Gewoon elk kwartier even twee minuten anti-rsi oefeningen doenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
Ik schaf maar een nieuwe duim aan voor al dat duimen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
niet de duimschroeven te vast aandraaien bij het eropzettenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:07 schreef borisz het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ligt Xena weer op haar slaapkoffertje in haar privé-verpleegkamertje te duimelotten.
Ik ging een uurtje geleden even bij haar kijken en ze was zo blij me te zienquote:Op zondag 28 februari 2010 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
hopelijk gaat het nu wat beter met haar met de extra pijnstilling.
Inderdaad! Zou mooi zijn als dat lukt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
hopelijk lukt je dat te regelen, bluez
Duh. Kaas natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
quesadilla's YUM
mijn favo zijn met cajun gekruide kip en ananas / ham courgette
wat had jij er in zitten?
Dat zijn toch wrappannekoekies dubbelgevouwen met kaas all over the place AND in between???quote:
ja het beestje zit onder de verdovende middelen, natuurlijk is ze blijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Inderdaad! Zou mooi zijn als dat lukt.
Wel fijn dat ze een beetje blij is!
no shit... quesadilla betekend dan ook kaasding. Maar eet je dan enkel tortilla met kaas. lijkt me erg saai.quote:
Dus eigenlijk kunnen we kaasplank gewoon quesadilla noemen, wel zo makkelijkquote:Op zondag 28 februari 2010 23:10 schreef cybermans het volgende:
no shit... quesadilla betekend dan ook kaasding. Maar eet je dan enkel tortilla met kaas. lijkt me erg saai.
Ik mag toch hopen dat niet alle junkies in Nederland omrollen op straat en gaan liggen kirren!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja het beestje zit onder de verdovende middelen, natuurlijk is ze blij![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niet alle junkies in Nederland omrollen op straat en gaan liggen kirren!
Zou wel een vrolijk straatbeeld geven in Rotterdam, voor de verandering.
Om over op je rug liggen met je pootjes omhoog maar te zwijgenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
Ik mag toch hopen dat niet alle junkies in Nederland omrollen op straat en gaan liggen kirren!
Zou wel een vrolijk straatbeeld geven in Rotterdam, voor de verandering.
Nou er zijn wel junks die dat doen hoor, na verloop van tijd!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om over op je rug liggen met je pootjes omhoog maar te zwijgen
Dat doen zat vrouwelijke junks hoor, om aan geld te komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Om over op je rug liggen met je pootjes omhoog maar te zwijgen
Hègh jesses golfert, welk een viezigheid spui je nu weer!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen zat vrouwelijke junks hoor, om aan geld te komen.
Verrek! Het is alweer voorbij!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:37 schreef borisz het volgende:
We sluiten deze maand af met een Glenlivet 15 french oak.
Met zo'n plaidje over je benen en dan af en toe een beetje soezen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Kroel, pillen en voedingsdienst zit er weer opGing goed
Je zou er bijna een krantje bij nemen en een poosje in dat poezensanatorium waar complete rust heerst bij gaan zitten
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
Met zo'n plaidje over je benen en dan af en toe een beetje soezen.![]()
Nee, niet dat ik weet. Er worden hier achter onze tuinen (waar een doorgaand pad is) wel veel honden uitgelaten... ik keek net nog ff goed, maar het is écht een beet, je ziet zo de tanden erin staan en het is daar megadik.quote:Maf toch van die mogelijke beet! Hebben jullie een agressieve hond in de buurt, dat je weet?
quote:
Laten we dat laatste hopen en dat als de zwelling is afgenomen, alles het weer doet.quote:Nee, niet dat ik weet. Er worden hier achter onze tuinen (waar een doorgaand pad is) wel veel honden uitgelaten... ik keek net nog ff goed, maar het is écht een beet, je ziet zo de tanden erin staan en het is daar megadik.
Wie weet is het geen verlamming van haar rug of zo maar een enOrme kneuzing all over de place, die zenuwen en spieren lamleggen (zoiets zei onze eigen d.a. ook al).
Samen handtasjes bekijken om te shoppen!quote:Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef Rtificial het volgende:
Zo, een updateje:
DE had vandaag een wat minder succesvolle dag. Op zich was ze vandaag nog wel mobiel, is d'r bed zo nu en dan uit geweest, en prima aanspreekbaar geweest voor bezoek, maar ze had vandaag erg veel pijn, en de pijnstilling leek daar niet veel aan te veranderen. D'r buik is ook weer behoorlijk opgezwollen, dus ben benieuwd wat de dokter morgen te melden heeft.
't Is moeilijk om een houding in bed of op een stoel te vinden waar ze een beetje gelukkig van wordt, 't begint allemaal gewoon wat te lang te duren voor d'r.
Wel hebben we saampjes nog even op internet gekeken naar leuke handtasjes die we kunnen gaan shoppen als ze weer thuis is
M'n arme elfje
Het leek wat beter te gaan en dan toch mss te druk, of ff net te hard van stapel? Je weet het niet hequote:Op maandag 1 maart 2010 00:47 schreef Rtificial het volgende:
Zo, een updateje:
DE had vandaag een wat minder succesvolle dag. Op zich was ze vandaag nog wel mobiel, is d'r bed zo nu en dan uit geweest, en prima aanspreekbaar geweest voor bezoek, maar ze had vandaag erg veel pijn, en de pijnstilling leek daar niet veel aan te veranderen. D'r buik is ook weer behoorlijk opgezwollen, dus ben benieuwd wat de dokter morgen te melden heeft.
't Is moeilijk om een houding in bed of op een stoel te vinden waar ze een beetje gelukkig van wordt, 't begint allemaal gewoon wat te lang te duren voor d'r.
Wel hebben we saampjes nog even op internet gekeken naar leuke handtasjes die we kunnen gaan shoppen als ze weer thuis is
M'n arme elfje
Dat weet ik nog wel ja van BE''s kat.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:29 schreef Duderella het volgende:
Laten we dat laatste hopen en dat als de zwelling is afgenomen, alles het weer doet.
Hopelijk kan ze een lekker nachtje doorhalen op de nieuwe pijnstilling.
Ik moest trouwens nog wel even denken aan die rode kat van BE, Janus (?), weet je dat nog? Die was aangereden en had ook verlammingsverschijnselen. Hij werd daardoor toen onzindelijk (wat niet meer te doen was op een bepaald moment). Xena doet nog netjes haar boodschappen?
Luisterboeken heb ik ook al eens voorgesteld, maar daar heeft ze niet echt het geduld voor. Sowieso heeft ze op dit moment niet echt het geduld voor dingen. Ze doet wat puzzeltjes, leest korte verhaaltjes, en heeft me gevraagd een bepaald boek te bestellen.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Samen handtasjes bekijken om te shoppen!![]()
Dat klinkt toch wel weer echt een beetjes des Elfs.
Maar reuze naar dat haar geduld zo op de proef wordt gesteld. Zo goed voor te stellen ook, dat ze het zát is! Is er iets te bedenken om haar af te leiden? Hebben jullie vast ook al over nagedacht. Maar luisterboeken of zo, is dat een idee?
Hoe gaat het met jou?
Het is een eigenwijs mormelke, dat ze niet wil internetten! (Nee, ik begrijp haar redenatie wel. Ik zou het zelf ook niet willen misschien. Bijna als een soort van persoonlijk protest tegen dat stomme ziekenhuisverblijf. Dan óók geen gewone-leven-dingen meer doen.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef Rtificial het volgende:
[..]
Luisterboeken heb ik ook al eens voorgesteld, maar daar heeft ze niet echt het geduld voor. Sowieso heeft ze op dit moment niet echt het geduld voor dingen. Ze doet wat puzzeltjes, leest korte verhaaltjes, en heeft me gevraagd een bepaald boek te bestellen.
Internetten kan wel, maar heeft ze geen zin in, omdat ze d'r normale leventje dan nog meer gaat missen.
Nou bah, zo'n stil huis. Wat is dat dan opeens kaal hè, zonder je lief?quote:Met mij is alles prima eigenlijk. Doe m'n gewone dingen, probeer de dingen die DE anders doet erbij te doen (het noodzakelijke dan), en probeer zoveel mogelijk van de overgebleven tijd samen met d'r door te brengen. Voorlopig lijkt me dat aardig goed af te gaan.
't Is wel stil zonder elf
Wel in de gaten houden dat bloeden, als het te erg is toch weer DA bellen denk ik..quote:Op maandag 1 maart 2010 08:17 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh, sterkte voor Elf en Rt & voor Isa, hoe was jullie nacht?
Hier ging het met ons ziekenboegje redelijk, we hoorden 1 pijnschreeuwtje vanochtend vroeg en een uurtje geleden toen het pillen, kroel en voedertijd was stond mevrouw al voor de deur te wachten!! Ze stond! En liep wankelig een paar stapjesHet pootje en de heup doen nog niet echt mee, maar het lijkt een begin.
Pillen erin en een paar happen gegeten en toen liep ze 2 stapjes naar de bak en deed een grote plasHet lijkt dus de goede kant op te gaan
De wond had wel erg gebloed zag ik
Ik heb mijn werk gebeld en ik begin om 13 uur. Even rustig beginnen dus, golfer is nu naar zijn werk en is om half 2 thuis zodat ze eigenlijk maar anderhalf uur 'alleen' thuis is (al zit ze in een afgesloten kamer waar ze niet weg kan). Oh ja en ze ging toen ik wegliep ook nog aan de deur krabben. Goed teken toch?
Zelfde Nederlanders die een halve groentewinkel in hun pastasaus doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
no shit... quesadilla betekend dan ook kaasding. Maar eet je dan enkel tortilla met kaas. lijkt me erg saai. authentiek.
D'r MP3 speler heeft ze bij zich, maar alleen op de IC gebruikt.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is een eigenwijs mormelke, dat ze niet wil internetten! (Nee, ik begrijp haar redenatie wel. Ik zou het zelf ook niet willen misschien. Bijna als een soort van persoonlijk protest tegen dat stomme ziekenhuisverblijf. Dan óók geen gewone-leven-dingen meer doen..)
Luistert ze wel graag muziek trouwens?
[..]
Nou bah, zo'n stil huis. Wat is dat dan opeens kaal hè, zonder je lief?
Hoef jij de komende tijd niet meer naar het buitenland?
Gelukkig heb je een begripvolle baasquote:Op maandag 1 maart 2010 08:36 schreef Rtificial het volgende:
D'r MP3 speler heeft ze bij zich, maar alleen op de IC gebruikt.
Nee, voorlopig ga ik even niet naar t buitenland, niet zolang ze in t ziekenhuis ligt.
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Het is ook gewoon vervelend voor jullie allebei dat het zo lang duurt. Sterkte en beterschap hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 01:04 schreef Rtificial het volgende:
Luisterboeken heb ik ook al eens voorgesteld, maar daar heeft ze niet echt het geduld voor. Sowieso heeft ze op dit moment niet echt het geduld voor dingen. Ze doet wat puzzeltjes, leest korte verhaaltjes, en heeft me gevraagd een bepaald boek te bestellen.
Internetten kan wel, maar heeft ze geen zin in, omdat ze d'r normale leventje dan nog meer gaat missen.
Met mij is alles prima eigenlijk. Doe m'n gewone dingen, probeer de dingen die DE anders doet erbij te doen (het noodzakelijke dan), en probeer zoveel mogelijk van de overgebleven tijd samen met d'r door te brengen. Voorlopig lijkt me dat aardig goed af te gaan.
't Is wel stil zonder elf
Jahoor, over m'n baas niets dan goeds. Komt natuurlijk ook omdat ik vooral m'n eigen werk plan, en met name afrekend wordt op prestaties. Hoewel m'n declarabele uren hier wel een beetje onder lijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een begripvolle baas
Dus ze ligt eigenlijk gewoon maar het meest van de dag voor zich uit te staren als ik het goed begrijpHoevaak en hoelang mag je overdag naar haar toe?
Mijn zwager( man zus) is vannacht opgenomen met een longembolie, hij had er niet langer mee moeten lopen werd hem gezegdWat een ziekentoestanden hè?
![]()
Whehequote:Op maandag 1 maart 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
whehe. Gisteren bleek het bericht dat Lowlands uitverkocht was nog een fout, er waren nog 10.000 kaarten. Maar door de enorme run op kaarten die ontstond is het nu alsnog uitverkocht
Elke keer weer hequote:Op maandag 1 maart 2010 13:13 schreef Windigo het volgende:
Beterschap aan iedereen die in de lappenmand zit!![]()
Ben vandaag voor t eerst in jaren eens bij de mcdonalds naar binnen gelopen voor een hamburgertje.. Dat was VIES zegWat een smakeloze zoete en vette hap.. Dat was dus definitief de laatste keer
Ik was toevallig buiten, dus hoorde ze. Maar hier in huis hoor ik ze nooitquote:Op maandag 1 maart 2010 13:39 schreef freecell het volgende:
En wij hebben de sirene's niet gehoord vandaag?
Ja, het heeft me nu al drie jaar niet kunnen verleiden, maar ik had honger en was vergeten dat de winkels dicht waren vóór 12 uur. Dus naar binnen gegaan. Maar dat was geen succes. Had daarna ook nog steeds honger..quote:Op maandag 1 maart 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Elke keer weer heIk trap er ook in, maximaal eens per jaar. Dan heb ik er ineens zin in. Maar zodra ik een hap heb genomen, wil ik niet meer
Dat is ook een punt ja. Je krijgt zo tien van die dingen naar binnen zonder het gevoel dat je iets gegeten hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, het heeft me nu al drie jaar niet kunnen verleiden, maar ik had honger en was vergeten dat de winkels dicht waren vóór 12 uur. Dus naar binnen gegaan. Maar dat was geen succes. Had daarna ook nog steeds honger..
Ja ik vraag me echt af wat ze er mee doen, want ik hoor die klacht wel vaker van mensen die daar eten. Ik kreeg daarna overigens hele vervelende hoofdpijn, maar dat durf ik dan ook weer niet direct op dat eten te schuiven.. Maar al met al maakte het me wel duidelijk dat ik daar dus niet vaker ga komenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is ook een punt ja. Je krijgt zo tien van die dingen naar binnen zonder het gevoel dat je iets gegeten hebt.
Lein ik moest net weer aan je denkenquote:
De sirenes loeiden nogal hard tijdens de begrafenisdienst van de moeder van een goede vriend van mij. Zit je net een gevoelig gedichtje voor te dragen, komen de Russen eraan.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
Terwijl er dan weer best veel kcal inzitten! Ik heb weleens uitgerekend dat je voor de kcal van een groot big-macmenu een flink bord stamppot met jus en worst kunt eten, en een irish coffee met een brownie toequote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is ook een punt ja. Je krijgt zo tien van die dingen naar binnen zonder het gevoel dat je iets gegeten hebt.
Misschien te veel zout?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik vraag me echt af wat ze er mee doen, want ik hoor die klacht wel vaker van mensen die daar eten. Ik kreeg daarna overigens hele vervelende hoofdpijn, maar dat durf ik dan ook weer niet direct op dat eten te schuiven.. Maar al met al maakte het me wel duidelijk dat ik daar dus niet vaker ga komen
Eensquote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Terwijl er dan weer best veel kcal inzitten! Ik heb weleens uitgerekend dat je voor de kcal van een groot big-macmenu een flink bord stamppot met jus en worst kunt eten, en een irish coffee met een brownie toe![]()
Moraal van het verhaal: je moet het wel heeeel lekker vinden bij de Mac, wil dat de moeite waard zijn!
Bij ons staan ze helaas heeeeeeeel vlakbij, oorverdovende zooi, slaap met oordoppen in en kwam er flink doorheen helaasquote:Op maandag 1 maart 2010 13:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Whehe
Je had t nog niet gezegd volgens mij hoor. Maar blond is niet mijn kleurquote:Op maandag 1 maart 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
Lein ik moest net weer aan je denkenVolgens mij had ik het al eens eerder gezegd, maar d'r werkt hier bij de AH een meisje die echt als twee druppels water op jou lijkt, maar zij is dan blond. Kapsel wel allemaal hetzelfde enzo.
Je ziet er best leuk uit als blondine.![]()
Vriend van mij bestelt altijd een plain Big Macquote:Op maandag 1 maart 2010 14:34 schreef freecell het volgende:
Ik vind burger King trouwens lekkerdere hamburgers dan Mac. Al lust ik die van de Mac ook welWel zonder saus graag...
Ja dat denk ik dus ook meestal. Ik ga liever naar een goede broodjeszaak voor een fijne ciabatta caprese met een saldade ofzo..Lekkerder én gezonderquote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Terwijl er dan weer best veel kcal inzitten! Ik heb weleens uitgerekend dat je voor de kcal van een groot big-macmenu een flink bord stamppot met jus en worst kunt eten, en een irish coffee met een brownie toe![]()
Moraal van het verhaal: je moet het wel heeeel lekker vinden bij de Mac, wil dat de moeite waard zijn!
Zelf maken is wel lekker. Ik koop ook nooit kant en klare milkshakes bij snackbars ofzo, wèl bij een goede italiaanse ijszaak of ik maak ze thuis..Vanille ijs met verse gepureerde banaan is toch echt lekkerder dan die chemische troep van BK of MAC.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:42 schreef freecell het volgende:
Milk-shake... 'e'en van de weinige dingen die ik niet lekker vind. Het helpt ook niet dat ik weet dat het er weer uitkomtMijn maag is geen fan van roomijs en aanverwanten.
Als ik een halve bak ben&jerr's leeg eet komt het er ook weer uit, maar daar heb ik het dan wel weer voor over
Psies! En hier wil ik ook nog weleens etenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook meestal. Ik ga liever naar een goede broodjeszaak voor een fijne ciabatta caprese met een saldade ofzo..Lekkerder én gezonder
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef freecell het volgende:
Florian is bang voor de enge hand! Check hier!
Ijs moet een beetje stevig zijn. Half gesmolten roomijs lust ik ook nietquote:Op maandag 1 maart 2010 14:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zelf maken is wel lekker. Ik koop ook nooit kant en klare milkshakes bij snackbars ofzo, wèl bij een goede italiaanse ijszaak of ik maak ze thuis..Vanille ijs met verse gepureerde banaan is toch echt lekkerder dan die chemische troep van BK of MAC.
Dank voor je kaartjequote:
Ben ik geweest, een jaar geleden..Niet meer teruggegaan, viel me eigenlijk tegenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Psies! En hier wil ik ook nog weleens eten
Hoewel het meestal ook een regenachtige maand is toch:quote:Vrolijk nieuws vandaag: het is maart, de lentemaanden mijn neefje is vandaag jarig, dus daar moet ik straks ook maar even langs.
Blom!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoewel het meestal ook een regenachtige maand is toch:voor de zon!!
Oh en over precies 18 daagjes ben ik al weer 30![]()
ik over een paar maanden 35, heb al een oproep binnen voor het bevolkingsonderzoekquote:Op maandag 1 maart 2010 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoewel het meestal ook een regenachtige maand is toch:voor de zon!!
Oh en over precies 18 daagjes ben ik al weer 30![]()
Helpt het uberhaupt wel denk je? Als je de dosis ophoogt?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb amper geslapen, heb nu ook veel maagpijn van de diclofenac en durfde niet nog een pil vannacht te nemen met als gevolg dat ik de halve nacht weer kreunend in bed heb gelegen. Dokter heeft me een maagbeschermer voorgeschreven zodat ik in ieder geval de pijnstillers kan blijven nemen.
Ik ook en heb er totaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in brr stomme leeftijdquote:Op maandag 1 maart 2010 15:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik over een paar maanden 35, heb al een oproep binnen voor het bevolkingsonderzoekISA, wat naar dat je nog zo'n pijn hebt
Nou ja, ik nam al de max elke dag, dus ik hoog de dosis niet op. En dat het helpt bleek wel vannacht toen ik niets had gehad en de halve nacht recht op heb gezeten in bed.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef Bluezz het volgende:
Helpt het uberhaupt wel denk je? Als je de dosis ophoogt?
Longembolie is idd gevaarlijk, hij was er 'net op tijd bij' werd verteld, hij had al langer last.
Normaal heb je niet zo veel last 's nachts? En wat zegt je huisarts over je klachten?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik nam al de max elke dag, dus ik hoog de dosis niet op. En dat het helpt bleek wel vannacht toen ik niets had gehad en de halve nacht recht op heb gezeten in bed.
Ik heb de 1e al achter de rug.. alleen nog steeds geen uitslag, dus die zal wel goed zijn danquote:Op maandag 1 maart 2010 15:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook en heb er totaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in brr stomme leeftijd
De oproep zal wel aanstonds volgen
Ja vast wel, ze bellen je anders echt wel, heb geen idee meer hoe dat tegenwoordig gaat.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb de 1e al achter de rug.. alleen nog steeds geen uitslag, dus die zal wel goed zijn dan
Ze sturen sinds dit jaar altijd een brief. Maar daar laten ze 3 weken overheen gaan zodat de huisarts, die de uitslag al eerder krijgt, de kans heeft je te bellen na 1-2 weken als het geen goed nieuws is. Dus wachten op de brief in mijn gevalquote:Op maandag 1 maart 2010 16:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja vast wel, ze bellen je anders echt wel, heb geen idee meer hoe dat tegenwoordig gaat.
5 jaar terug gaf de huisarts de uitslag door die belde netjes en riep meteen.. heb goed nieuws hoor!
Opluchting gelukkig, is nooit leuk die test.
Ja! Heerlijk heh!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, 18:00 en nog gewoon licht buiten![]()
heerlijk gewoon hequote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat de mooie slaapbanken goed en degelijk geproduceerd zijn?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Duderella het volgende:
Fantastisch inderdaad! Zie nou wel, het voorjaar is in aantocht!![]()
Kan iemand mij vertellen waarom alle slaapbanken foeilelijk zijn, behalve als ze 2000 + euro kosten?
heb je een mooie slaapbank gevonden? Zien!! Wij zoeken er ook nog eentje.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Duderella het volgende:
Fantastisch inderdaad! Zie nou wel, het voorjaar is in aantocht!![]()
Kan iemand mij vertellen waarom alle slaapbanken foeilelijk zijn, behalve als ze 2000 + euro kosten?
Tot nu toe had ik diclofenac genomen voor het slapen en gisteravond alleen de antibiotica.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Normaal heb je niet zo veel last 's nachts? En wat zegt je huisarts over je klachten?
Maar dat verplicht de fabrikanten van goedkope slaapbanken toch niet om uit te blinken in wanstaltigheid?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat de mooie slaapbanken goed en degelijk geproduceerd zijn?
Nee, we gaan niet steengrillen op mijn steentjesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
Namen willen we, Isa, anders weten we niet wiens kaartje wel en niet is aangekomen
Ja, Martin Visser is wel aardig (de klassieker) of anders die zwarte of witte lederen, beetje retro. Ik zal straks even een plaatje zoeken!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
heb je een mooie slaapbank gevonden? Zien!! Wij zoeken er ook nog eentje.
Hjis hier ook voor op de logeerkamer, maar dan wil ik toch wel iets heel moois.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben een acceptabele slaapbank, was mijn bank/bed in studentenkamer. Van de Ikea en niet duur! Maar goed, die hoeft hier niet in de woonkamer te staan, hij staat in de logeerkamer
wehehe nja ben daar niet zo kritisch op.. het is gewoon een simpele van de Ikeaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hjis hier ook voor op de logeerkamer, maar dan wil ik toch wel iets heel moois.
Dat zelfde dacht ik om 16.45!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heb je nou aan een slaapbank die kut slaapt! Het is gewoon een trucjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
ik heb de meest goedkope slaapbank van de Ikea, en hij slaapt kut. Dat betekent dat de vrouwelijke gasten welkom zijn in mijn bed en de mannelijke gasten gewoon pech hebben.![]()
Hij zit overigens wel fantastisch.
Oh, Nynke! Je kaartje kwam helemaal uit Zwedenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:17 schreef AKnynke het volgende:
Dat zelfde dacht ik om 16.45!![]()
![]()
![]()
En vervolgens moest ik door een sneeuwstorm naar huis fietsen...Door een laag sneeuw varierend van 5 tot 30 cm. Nadat ik al bij de sportschool geweest was..
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Nynke! Je kaartje kwam helemaal uit ZwedenIk neem aan dat er beterschap op staat?
lol Ze zijn ook leuk! Dan verbeeld ik me maar dat ze me beterschap wensenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Nee, ik heb geen idee wat beterschap is in het Zweeds, maar ik vond de giraffes leuk!
absoluut!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol Ze zijn ook leuk! Dan verbeeld ik me maar dat ze me beterschap wensen
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet steengrillen op mijn steentjes
Matrasje op de vloer sliep altijd geweldigquote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef freecell het volgende:
Onze slaapbank zat geweldig en was wel grappig. Ikheb er nooit op geslapen, maar Isa vond hem vreselijk
(aan de andere kant zijn er ook genoeg logees geweest die hem prima vonden)
Dat is 'em iddquote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Ik had ooit ook een slaapbankje van ikea.. beddinge genaamd, sliep en zat ook nog eens prima
de post vanuit Zweden gaat 10x zo snel als de post naar Zweden!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:10 schreef Rtificial het volgende:
Zo, weer even een tijdje bij ons elfje geweest.
Eerst het goede nieuws. D'r ontstekingswaarden bewegen nog steeds de goede kant op.
Maar waarom heeft ze dan zo'n pijn?De pijn is de afgelopen 2 dagen alleen maar erger geworden. Ze krijgt wel pijnstillers, steeds zwaarder, maar echt heel veel effect lijkt het niet te hebben. In ieder geval niet op de langere termijn.
Tis een heul zielig elfje nu
@AKNynke: Bedankt nog voor je kaartje! Was er al een tijdje, maar was vergeten te bedanken :$
van mij moet je zo lastig mogelijk zijnquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe had ik diclofenac genomen voor het slapen en gisteravond alleen de antibiotica.
Iedereen zoooooo ontzettend bedankt voor de kaartjesLag een dikke envelop van het ziekenhuisin mijn bus vandaag! Dat fleurde me echt op
En Bluezz, ik geloof niet dat ik zo'n zuster aan bed wil
En waarom schrijft iedereen toch dat ik niet lastig moet zijn voor de dokters.
Waarom denk je!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe had ik diclofenac genomen voor het slapen en gisteravond alleen de antibiotica.
Iedereen zoooooo ontzettend bedankt voor de kaartjesLag een dikke envelop van het ziekenhuisin mijn bus vandaag! Dat fleurde me echt op
En Bluezz, ik geloof niet dat ik zo'n zuster aan bed wil
En waarom schrijft iedereen toch dat ik niet lastig moet zijn voor de dokters.
die fles van die avond toen je aan de tezzoito's ging?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef Tezz het volgende:
Oh! Ik heb een fles port gevonden! Dacht dat ie op was!
Hahaha nee, daar zat geen port in.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die fles van die avond toen je aan de tezzoito's ging?![]()
nee muts, je was toen een fles port kwijt en ging toen aan de tezzoijtosquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha nee, daar zat geen port in.![]()
Ik drink eigenlijk helemaal niet zo veel en ook niet zo vaak, maar het komt hier wel over alsof ik een zuipschuit ben heb ik het idee......
Oh ja! Dat is waar! Nou, dat zou zomaar eens kunnen! Normaal staan mijn portjes, likeuren en eventuele andere sterke drank gewoon op mijn drankentafeltje/dienblad-ding, maar deze sneeky fles port stond bij mijn verzameling rode wijn! Dus vandaar dat ik hem niet kon vinden..........quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee muts, je was toen een fles port kwijt en ging toen aan de tezzoijtos
Schoonmaken van jezelf bedoel je.... (na het eten van taco's)quote:Op maandag 1 maart 2010 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen komt mijn moeder eten!![]()
Ik eet elke week bij haar en ze wil graag taco's eten. Da's voor beiden lang geleden, ik heb er zin an!
Alleen dat schoonmaken he......
Nee, ervoor.....het huis....quote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Schoonmaken van jezelf bedoel je.... (na het eten van taco's)
Dank je! Ik bewaar hem voor morgen als ik ga stofzuigen!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:Bluezz
Poezel
Elfje
Isa
iedereen die er verder behoefte aan heeft..
Ja, heel vervelend.....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef Rtificial het volgende:
Hmmm
De dokter gaat langskomen vanavond aangezien de pijn niet afneemt, ook niet nadat ze morfine gekregen heeft
Dit sucks.
Oh daar heb ik geen last van als ik taco's maak.quote:
Damn, wat een klote situatie zegquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef Rtificial het volgende:
Hmmm
De dokter gaat langskomen vanavond aangezien de pijn niet afneemt, ook niet nadat ze morfine gekregen heeft
Dit sucks.
Ik heb er ook geen last van als ik taco's maak, wel als mijn moeder komt.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van als ik taco's maak.
Ik heb dat alleen als mijn man kookt (dat ik het hele huis schoon moet maken). Hij presteert het om de vetspatters tegen het plafond te krijgen, mijn kruidenkastje overhoop te halen en minstens zes lepels te gebruiken voor 1 pannetje saus....
*knuf voor beiden* en heel veel sterkte voor DEquote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef Rtificial het volgende:
Hmmm
Dit sucks.
Ik heb geen productieve hoest, alleen een hoestprikkel die alle kanten opgaat. Broomhexine doe ik wel een ander keertje dus.quote:
Nou ja, daarom hielp het bij mij, om een productieve hoest te krijgen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb geen productieve hoest, alleen een hoestprikkel die alle kanten opgaat. Broomhexine doe ik wel een ander keertje dus.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van als ik taco's maak, wel als mijn moeder komt.![]()
En koken van sommige mannen ken ik ja........
Dat ja!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
*knuf voor beiden* en heel veel sterkte voor DEKlote zeg.
Jamaar, ik heb een afspraak en dan moet het wel een beetje netjes zijn. Vind ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Raar is dat ja...Ik heb dat ook, terwijl ik mijn moeder zowat dagelijks zie. Als ze onverwacht voor de deur staat baal ik als een stekker als het een rommeltje is in mijn huis....
Ja, maar dat heb ik niet alleen bij mijn moeder. Ik ruim zelfs mijn huis extra op als er een vriendinnetje van Bente komt spelen, kun je nagaan....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb een afspraak en dan moet het wel een beetje netjes zijn. Vind ik.
Ik ben heel rommelig. Enzo. Als er zomaar iemand komt, kan het me niet schelen, maar als het gezellig gaat worden wel. Ach ik heb een nieuwe zuigmond van de retoerboer, dus het stofzuigen gaat makkelijker. Leve de retoerboer!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik niet alleen bij mijn moeder. Ik ruim zelfs mijn huis extra op als er een vriendinnetje van Bente komt spelen, kun je nagaan....
Ik ben helemaal niet rommelig en wil altijd alles opruimen. Helaas lukt dat niet altijd nooit met een zevenjarig kind en een rommelige man....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben heel rommelig. Enzo. Als er zomaar iemand komt, kan het me niet schelen, maar als het gezellig gaat worden wel. Ach ik heb een nieuwe zuigmond van de retoerboer, dus het stofzuigen gaat makkelijker. Leve de retoerboer!
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het andersom. Ik word zo gestresst van wat ik moet dat ik niks doe. Dan zit ik ook niet lekker. Meer verstijfd.
Het wordt al beter hoor. Ik weet nu dat ik niet alles hoef te doen wat ik denk, om het gezellig te maken. Maar het moet op het laatste moment.
Het is wel hygienisch schoon en ik heb zat ruimte in de kast voor papieren. Het is meer dat ik dan het stof wel weg wil hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef z80 het volgende:
mijn huis is altijd redelijk schoon.
eventuele aanwezig stof dienen ze maar omheen te kijken.
ik vind het belangrijker dat het hygiënisch schoon is.
het is meer dat als er bezoek komt ik eerst alle papier winkel waar andere niets mee te maken hebben weg moet leggen.
Maar ik kijk dan toch naar het glaasje sap en de aandacht en de tekening. De rest kan morgen ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef Tezz het volgende:
Maar waar ik last van heb is ook wel erg vervelend hoor....... Vanavond nog. Ik kwam om 18.00 uur thuis van het werk, hartstikke moe. Mijn man heeft het eten op tafel staan (wat heel vies was, maar ach, de schat doet zijn best) en hij zet me aan tafel met een glaasje vers sap en komt bij me zitten om te kletsen.
Ik zit dan niet op mijn gemak. Ik heb alleen maar oog voor de ontplofte keuken, de rondslingerde kleurspullen van dochter, de fleece-deken die half op de grond ligt en de overvolle vuilnisbak........
Echt vreselijk! (en om 18.45 had ik alles opgeruimd. Natuurlijk).
het is pas om half 2 afgelopen zie ik net, de finale van de zwaargewichten ga ik nooit redden geloof ik. maargoed ik blijf nog wel even wakker hoor, wil even kijken of ik dit net zo leuk vind als K1. Over 2 weken begint sowieso K1 weerquote:Op maandag 1 maart 2010 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten SOL!
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
spannend allemaalEn ook zo leuk om te doen lijkt me. Zeker wanneer je het resultaat ziet
Gewoon aangeven als het niet meer gaat. We hebben nu 4 mensen die de kassa gaan draaien. Tussen 9.30 en 10.30 zullen we misschien alle 4 tegelijk nodig hebben, daarna 3 en later 2.. Thijs coördineert de boel daar dus gewoon eerlijk bij hem aangeven, het is ook allemaal maar vrijwillig en zo hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
het is voor mij btw ook een test hoe mijn lichaam zich houdt, even weer mijn grenzen verkennen. ik heb zo'n gevoel dat ik op de zaterdag heel vroeg op bed lig en zondag als ik eindelijk weer thuis ben een beetje instortMaar dan wel met een heel voldaan gevoel
Ik verbaas me er altijd over als je weer eens om 4:00am opstaat ende zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
het is voor mij btw ook een test hoe mijn lichaam zich houdt, even weer mijn grenzen verkennen. ik heb zo'n gevoel dat ik op de zaterdag heel vroeg op bed lig en zondag als ik eindelijk weer thuis ben een beetje instortMaar dan wel met een heel voldaan gevoel
dat komt omdat ik al tijden te veel aan mijn hoofd heb (waar ik hier niet over vertel), ben erg rusteloos enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over als je weer eens om 4:00am opstaat ende zo
Oh wat vreselijk Isa! Ik vraag me altijd af hoe die sollicitatiegesprekken verlopen bij het aannemen van een telefoniste voor een huisartsenpost. Hoe selecteren ze die mensen in godsnaam? Op iedere huisartsenpost zit wel zo'n pittbull..........quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:14 schreef Isabeau het volgende:
Helaas welNog geen oog dicht gedaan. Na de hele nacht geprobeerd hebbende te liggen heb ik het opgegeven. Zitten gaat tenminste nog. Huisartsenpost gebeld, maar ik kwam niet langs de pitbull die echt echt echt niet luisterde. En toen ik mijn stem iets verhief met 'kan je alsjeblieft overleggen met de huisarts!!' ging ze heel belerend en neerbuigend doen dat als ik tegen haar ging schreeuwen ze me niet verder te woord kon staan. Ik heb maar weer diclofenac geslikt.
Oh ja, heb nu ook koorts. Koorts + pijn in beide flanken. Verder geen spoed hoor. Pijnstiller en rechtop blijven zitten. Een goede nacht mevrouw Derksen.ik kan niet meer
Damn.... Die mensen worden er volgens mij chaggo omdat ze een keer moeten werken ipv hun boekjes te lezen, echt behoorlijk asociaal!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:14 schreef Isabeau het volgende:
Helaas welNog geen oog dicht gedaan. Na de hele nacht geprobeerd hebbende te liggen heb ik het opgegeven. Zitten gaat tenminste nog. Huisartsenpost gebeld, maar ik kwam niet langs de pitbull die echt echt echt niet luisterde. En toen ik mijn stem iets verhief met 'kan je alsjeblieft overleggen met de huisarts!!' ging ze heel belerend en neerbuigend doen dat als ik tegen haar ging schreeuwen ze me niet verder te woord kon staan. Ik heb maar weer diclofenac geslikt.
Oh ja, heb nu ook koorts. Koorts + pijn in beide flanken. Verder geen spoed hoor. Pijnstiller en rechtop blijven zitten. Een goede nacht mevrouw Derksen.ik kan niet meer
eet smakelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef SeaOfLove het volgende:
en goedemorgen natuurlijk allemaal, zo even ontbijten en dan richting mijn vrienden van de soc.dienst
Sociale Dienst are friends, not foodquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef SeaOfLove het volgende:
en goedemorgen natuurlijk allemaal, zo even ontbijten en dan richting mijn vrienden van de soc.dienst
Klacht indienen, niet omdat je er wat aan hebt, maar omdat anderen ook verdienen beter geholpen te worden dan de hulp die jij kreeg en omdat ik in wraak geloofquote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:14 schreef Isabeau het volgende:
Hee SOL, ik stel ook altijd alles uit. Daarom studeer ik nu nog.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:46 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb al geen trek meer, afspraak wordt net als gister WEER afgebeld, het is verdomme een heel erg belangrijke afspraak!
ik stel niks uit dus, de afspraak is afgezegd, en niet door mij dus. je hebt pm, heb daar in kort wat uitgelegd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee SOL, ik stel ook altijd alles uit. Daarom studeer ik nu nog.
Is de oncomfortabelheid echt zo groot dat het ondragelijk is? Denk je dat het meevalt als je daar eenmaal zit?
Hulp vragen is meestal een drempel, maar als je eenmaal daar zit, volgens mij ben je dan hartstikke blij dat je daar tóch gekomen bent om een stap verder te maken. Je kunt beter nu gaan!
Wat een trut. Bel je huisarts. En de dokter van het ziekenhuis. Nu alsjeblieft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:14 schreef Isabeau het volgende:
Die wijven doen lekker wat ze zelf willenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef SeaOfLove het volgende:
wat ik me afvraag, is zo'n mens niet verplicht om een huisarts om advies te vragen? zeker gezien vorige week?
komt ie toch uit in de bioscoop??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef Windigo het volgende:
Pff, sterkte Isa .. Wat een gedoe allemaal![]()
Sterkte aan iedereen die nog in de lappenmand zit![]()
Gelukkig heb ik nergens last vanEn ik ga vrijdag naar de première van Alice in Wonderland, yay!
Mja was ook liever ergens anders gaan kijken maar JT draait hem niet dus er zit niks anders op. Wil hem toch héél graag zien in 3D.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
pathéVoor 1x me maar over mijn hekel aan pathé heen zetten.
Mislukt? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: jeetje joh!! En ik zou het zeker aangeven bij de HA hoe het ging aan de telefoon. Lijkt me dat je HA hier ook niet blij mee kan zijn! Wie weet helpt het..
@ Rt: weer spannend dus.. hopen dat ze iets vinden waar ze iets aan kunnen doen, snel!
Even een medische tegenvaller van een veel kleinere aard maar voor mij echt enorm: het uitstrijkje is mislukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet ik dus over 6 weken nog een keer, dan bij de huisarts.. gatverdamme heb er nu al buikpijn van
Ze hebben niet de goede cellen te pakken gekregen..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mislukt? Hoe kan dat nou?
En zo erg is het toch niet om nog een keer te moeten? Binnen vijf minuten sta je weer buiten, toch?
Het puistje op mijn lip is wat kleiner geworden zodat mijn danspartner vanavond niet denkt dat ik herpes heb?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Komt er naast het zonnetje nu ook weer wat leuker nieuws denken jullie?
Zou je weleens gelijk in kunnen hebben! Lein, weet jij meer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Isa, ik heb zo'n voorgevoel dat je weer opgenomen ligt? Of zit ik er naast?![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Het puistje op mijn lip is wat kleiner geworden zodat mijn danspartner vanavond niet denkt dat ik herpes heb?![]()
haal plezier uit de kleine dingen
Ik had mijn muziekjes voor het koor al aangezwengeld, golfer is een middag werken, dus ik kan even heerlijk oefenen zonder dat iemand er last van heeft en daar word ik ook weer even vrolijk vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
En verder wil ik nog even mededelen dat ik gisteren Always look on the bright side of life tegenkwam in een playlist van Meneer. Zowel die van MP als van Art Garfunkel.
Ja, over 4 weken zitten we daar! Moeten alleen nog even overnachtingen en een auto ofzo boeken.quote:
Wauwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, over 4 weken zitten we daar! Moeten alleen nog even overnachtingen en een auto ofzo boeken.
Ohhhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had mijn muziekjes voor het koor al aangezwengeld, golfer is een middag werken, dus ik kan even heerlijk oefenen zonder dat iemand er last van heeft en daar word ik ook weer even vrolijk van
Zometeen boodschappen & boven even bij de poes de boel kuisen & de verzorging en ons bed nog even verschonen & dat wasje meteen draaien.
Zo
Das een ernstige zaak. Niet iets om grapjes over te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
En verder wil ik nog even mededelen dat ik gisteren Always look on the bright side of life tegenkwam in een playlist van Meneer. Zowel die van MP als van Art Garfunkel.
You get my drift, womanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
OhhhNiets zo lekker als heel hard meegalmen met muziek als je alleen thuis bent
Wauw, Syriëquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, over 4 weken zitten we daar! Moeten alleen nog even overnachtingen en een auto ofzo boeken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef Rtificial het volgende:
Das een ernstige zaak. Niet iets om grapjes over te maken
Gaan vanavond besluiten of we naar Jordanie gaan (Petra! Dode Zee!) of naar Libanon (Byblos, Tripoli, Beiroet). dat laatste is beduidend minder ver, maar Libanon heeft een negatief reisadvies. Niet dat het echt gevaarlijk is (alleen in het grensgebied in het zuiden), maar dat bemoeilijkt misschien de visumaanvraag en papierwinkel enzo.quote:
Als ik het zo zie zeg ik: jordanie! Petra en de dode zee lijken me echt tofquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gaan vanavond besluiten of we naar Jordanie gaan (Petra! Dode Zee!) of naar Libanon (Byblos, Tripoli, Beiroet). dat laatste is beduidend minder ver, maar Libanon heeft een negatief reisadvies. Niet dat het echt gevaarlijk is (alleen in het grensgebied in het zuiden), maar dat bemoeilijkt misschien de visumaanvraag en papierwinkel enzo.
Ha, hoi! Fijn dat het nu goed gaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:
ik kom net uit bed, huisarts is om 8 uur direct gekomen! (fuck spreekuren) Die heeft me oxycontin gegeven en toen ben ik eindelijk half liggend, half zittend in diepe slaap gevallen. Ik moest om een uur of 1 even bellen hoe het ging. Nou, tot mijn eigen verbazing gaat het best goed
(ik wilde zelf overigens niet naar het ziekenhuis)
Maar eh... Moet jij niet een keer met een specialist gaan overleggen? Als je zelf nog vragen hebt bij de diagnose?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:ik kom net uit bed, huisarts is om 8 uur direct gekomen! (fuck spreekuren) Die heeft me oxycontin gegeven en toen ben ik eindelijk half liggend, half zittend in diepe slaap gevallen. Ik moest om een uur of 1 even bellen hoe het ging. Nou, tot mijn eigen verbazing gaat het best goed
(ik wilde zelf overigens niet naar het ziekenhuis)
HA net gebeld, die belt me zo weer terug, was even niet aanwezig. En ik moet sowieso terug naar de uroloog. Het domme is dat ik weet wat voor onderzoekjes er nog meer kunnen bij dit soort klachten en ik zit op geen van allen te wachten (als DE hier was zou ze dat beamen). Dus ik blijf maar hopen dat de pijn vanzelf weg gaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Maar eh... Moet jij niet een keer met een specialist gaan overleggen? Als je zelf nog vragen hebt bij de diagnose?
Super dat je in ieder geval even lekker geslapen hebt, kan me voorstellen dat dat heel wat scheelt na een k**nacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |