quote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al mijn kaarten gezet op 1 idee.![]()
Nog anderhalf uur voor de inzendingen!
quote:TOT WANNEER KAN IK MEEDOEN EN WAAR LAAT IK MIJN ANTWOORD?
Je kunt je idee mailen naar lush@fok.nl tot en met 8 maart, ovv Lushactie en je FOK! username.
ik ook hoor, 1 idee vond ik wel genoegquote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al mijn kaarten gezet op 1 idee.![]()
Nog anderhalf uur voor de inzendingen!
Ja, prezies.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
Oh, foutje van mij inderdaad op de vorige bladzijde toen ik zei dat ik maandag de inzendingen aan Lush ging sturenInzenden kan idd tot en met morgenavond. Dus dinsdag gaat Lush ze lezen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, prezies.Ik ging even testen of Greys doorhad dat ze op de vorige pagina een vergissing had gemaakt.
Ja, dat was het. Ja.![]()
Wat Lush allemaal met je kan doen he? Zeker een beetje bedwelmd door al je eigen lush geurenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, prezies.Ik ging even testen of Greys doorhad dat ze op de vorige pagina een vergissing had gemaakt.
Ja, dat was het. Ja.![]()
Ik denk echt dat ik nul kans maak.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
Heb m'n inzending al even terug ingestuurd.
Maarre.. is er nog iemand die steeds onzekerder wordt over zijn/haar idee door al die enthousiate posts?
Ikke, desondanks heb ik toch mij ideetjes ingestuurd, je weet maar nooitquote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
Maarre.. is er nog iemand die steeds onzekerder wordt over zijn/haar idee door al die enthousiate posts?
ja halloquote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
De mijne...want de mijne is denk ik zelf, de meest simpelste ideequote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef TwiNNijN het volgende:
Mijne heeft wel een plaatje erbij, hihi.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag het toch wel met een plaatje sturen denk ik, om het beter uit te leggen?
Ja hoor, dat mag uiteraard!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik mag het toch wel met een plaatje sturen denk ik, om het beter uit te leggen?
Haha ja, inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef Anne het volgende:
Damn, als Maisnon meedoet en dan ook nog eens mét plaatjes kunnen we allemaal wel inpakken.
Ik ook!quote:
Whehe inderdaad, ik ook. Nu maar hopen dat ik jaloers op mezelf kan zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik weet ook nu al dat ik strontjaloers ga zijn op de winnaars
Had je een geweldig idee dan? Als ik win dan stuur ik je een zeepje toe als dankquote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Met dit soort prijsvragen is het best ruk dat je als organisaaaaaaaasie niet zelf mee kunt doen
Ik ben er expres niet over na gaan denken wat ik zou insturen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had je een geweldig idee dan? Als ik win dan stuur ik je een zeepje toe als dank![]()
Hoeveel inzendingen heb je trouwens wel niet inmiddels?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er expres niet over na gaan denken wat ik zou insturen.
Anders was het veel te frustrerend!
En niemand mag me iets toesturen hoor, dat de winnaars er maar lekker van mogen genieten!
Ook al zijn we dan allemaal jaloers straks
Bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna 100!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel inzendingen heb je trouwens wel niet inmiddels?
Ik heb er ook nu al zin in om ze allemaal bekend te mogen maken!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben gewoon ook heel benieuwd naar de inzendingen en zo
Alles is prima aangekomen!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Maisnon het volgende:
Zoverstuurd. De ideeen heb ik wel als plaatjes in de bijlage toe moeten voegen omdat gmail niet wilde meewerken met meteen de plaatjes in het mailtje zetten
Ik heb er maar voor de zekerheid linkjes bijgezet omdat ik zeker wil weten dat alles het doet hahadus als het echt niet lukt dan verzin ik wel een andere manier
Dat doe ik sowieso niet natuurlijk! Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:41 schreef Mirjam het volgende:
even over dat bekend maken van de inzendingen: mijn achternaam staat in mijn inzending.
die wil ik écht niet online hebben.
die van mij staat ín de afbeelding hequote:Op maandag 8 maart 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet natuurlijk! Daar is geen twijfel over mogelijk.
Had hooguit de usernames er bij kunnen zetten, maar mij lijkt helemaal anoniem leuker en beter.
En dan roepen de users zelf maar wat hun idee was
ik mis iets ergens, zoiets heb ik al eerder gezienquote:Op maandag 8 maart 2010 19:44 schreef iteejer het volgende:
door een tekort aan oude autobanden is de kiloprijs van oud rubber ineens omhooggevlogen.
oh sorry, vekeerd topic
Misschien willen jij en Mylene als LIF mods alle inzendingen bekend maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van mij staat ín de afbeelding he
Iteejer is heeft ooit iets van Lush geroken en vond dat naar verbrande autobanden ruikenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik mis iets ergens, zoiets heb ik al eerder gezien
mag jij ook doen hoor, met paint een streep door de naam heenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien willen jij en Mylene als LIF mods alle inzendingen bekend maken?
Is dat een idee? Dan geef ik jullie als de winnaars bekend zijn de inlog van de speciale mailbox en dan kan jij je eigen inzending ook nog een beetje aanpassen door je naam weg te painten ofzo
gekke ventquote:Op maandag 8 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer is heeft ooit iets van Lush geroken en vond dat naar verbrande autobanden ruiken
He shit, ik kan het niet op je afschuiven dus?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mag jij ook doen hoor, met paint een streep door de naam heen
correctie, dat vond ik niet alleen maar dat ROOK naar verschroeid rubber.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Iteejer is heeft ooit iets van Lush geroken en vond dat naar verbrande autobanden ruiken
Nee dat doe ik vanavond vlak voor sluitingsdatum.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
correctie, dat vond ik niet alleen maar dat ROOK naar verschroeid rubber.
heb je mijn goede idee nog ingestuurd?
zal best. maar in die winkel was het een hel.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat doe ik vanavond vlak voor sluitingsdatum.
Met daarbij de mededeling dat het namens iemand anders is die niet mee wil dingen naar de prijs
(Toch?)
was dat toevallig coalface? want dat was zwartehoutskoolzeepachtig iets, dat vond ik zelf iig vreselijkquote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
zal best. maar in die winkel was het een hel.
en dat spul heeft op vrouwen een sederend effect, en daarbij is het kennelijk ook een soort hallucinogeen, gezien de wazige afwezige gelukzalige zombieuitstraling op al die gezichten.
GREYS!!!! Zie je wel? Ik had gelijk!!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
was dat toevallig coalface? want dat was zwartehoutskoolzeepachtig iets, dat vond ik zelf iig vreselijk
Ik heb hem ook, dat grijzig-zwarte vierkante blok. Heb het nog niet durven gebruikenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
GREYS!!!! Zie je wel? Ik had gelijk!!![]()
![]()
![]()
![]()
You snap the Whipquote:Op maandag 8 maart 2010 19:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
correctie, dat vond ik niet alleen maar dat ROOK naar verschroeid rubber.
heb je mijn goede idee nog ingestuurd?
En dan ga je ook dood, want dan ruikt je hele huis ernaarquote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
als ik het win ga ik dood. dan geef ik het wel aan brechtje of yv.
Het was eiiiiiiiiiiiiiigenlijk 1 mailtje per persoon he?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik had opeens een ingeving voor een ander product, dus ik heb nog een mailtje gestuurd, dat kan toch wel Greys?
Als ik niet win gaan we gewoon een lang weekend naar Brighton of Londen of zo en dan daar inslaanquote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef Pumpkin. het volgende:
Bijna 100!! Wow wat veel! Nou, dan win ik zeker nietIk ga voor de troostprijs
Dank u!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
ruikt bah en geeft zwart af..op alles
Nee, da's ook zwart, maar dat ruikt zálig!quote:
Ik ga mij diep schamen in een hoekje, zou toch moeten weten dat ik nóóit iets in moet zenden voor de uiterste inleverdatum omdat ik áltijd op het laatst de beste ideeen krijg. Maar dankjequote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was eiiiiiiiiiiiiiigenlijk 1 mailtje per persoon he?
Maar aangezien er al meerderen zijn die nog een mailtje er achteraan hebben geslingerd... vooruit
Joa, maar tis zo leuk om te zeggenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's ook zwart, maar dat ruikt zálig!
Naar bosbessen ofzo.
Kleurdoos, hoe heet dat waar jij nu dat plaatje van hebt?
coalfacequote:Op maandag 8 maart 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's ook zwart, maar dat ruikt zálig!
Naar bosbessen ofzo.
Kleurdoos, hoe heet dat waar jij nu dat plaatje van hebt?
ik kocht mijn stash @ cork ierlandquote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik niet win gaan we gewoon een lang weekend naar Brighton of Londen of zo en dan daar inslaan
Ik heb je andere mail weggegooid, zoals je vroeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga mij diep schamen in een hoekje, zou toch moeten weten dat ik nóóit iets in moet zenden voor de uiterste inleverdatum omdat ik áltijd op het laatst de beste ideeen krijg. Maar dankje![]()
.
Oh ja, dat zei je ook gewoon net alquote:
Topquote:Op maandag 8 maart 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je andere mail weggegooid, zoals je vroeg.
mijn angels on bare skin was donkergroenig oid..maar ik geloof dat de kleur nogal kan veranderenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, dat zei je ook gewoon net al![]()
Dat heb ik idd ook, ik vond het in de verpakking al erg 'afgeverig', dus ik heb het nog niet durven gebruiken.
Die zwarte scrub vind ik dan weer wel zalig, net als dat zwarte gezichtsreinigprutje-in-potje, waarvan ik de naam ook weer vergeten ben. Angels on Bare Skin, ofzo? Kan dat?
Zeg, ik doe expres niet mee om de users de kans te gunnen, maar als jij wint kom ik 'm halen, hoor!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
als ik het win ga ik dood. dan geef ik het wel aan brechtje of yv.
mijn idee had wel iets te maken met konijnevelletjes. vraag maar naquote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zeg, ik doe expres niet mee om de users de kans te gunnen, maar als jij wint kom ik 'm halen, hoor!
nee hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:41 schreef Kleurdoos het volgende:
oneeeee jij hebt toch niet OOK iets met worteltjes?
Vriendje (en ik dus) namelijk wel![]()
Ja manquote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
nee hoor
maar
worteltjes???
christ
dan heeft er vast ook iemand spruitjes...
Ik vind dat je gewoon mee moet doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zeg, ik doe expres niet mee om de users de kans te gunnen, maar als jij wint kom ik 'm halen, hoor!
ja, ik vind appeltaart heerlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ja man
carrotcake!
Worteltjestaart yo
BECAUSE WE care CARROT A LOT
dus
ok zmoep ik doe ook mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon mee moet doen.
Mag er eens een keer crew meedoen, go for it!
You know you want to
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
ja, ik vind appeltaart heerlijk
maar heb toch geen aspiraties om me ermee te gaan wassen
Daar gáát mijn hoofdprijsquote:
Eerder vanavond waren het er 97.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:46 schreef Maisnon het volgende:
Komen nu zeker nog minstens zoveel inzendingen binnen op het eind als dat er de afgelopen dagen zijn ingestuurd
Doe ik even voor je!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:00 schreef iteejer het volgende:
Breathtaking heeft me ook aan een paar nieuwe ideeën geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |