Vlak voor einde claimhandel lekker claims kopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De koers waarop ik verkocht heb...
Jawel, maar liefst 5 cent boven het absolute crisis-dieptepunt!
Waarom? Aan de hand van de rode hark oscillator?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef deenigeechteTS het volgende:
[ afbeelding ]
Oke een nieuwe voorspelling, nu gaan we omhoog binnen een week
Nee joh, dit is de Poseidon indicator, ken je die niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:58 schreef edikt het volgende:
[..]
Waarom? Aan de hand van de rode hark oscillator?
Poseidon is een failliete Griekquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee joh, dit is de Poseidon indicator, ken je die niet?![]()
[ afbeelding ]
Jij bent niet de enige.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef LXIV het volgende:
Waarom keert BAM eigenlijk dividend uit terwijl ze ook een Claimemissie doen? Daar snap ik nu niks van.
Ik volg het niet eens meer. Soms kijk ik er met een statische, bijna allergische, blik naar de koersen en bedenk me keer op keer dat er toch echt nog 50% af moetquote:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ArcelorMittal met zijn off balance leases
Dat Mittal zijn uitbreidingen vooral off balance financiert. Vandaar dat hun debtratio's volkomen kut zijn, terwijl de balans er nog redelijk uitziet.quote:
Same, zat gisteren tot vanochtend short op de index. Direct omgewisseld voor longs. Geen verkeerde keuze geweest. En heb uiteraard weer gehandeld op unemployment data vandaag. In 13 seconden zoals op onderstaand plaatje te zien gingen we 0.6% omhoog op de FTSEquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:38 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik volg het niet eens meer. Soms kijk ik er met een statische, bijna allergische, blik naar de koersen en bedenk me keer op keer dat er toch echt nog 50% af moet
Interessant. Nu volg ik de staalindustrie wel redelijk globaal maar zulke dingen waren me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dat Mittal zijn uitbreidingen vooral off balance financiert. Vandaar dat hun debtratio's volkomen kut zijn, terwijl de balans er nog redelijk uitziet.
Remember Enron? Mittal is een soort financieel zwart gat.
met ratio's bedoelde ik trouwens ratings....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Interessant. Nu volg ik de staalindustrie wel redelijk globaal maar zulke dingen waren me nog niet opgevallen.
Ik voel me stiekum toch gewoon spekkoper met mijn ASR's....quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef tony_clifton- het volgende:
'T loopt naar 't schijnt behoorlijk storm voor Grieks schuldpapier... 6,5% rendement is fucking nice, maar wel riskant...
En dan door naar ongekende hoogten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef sitting_elfling het volgende:
gemakkelijk doorschieten als de FTSE. En hopelijk kan de FTSE sluiten boven de high van Januari vandaag.
Als de grote Amerikaanse en Europese beurzen de weerstand van de top van Januari breken en dan er consistent boven blijven is dat inderdaad een indicatie voor een verdere opwaartse trend. Statistisch is het alleen zo dat op het moment je op een vrij 'stevige' weerstand komt de kans dat de opwaartse trend gestopt wordt aannemelijk is. Een goede indicatie dat zo'n trend doorbroken wordt is bijv. door stevige volumes. Je ziet dan van ook als er een doorbraak is dat dat door stevige volumes wordt geleid.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dan door naar ongekende hoogten?
Of zie je dit juist als eindpunt van de stijgingen?
http://www.cnbc.com/id/35693387quote:Cash-Strapped States Delay Paying Income-Tax Refunds
Published: Friday, 5 Mar 2010 | 10:50 AM ET Text Size By: Joseph Pisani
CNBC News Associate
This year, more Americans and businesses may be asking: Where's my tax refund?
Cash-strapped states are delaying state income tax refund checks owed to taxpayers.
That’s because cash-strapped states such as North Carolina, Alabama and Hawaii have been forced to slow down issuing income tax refunds to individuals and businesses because of a lack of funds in their budget.
Kansas has hinted that a delay might be possible, and processing paper refunds in Iowa has slowed because the state doesn’t haven’t enough employees to get them processed faster.
Another state, New York, is still considering whether they’ll follow the likes of Hawaii and delay refund payments.
....
Je moet niet naar FTSE kijken maar na DAX en ESquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor iedereen die de beurzen TA een beetje volgt, we zijn met de FTSE door de highs van Januari geschoten. De rest van de beurzen liggen nog achter, met name de Dax. Ben benieuwd of de beurzen er net zo gemakkelijk doorschieten als de FTSE. En hopelijk kan de FTSE sluiten boven de high van Januari vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |