abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78576635
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:31 schreef northernlight81 het volgende:
Ik vond het ijshockey echt vet. Dat Canada won maakt het einde (medailleceremonie enzo) wel extra mooi met al die Canadezen. De Olympische spelen eindigen met een waar volksfeest, prachtig!

Ijshockey is fysiek erg lomp, maar hoe de supporters met elkaar omgaan is dan weer 100x sportiever dan bij voetbal. Ook toen Canada verloor van de VS.
Had "maartena" een mooie verklaring voor.. In Amerika/Canada is het sowieso relaxter qua fans, die gaan ook echt voor de sport ipv geweld bij wedstrijden. Daar hebben ze bendes om ruzies op te lossen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_78576665
Een ijshockey wedstrijd bijwonen is erg tof trouwens, ook al is het dan op een lager niveau dan de spelen natuurlijk
Jammer idd dat het niet iets meer populariteit krijgt in nl
pi_78576670
Gisteren vond ik de sport nog erg agressief, nu nog steeds maar ik moet zeggen dat het toch wel spannend was met het hoge tempo.
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Jammer idd dat het niet iets meer populariteit krijgt in nl
Toen ik nog vaste noren had was een potje ijshockey nog prima mogelijk. Met die klappers van tegenwoordig kun je echt niet meer fatsoenlijk pootje over achterstevoren doen. Van die paar keer dat ik het, geïmproviseerd, gespeeld heb vond ik het best wel leuk, maar ik zie mij zelf me echt niet in zo'n beschermingspak hijsen.
pi_78576674
Gaan we nog een e-mail sturen naar de NOS om Jeroen Grutter te bedanken voor zijn goede commentaar
pi_78576685
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:39 schreef Doler12 het volgende:
Gaan we nog een e-mail sturen naar de NOS om Jeroen Grutter te bedanken voor zijn goede commentaar
Ik wel in ieder geval. Vind je het erg als ik daar morgen aan begin?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_78576713
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:39 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik wel in ieder geval. Vind je het erg als ik daar morgen aan begin?
Ik wou het net ook vragen. Weten jullie op welk mailadres dat moet?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_78576722
In naam van fok?
pi_78576729
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:40 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ik wou het net ook vragen. Weten jullie op welk mailadres dat moet?
publieksreacties@nos.nl
pi_78576754
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:41 schreef Doler12 het volgende:
In naam van fok?
mwah niet echt. Ik ga ze gewoon complimenterne met het goede commentaar van Grueter, vragen of ze wat meer aandacht aan NHL willen besteden bij Studio sport en ze wijzen naar deze topicreeks waarin Grueter wat complimentjes kan teruglezen
pi_78576790
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:39 schreef Doler12 het volgende:
Ik vind dat serieus een goed plan.. Heb m niet veel gehoord doordat ik hier niet de controle heb over de TV, dus moest het met commentaarloze streams doen, maar hoorde m laatst in een spannende wedstrijd (volgens mij ook USA-Canada) op zijn NBC`s verslaggeven in het Nederlands. Echt super .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_78576850
Ik heb liever meer aandacht voor de play-offs en Oranje

Dit waren de geboortejaren van de spelers die vorig jaar naar Polen gingen

1991: Houkes
1990: Staats
1989: Bruijsten
1988: Ivy, Hagemeijer
1987: Demelinne, Van Oorschot
1986: Ramoul, Machielse
1985: Tummers

Daarbij kunnen nog Nagtzaam(1990), Dalhuisen 2 toernooien(1989), Mason(1988 ), Van Sloun(1988 ), Bruinsma(1986), Kevin Bruijsten, 3 toernooien(1987), Meierdres 2 toernooien (1988 ) en Wurm(1987) komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78576878
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:41 schreef nyny83 het volgende:

[..]

publieksreacties@nos.nl
Zouden die ook allemaal gelezen worden, en op gereageerd?

Zou het wel geinig vinden als ik naar Jeroen zelf kan mailen nl.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_78576929
http://www.facebook.com/people/Jeroen-Grueter/649128016

Vage foto, weet ook niet of t m is.. Misschien dat je daar als geregistreerde meer kan zien .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_78576936
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb liever meer aandacht voor de play-offs en Oranje
ORanje lukt wel, Play-offs worden lastig, want volgens mij heeft RTL daar de rechten voor.
pi_78576982
Geloof het of niet, maar die reacties worden echt wel gelezen.. Ligt wel een beetje aan je subject natuurlijk. Een zeikerige subject zullen ze sneller de prullenbak in smijten .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 1 maart 2010 @ 00:56:45 #16
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_78577042
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:41 schreef nyny83 het volgende:

[..]

publieksreacties@nos.nl
Ik heb al wat gestuurd.
Voor het goede commentaar en dat ze hopelijk meer NHL gaan uitzenden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_78577056
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:51 schreef nyny83 het volgende:

[..]

ORanje lukt wel, Play-offs worden lastig, want volgens mij heeft RTL daar de rechten voor.
Is te hopen met het WK in Nederland, nu moeten we ook nog hopen op een paar goede resultaten maar met Nazarov, Bruinsma en Tanner erbij moet dat wel lukken. Hopelijk zijn Groeneveld, Schaafsma, Mason, Bruijsten en Dalhuisen uit de VS er ook bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78577111
Nou OS voorbij,sluitingsceremonie morgen maar kijken en voor de grote verandering eens een redelijke tijd naar bed

Slaap lekker
  maandag 1 maart 2010 @ 01:05:25 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_78577168
Blijft een leuke sport.
Heb destijds de sport leren waarderen tijdens de clashes tussen de USSR en Tsjecho-Slowakije becommentarieerd door de legendarische Frans Henrichs.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 1 maart 2010 @ 02:08:48 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_78578100
Prachtig slot van deze spelen, een OT win voor Canada.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_78578430
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:36 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Had "maartena" een mooie verklaring voor.. In Amerika/Canada is het sowieso relaxter qua fans, die gaan ook echt voor de sport ipv geweld bij wedstrijden. Daar hebben ze bendes om ruzies op te lossen.
Ik hoorde Mart net toch zeggen dat ze bang waren voor rellen als Canada zou verliezen.
pi_78578434
Er komen ook rellen als ze winnen
  maandag 1 maart 2010 @ 02:49:04 #23
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_78578445
quote:
Op maandag 1 maart 2010 02:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komen ook rellen als ze winnen
Je kijkt teveel voetbal. Amerikanen en Canadezen kunnen daar rustig met elkaar over straat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_78578464
Wedden dat er ergens in Canada rellen zijn en dat het op het nieuws komen?

Spuit elf leest overigens dat het gaat om rellen tussen Canucks en Yanks
  maandag 1 maart 2010 @ 02:55:13 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_78578492
quote:
Op maandag 1 maart 2010 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedden dat er ergens in Canada rellen zijn en dat het op het nieuws komen?
Wedden dat er ergens een ijsbeer tegen een iglo aanloopt.

Klets nog maar meer uit je nek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')