ik doe altijd via Hidi.de chat en stram via wmpquote:Op maandag 1 maart 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
Kan iemand mij username en password even vertellen?
En voor al die mensen die weglopen, komt weer nieuwe aanwas die de betrekkelijke bekendheid van Johan interessant vindt. Totdat ook zij weer gedesillusioneerd het veld ruimen.quote:
Ja thx, het had te maken met mijn eigen connectie naar internet dus.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe altijd via Hidi.de chat en stram via wmp
mms://85.92.128.193/knr26379_1
dUS NOG EEN WEEK OF 2 HOUDT IE HET WEL UITquote:Op maandag 1 maart 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En voor al die mensen die weglopen, komt weer nieuwe aanwas die de betrekkelijke bekendheid van Johan interessant vindt. Totdat ook zij weer gedesillusioneerd het veld ruimen.
Die had je eerder gepost en toen was ik 'm weer kwijt. Nu pauze, dus tijd om even voor te gaan zitten.quote:
Meesterlijke tekstquote:Op maandag 1 maart 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had je eerder gepost en toen was ik 'm weer kwijt. Nu pauze, dus tijd om even voor te gaan zitten.
Ik denk dat dat ook de bedoeling is van Johan.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft groot gelijk dat-ie z'n prioriteiten verlegd. Als ik hem was zou ik voorlopig alleen m'n gezicht op woensdag laten zien en ze het voor de rest zelf laten uitzoeken.
Dat is precies wat hij van plan is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft groot gelijk dat-ie z'n prioriteiten verlegd. Als ik hem was zou ik voorlopig alleen m'n gezicht op woensdag laten zien en ze het voor de rest zelf laten uitzoeken.
Dat is precies wat hij niet van plan is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Peter mag vaker komen als hij een programma op een vast tijdstip wil draaien, dus bijvoorbeeld de veiling, op elke dinsdagavond ofzo.
Straks als Liesbeth er is mogen ze weer gaan stofzuigenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Die twee stagiairs vervelen zich te pletter, echt.
Komt Liesbeth straks?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:51 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Straks als Liesbeth er is mogen ze weer gaan stofzuigen
Liesbeth meldde daarstraks dat ze vanmiddag weer kwam....en dat ze dit vaker gaat doen...ff weg...als ze nu gewoon op oude voet doorgaat is ze voor 1 april gewoon helemaal daar weg ...want dan is sv ook wegquote:Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Is er al duidelijkheid over wanneer Alsido en Liesbeth voldoende onthaast zijn om weer terug te keren?
Liesbeth komt vanmiddag weer en Alsido is een voetreis naar Timboektoe aan het maken hoop ikquote:Op maandag 1 maart 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
Is er al duidelijkheid over wanneer Alsido en Liesbeth voldoende onthaast zijn om weer terug te keren?
Die zit weer in debat.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
Wat gênant. Heb je een televisiestudio, gaan je stagiaires bij gebrek aan werkzaamheden puzzelen.
Waar is Johan de Vlemmige beunhaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |