Had "maartena" een mooie verklaring voor.. In Amerika/Canada is het sowieso relaxter qua fans, die gaan ook echt voor de sport ipv geweld bij wedstrijden. Daar hebben ze bendes om ruzies op te lossen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:31 schreef northernlight81 het volgende:
Ik vond het ijshockey echt vet. Dat Canada won maakt het einde (medailleceremonie enzo) wel extra mooi met al die Canadezen. De Olympische spelen eindigen met een waar volksfeest, prachtig!
Ijshockey is fysiek erg lomp, maar hoe de supporters met elkaar omgaan is dan weer 100x sportiever dan bij voetbal. Ook toen Canada verloor van de VS.
Toen ik nog vaste noren had was een potje ijshockey nog prima mogelijk. Met die klappers van tegenwoordig kun je echt niet meer fatsoenlijk pootje over achterstevoren doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Jammer idd dat het niet iets meer populariteit krijgt in nl
Ik wel in ieder geval. Vind je het erg als ik daar morgen aan begin?quote:Op maandag 1 maart 2010 00:39 schreef Doler12 het volgende:
Gaan we nog een e-mail sturen naar de NOS om Jeroen Grutter te bedanken voor zijn goede commentaar
Ik wou het net ook vragen. Weten jullie op welk mailadres dat moet?quote:Op maandag 1 maart 2010 00:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. Vind je het erg als ik daar morgen aan begin?
publieksreacties@nos.nlquote:Op maandag 1 maart 2010 00:40 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik wou het net ook vragen. Weten jullie op welk mailadres dat moet?
mwah niet echt. Ik ga ze gewoon complimenterne met het goede commentaar van Grueter, vragen of ze wat meer aandacht aan NHL willen besteden bij Studio sport en ze wijzen naar deze topicreeks waarin Grueter wat complimentjes kan teruglezenquote:
Ik vind dat serieus een goed plan.. Heb m niet veel gehoord doordat ik hier niet de controle heb over de TV, dus moest het met commentaarloze streams doen, maar hoorde m laatst in een spannende wedstrijd (volgens mij ook USA-Canada) op zijn NBC`s verslaggeven in het Nederlands. Echt superquote:Op maandag 1 maart 2010 00:39 schreef Doler12 het volgende:
Gaan we nog een e-mail sturen naar de NOS om Jeroen Grutter te bedanken voor zijn goede commentaar
Zouden die ook allemaal gelezen worden, en op gereageerd?quote:
ORanje lukt wel, Play-offs worden lastig, want volgens mij heeft RTL daar de rechten voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb liever meer aandacht voor de play-offs en Oranje
Ik heb al wat gestuurd.quote:
Is te hopen met het WK in Nederland, nu moeten we ook nog hopen op een paar goede resultaten maar met Nazarov, Bruinsma en Tanner erbij moet dat wel lukken. Hopelijk zijn Groeneveld, Schaafsma, Mason, Bruijsten en Dalhuisen uit de VS er ook bijquote:Op maandag 1 maart 2010 00:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ORanje lukt wel, Play-offs worden lastig, want volgens mij heeft RTL daar de rechten voor.
Ik hoorde Mart net toch zeggen dat ze bang waren voor rellen als Canada zou verliezen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Had "maartena" een mooie verklaring voor.. In Amerika/Canada is het sowieso relaxter qua fans, die gaan ook echt voor de sport ipv geweld bij wedstrijden. Daar hebben ze bendes om ruzies op te lossen.
Je kijkt teveel voetbal.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er komen ook rellen als ze winnen
Wedden dat er ergens een ijsbeer tegen een iglo aanloopt.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wedden dat er ergens in Canada rellen zijn en dat het op het nieuws komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |