40quote:Op woensdag 21 april 2010 16:15 schreef Tijntjes het volgende:
Waar in de VS gaat ze naartoe? Anders levi's, 50 dollars voor stf 501, overal wel te krijgen!
Laat haar naar Blue In Green of SelfEdge gaan, daar vind ze vast wel wat voor jequote:
Ik denk niet dat je daar echt voor jeans moet zijn hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef One_conundrum het volgende:
Mijn zusje gaat binnenkort naar de VS. Iemand nog tips voor een mooie Jeans die ze voor me op de kop kan tikken?
Bendorff heeft Nudies en opheffingsuitverkoop. 30% op alles. Cheap Monday zag ik her en der in kleine winkeltjes.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef vault_tec het volgende:
Waar in a'dam kan ik toffe jeans halen?
Cheap monday/nudies (zo cheap mogelijk)![]()
Landelijk opheffingsuitverkoop?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bendorff heeft Nudies en opheffingsuitverkoop. 30% op alles. Cheap Monday zag ik her en der in kleine winkeltjes.
Dat weet ik niet. Ben nooit in een andere vestiging geweest.quote:
iig bedankt, loop er zondag wel even langs.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ben nooit in een andere vestiging geweest.
Ik vroeg cheap, 120 euro noem ik niet cheap... 80 euro~ Sowieso alleen nog maten voor mensen met lange benen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
Dan neem je toch een enkeltje H&M
Op het gebied van 501 STF's wel jaquote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
Dutch errorist is de Levis Expert
Ik ben rond de 1.80, inseam is 34 maar ik draag hem ook redelijk laag. verder is die gewassen op 40 gradenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:57 schreef One_conundrum het volgende:
Mooi![]()
Hoe lang ben je? Dat vraag ik vooral omdat je behoorlijk stacks beneden hebt.
Hoe heb jem gewassen? gewoon op 30 en gaan?
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
Dutch errorist is de Levis Expert
Raw maar sanforized. Krimpt dus nauwelijks, en als hij al krimpt loop je dat er vanzelf weer uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga er van uit dat die LVC 505 raw is dus dan krimpt hij inderdaad een paar inches
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef bbaadd het volgende:
Fietsen en je broek te laag gaat niet samen![]()
Heb de achterkant tot nu toe 2 keer moeten repareren
Ziet er goed uitquote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een kickje, dit is hoe mijn 501 er nu uit zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lengte valt niet zo op, omdat 'ie imo veel mooier valt dan bijvoorbeeld een Nudiequote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef One_conundrum het volgende:
Daarom, mooie broeken, APC maar die 34 standaard lengte is irritant
Mjaa, ik sta op het punt om mijn Nudie Organic Dry te wassen, denk ik...
Dan moet je op http://www.selfedge.com/shop kijken of bij http://blueingreensoho.com/quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Is er ook selvage denim met een lengtemaat van 32-38? (ongewassen dan)
Klopt volgens sufu members komt de denim en de afwerking nog best wel in de buurt van Japanese brandsquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Oeh die roydenim ziet er wel tof uit
En voor maar 150 dollarquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt volgens sufu members komt de denim en de afwerking nog best wel in de buurt van Japanese brands
Ik zag het, ik moet nu wel zo'n broek kopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
Dit is Roy
[ afbeelding ]
Check pagina 17/18
Daar staan wat van zijn apparaten en zijn werkplaats
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=202857&page=17
http://www.roydenim.com/videoquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zag het, ik moet nu wel zo'n broek kopenZe zijn te tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |