quote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al mijn kaarten gezet op 1 idee.![]()
Nog anderhalf uur voor de inzendingen!
quote:TOT WANNEER KAN IK MEEDOEN EN WAAR LAAT IK MIJN ANTWOORD?
Je kunt je idee mailen naar lush@fok.nl tot en met 8 maart, ovv Lushactie en je FOK! username.
ik ook hoor, 1 idee vond ik wel genoegquote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al mijn kaarten gezet op 1 idee.![]()
Nog anderhalf uur voor de inzendingen!
Ja, prezies.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Oh, foutje van mij inderdaad op de vorige bladzijde toen ik zei dat ik maandag de inzendingen aan Lush ging sturenInzenden kan idd tot en met morgenavond. Dus dinsdag gaat Lush ze lezen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, prezies.Ik ging even testen of Greys doorhad dat ze op de vorige pagina een vergissing had gemaakt.
Ja, dat was het. Ja.![]()
Wat Lush allemaal met je kan doen he? Zeker een beetje bedwelmd door al je eigen lush geurenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, prezies.Ik ging even testen of Greys doorhad dat ze op de vorige pagina een vergissing had gemaakt.
Ja, dat was het. Ja.![]()
Ik denk echt dat ik nul kans maak.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
Heb m'n inzending al even terug ingestuurd.
Maarre.. is er nog iemand die steeds onzekerder wordt over zijn/haar idee door al die enthousiate posts?
Ikke, desondanks heb ik toch mij ideetjes ingestuurd, je weet maar nooitquote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
Maarre.. is er nog iemand die steeds onzekerder wordt over zijn/haar idee door al die enthousiate posts?
ja halloquote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
De mijne...want de mijne is denk ik zelf, de meest simpelste ideequote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
Mijne heeft wel een plaatje erbij, hihi.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag het toch wel met een plaatje sturen denk ik, om het beter uit te leggen?
Ja hoor, dat mag uiteraard!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag het toch wel met een plaatje sturen denk ik, om het beter uit te leggen?
Haha ja, inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef Anne het volgende:
Damn, als Maisnon meedoet en dan ook nog eens mét plaatjes kunnen we allemaal wel inpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |