Zolang er geen duidelijke afspraken worden gemaakt over wie wat wanneer gaat doen komt er helemaal niets van de grond in SV! En daar kan Johan echt niet alleen de vrijwilligers de schuld van geven!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
Johan's politieke campagne gaat ten koste van de SV, iedereen daar krijgt de schuld van alles als Johan weer terug is van ergens debateren...en vrijwilligers zijn ook zó weer pleitte alstie niet oppast!
Alsof je dan niet een klein berichtje op de chat zou kunnen (laten) zetten met die mededeling .........quote:
Dus dat. Slap gelul.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Zijn ze nog steeds 'gehackt'?
Die kutsmoesjes van Vlemmix ook. Is het geen tsunami dan is het wel een hacker. Ben benieuwd wanneer Yeti zijn intrede doet.
Of op de site? Want dat werkt allemaal nog, zelfs de gasten voor morgenavond en woensdagavond staan al vermeld!quote:Op maandag 1 maart 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof je dan niet een klein berichtje op de chat zou kunnen (laten) zetten met die mededeling .........
quote:JORAN SPREEKT
Kijkdichtheid: 5.9
Marktaandeel: 11.9
Absolute kijkers: 900.000
Bram was er van overtuigd dat er minstens 4 miljoen kijkers zouden zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
Jaap en Joran hebben toch heel wat minder succes dan Peter R. :
4.000.000 kijkers? Minimaal?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:15 schreef beequeen het volgende:
Bram was er van overtuigd dat er minstens 4 miljoen kijkers zouden zijn.
En weer:quote:Joep meldt op de chat dat ze wrs gehackt zijn maar weet het niet zeker.![]()
Ze zijn hard aan het werk om de stream nieuw leven in te blazen.
Joep: ik hoop dat ik het voor 6 uur nog werkend krijg, maar moet ook nog op een aantal zaken wachten voordat ik aan sommige punten kan beginnen
Dat laatste dacht ik dus ook, maar alles werkt behalve de stream. Misschien is dit wel de straf van Johan voor alle negatieve berichtenquote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
4.000.000 kijkers? Minimaal?![]()
![]()
![]()
Bram is lief, maar soms ook wel erg naïef. En goedgelovig.
Oud nieuws, gebracht door een 'journalist' die je met de beste wil der wereld niet serieus kunt nemen.
[..]
En weer:
![]()
![]()
![]()
Nu ben ik verre van technisch, maar een hele dag werken om de stream weer aan de praat te krijgen?
En, als je site is gehackt, geldt dat dan niet voor alles, chat incluis?
Waarschijnlijk de hacker die ook de hyves van Claire had "gehackt"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |