Dat is nog te controleren . Het is zóo extreem veel erger. Alleen al sterven er in USA 100.000 mensen per jaar aan voorgeschreven medicatie op juiste wijze. In NL is het in orde van 7K.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, je geeft geen aanwijzingen, het zijn aantijgingen. Grove aantijgingen.
Nee, ik denk niet dat men blind is. Er valt niet te ontkennen dat er fouten gemaakt worden in de medische wereld, dat ontkent ook niemand, maar zo extreem als jij het afschildert is het gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is nog te controleren . Het is zóo extreem veel erger. Alleen al sterven er in USA 100.000 mensen per jaar aan voorgeschreven medicatie op juiste wijze. In NL is het in orde van 7K.
Verkeerde medicijnen, overdosis, cocktail of verkeerde inname NIET mee gerekend. Je wilt niet weten hoe vaak het verkeerde medicijn of vergeten wordt gegeven aan mensen in het zhuis.
Is men nu echt werkelijk waar zo blind.?!!
nou doe die bron even dan, ik ben er wel in geintereseerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is nog te controleren . Het is zóo extreem veel erger. Alleen al sterven er in USA 100.000 mensen per jaar aan voorgeschreven medicatie op juiste wijze. In NL is het in orde van 7K.
Dat waren gewoon harde cijfers. Realiteit is dramatischer. Dat weet jy ook wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat men blind is. Er valt niet te ontkennen dat er fouten gemaakt worden in de medische wereld, dat ontkent ook niemand, maar zo extreem als jij het afschildert is het gewoon niet.
zo worden men wel afgeleverd als men klaar is met schoolquote:Uiteindelijk is het mensenwerk, en mensen zijn geen robots.
http://www.playtime.rlbun(...)0causing%20death.pdfquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
nou doe die bron even dan, ik ben er wel in geintereseerd
tsja, heb je het originele artikel zelf ook gelezen... of alleen de mensen die het voor hun eigen voordeel buitenproortioneel opblazenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.playtime.rlbun(...)0causing%20death.pdf
zo maar een search
En daar ging de nuance...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verkeerde medicijnen, overdosis, cocktail of verkeerde inname NIET mee gerekend. Je wilt niet weten hoe vaak het verkeerde medicijn of vergeten wordt gegeven aan mensen in het zhuis.
Is men nu echt werkelijk waar zo blind.?!!
Het stekkertje gaat er beetje bij beetje uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:40 schreef starla het volgende:
[..]
Zoals de vele waterdichte argumenten jou niet kunnen beroeren, beroert mijn ervaring jou natuurlijk ook helemaal niet, maar ik doe een gooi. Ik werk in een ziekenhuis en heb meerdere malen een abstinerend beleid meegemaakt en heb daarbij nooit, maar dan ook nooit, invloeden van buitenaf opgemerkt. Nog sterker, ik spreek soms zélf een abstinerend beleid af met familie van patienten. Nog niet één keer een brief gehad van hogerop die zegt: 'hé meid, die en die patient, wat dacht je ervan? stekkertje eruit?'
Omdat je er dan ook aan kan verdienen ?quote:Als je op de afdeling lag had ik de psychiatrie in consult gevraagd...
Hoeveel is dat in contante valuta ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, je krijgt wat mij betreft een award voor de meest over the top reactie van 2010!
1 compleet setje vrouwenorganen!quote:
Bewondering voor je geduld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:42 schreef switchboy het volgende:
Gast,
Uit je verhaal wordt weer eens pijnlijk duidelijk hoe ignorant je bent. Je draait ten eerste oorzaak en gevolg om. Erger nog je laat de oorzaak, een gemetastaseerd carcinoom, voor het gemak maar helemaal uit je verhaal. Je kijkt alleen maar naar het volgende:
Je ziet dat een patiënt meerdere operaties en chemokuren moet ondergaan. In plaats van dat je de echte onderliggende oorzaak ziet; de voortschrijdende kanker, weet jij de werkelijk zo te verbuigen dat je van de bijzaak een hoofdzaak maakt.
De operaties en de medicijnen, die nou eenmaal geld kosten. Worden gedaan om de patiënt uiteindelijk langer in leven te houden. Jij vind die kosten te hoog en je geeft dit aan als drijfveer om maar al die ingrepen te doen. Het feit dat er een moeilijk behandelbare ziekte aan ten grondslag ligt negeer je voor het gemak maar even.
En ja de zorg wordt duurder. We weten steeds meer er komen geavanceerdere technieken besschikbaar hierdoor kan er steeds meer en wordt er ook meer gedaan. Gevolg de kosten stijgen. Tel daar nog eens de vergrijzing bij op en je hebt wel ongeveer het beeld.
Maar de flame zie je even door de vingers?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, je krijgt wat mij betreft een award voor de meest over the top reactie van 2010!
Die wordt al genoted, die ging idd veel te ver!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar de flame zie je even door de vingers?
Blind schaap!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:29 schreef ToT het volgende:
kanker mag onder GEEN enkel beding bij de bron aangepakt worden. Kanker is big big big big business.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:42 schreef switchboy het volgende:
Gast,
Uit je verhaal wordt weer eens pijnlijk duidelijk hoe ignorant je bent. Je draait ten eerste oorzaak en gevolg om. Erger nog je laat de oorzaak, een gemetastaseerd carcinoom, voor het gemak maar helemaal uit je verhaal. Je kijkt alleen maar naar het volgende:
Je ziet dat een patiënt meerdere operaties en chemokuren moet ondergaan. In plaats van dat je de echte onderliggende oorzaak ziet; de voortschrijdende kanker, weet jij de werkelijk zo te verbuigen dat je van de bijzaak een hoofdzaak maakt.
De operaties en de medicijnen, die nou eenmaal geld kosten. Worden gedaan om de patiënt uiteindelijk langer in leven te houden. Jij vind die kosten te hoog en je geeft dit aan als drijfveer om maar al die ingrepen te doen. Het feit dat er een moeilijk behandelbare ziekte aan ten grondslag ligt negeer je voor het gemak maar even.
En ja de zorg wordt duurder. We weten steeds meer er komen geavanceerdere technieken besschikbaar hierdoor kan er steeds meer en wordt er ook meer gedaan. Gevolg de kosten stijgen. Tel daar nog eens de vergrijzing bij op en je hebt wel ongeveer het beeld.
idd. zo is het echt,.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kanker mag onder GEEN enkel beding bij de bron aangepakt worden. Kanker is big big big big business.
Het is de corebusiness waar de corrupte zorg/medische wereld op draait.
Heb je wel goede resultaten dan moet je tent dicht.
http://www.wanttoknow.nl/(...)kankerkliniek-sloot/
Kanker is een melkkoe. Sorry maar zo is het toch echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |