzelf aan te gaan! Maar daar kan ik t topic niet van vinden
Tja, iedereen maakt fouten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef merino het volgende:
Bad Company 2 > Heavy Rain![]()
was althans mijn keuze in de gamestore daarnet
klik gelijk 1080i daarbij uit, dus alleen 720o en, indien j tv het kan, 1080p aan. spellen pakken soms de 1080i als je hd rdy tv hebt...en dat ziet er bagger uit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:47 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ging die dan niet in de safe "576i" mode?
Selecteer Settings > Display Settings.
Selecteer Video Output Settings.
Selecteer de soort kabel die je er in hebt gestoken.
Dan moet hij als het goed is automatisch de hoogst mogelijke beeld qualiteit pakken.
Misschien dat superfruitig nog een backup ps3 nodig heeftquote:
1999 belde, ze willen hun filmpje terug!quote:
Brein bellen en melden dat iemand illegaal kopieën maakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef Karasta het volgende:
Als ik muziek kopieer van mijn laptop om via PS3 media server naar mijn PS3 te sturen kopieert hij ze 2 en soms zelfs 3 keer... kan ik alles weer gaan wissen.
tips?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brein bellen en melden dat iemand illegaal kopieën maakt.
Wat een koning.quote:SEGA Announces Nolan North in Resonance of Fate
Import editor James Quentin Clark stated in his import review of Resonance of Fate (End of Eternity in Japan) that, "Vashyron, the leader [of the party], is well conceived. He is at once serious and zany, effortlessly transitioning between stoic leader and creepy horndog." We know now that the torch will be taken up in North America by one of the best voice actors in the business - Nolan North. North is most notable for his portrayal of Nathan Drake in the Uncharted games and should provide a fantastic portrayal for this enigma of a character.
quote:The Game Of The Year edition of Batman: Arkham Asylum due for release later this year will be playable in 3D on PS3 and Xbox 360.
That's according to an official ad for the game in India (which you can see below). The release will include Trioviz 3D technology, with two sets of 3D glasses included.
En de mensen die de game tot GOTY hebben gemaakt door hem massaal te kopen? Die mogen weer opnieuw in de buidel tasten? Nee dank u.quote:
quote:Looks like Red Dead Redemption has been delayed into May, according to Take-Two.
Noted in its Q1 2010 financial release, the game has been moved from April 27 in the US and April 30 in the UK to May 18 in North America and May 21 internationally.
Aangezien ik Batman nog niet heb, is dit dus gewoon een must-buy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |